K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Voor de 1/16 finale van de beker spelen we thuis tegen RSC Anderlecht op 08, 09 of 10 november as.
Hopelijk komen ze met hun A-elftal zodat we kans maken om door te stoten naar de volgende ronde want tegen de Futures gaat dat niet lukken!
Hopelijk een vol huis en een fantastische sfeer.
Hopelijk komen ze met hun A-elftal zodat we kans maken om door te stoten naar de volgende ronde want tegen de Futures gaat dat niet lukken!
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Een vol huis zal wat moeilijk zijn Maar er gaat sowieso véél volk zijn. Man of 6000 zou goed zijn doordeweeks lijkt me. Ik krijg sowieso veel volk mee hiervoor.Mark wrote: ↑Tue Sep 27, 2022 5:42 pmVoor de 1/16 finale van de beker spelen we thuis tegen RSC Anderlecht op 08, 09 of 10 november as.
Kan niet wachten! Axassin wist me te zeggen dat ze maandag de datum communiceren.
Super blij met deze loting. Ik hoop op een magische bekeravond.
- Justhomuch
6000 lijkt me wat overdreven ik zal al blij zijn met 4800, niet vergeten dat we veel slapende supporters hebben, die komen niet voor 1 match ineens naar het stadion denk ik...KRKN wrote: ↑Tue Sep 27, 2022 6:21 pmEen vol huis zal wat moeilijk zijn Maar er gaat sowieso véél volk zijn. Man of 6000 zou goed zijn doordeweeks lijkt me. Ik krijg sowieso veel volk mee hiervoor.Mark wrote: ↑Tue Sep 27, 2022 5:42 pmVoor de 1/16 finale van de beker spelen we thuis tegen RSC Anderlecht op 08, 09 of 10 november as.
Kan niet wachten! Axassin wist me te zeggen dat ze maandag de datum communiceren.
Wij komen áltijd terug!
Dat vol huis was eerder symbolisch bedoelt, ik weet ook wel dat we geen 13500 toeschouwers gaan halen. Zelfs 10000 lijkt mij onmogelijk.
5000 of minder zou ik dan weer zwaar teleurstellend vinden. 6000 is ok, 7000 of meer is echt positief.
Natuurlijk zal ook veel afhangen van onze volgende wedstrijden, slagen we erin om op 1 te blijven of op 2 met een kleine achterstand, dan blijft de positieve vibe duren en zal dat zeker voor extra supporters zorgen.
Zakken we daarentegen helemaal weg naar de 5de positie of nog lager, dan is de huidige positieve vibe helemaal weg en zal je inderdaad blij moeten zijn met 4500 a 5000 toeschouwers
5000 of minder zou ik dan weer zwaar teleurstellend vinden. 6000 is ok, 7000 of meer is echt positief.
Natuurlijk zal ook veel afhangen van onze volgende wedstrijden, slagen we erin om op 1 te blijven of op 2 met een kleine achterstand, dan blijft de positieve vibe duren en zal dat zeker voor extra supporters zorgen.
Zakken we daarentegen helemaal weg naar de 5de positie of nog lager, dan is de huidige positieve vibe helemaal weg en zal je inderdaad blij moeten zijn met 4500 a 5000 toeschouwers
Last edited by Mark on Fri Sep 30, 2022 8:02 am, edited 1 time in total.
Het max sinds de heropstart was (met ticketactie) een dikke 6000 tegen Westerlo. Dat was uiteraard wel in het weekend, maar Anderlecht is wel van een iets interessanter kaliber.
Goed voor de kassa van de club in ieder geval!
Goed voor de kassa van de club in ieder geval!
- Justhomuch
Ik denk dat je vibe bedoeltMark wrote: ↑Thu Sep 29, 2022 10:55 amDat vol huis was eerder symbolisch bedoelt, ik weet ook wel dat we geen 13500 toeschouwers gaan halen. Zelfs 10000 lijkt mij onmogelijk.
Natuurlijk zal ook veel afhangen van onze volgende wedstrijden, slagen we erin om op 1 te blijven of op 2 met een kleine achterstand, dan blijft de positieve fibe duren en zal dat zeker voor extra supporters zorgen.
Zakken we daarentegen helemaal weg naar de 5de positie of nog lager, dan is de huidige positieve fibe helemaal weg en zal je inderdaad blij moeten zijn met 4500 a 5000 toeschouwers
Wij komen áltijd terug!
zo rechtgezet, als je wat ouder bent heb je soms problemen met al die moderne engelse woordenJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 29, 2022 11:30 pmIk denk dat je vibe bedoeltMark wrote: ↑Thu Sep 29, 2022 10:55 amDat vol huis was eerder symbolisch bedoelt, ik weet ook wel dat we geen 13500 toeschouwers gaan halen. Zelfs 10000 lijkt mij onmogelijk.
Natuurlijk zal ook veel afhangen van onze volgende wedstrijden, slagen we erin om op 1 te blijven of op 2 met een kleine achterstand, dan blijft de positieve fibe duren en zal dat zeker voor extra supporters zorgen.
Zakken we daarentegen helemaal weg naar de 5de positie of nog lager, dan is de huidige positieve fibe helemaal weg en zal je inderdaad blij moeten zijn met 4500 a 5000 toeschouwers
- Justhomuch
Mark wrote: ↑Fri Sep 30, 2022 8:05 amzo rechtgezet, als je wat ouder bent heb je soms problemen met al die moderne engelse woordenJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 29, 2022 11:30 pmIk denk dat je vibe bedoeltMark wrote: ↑Thu Sep 29, 2022 10:55 amDat vol huis was eerder symbolisch bedoelt, ik weet ook wel dat we geen 13500 toeschouwers gaan halen. Zelfs 10000 lijkt mij onmogelijk.
Wij komen áltijd terug!
Wedstrijd gaat door op donderdag 10 november om 20.45 uur
Heeft misschien te maken met uitzending op één of andere tv-zender?
Wedstrijd ervoor op zondag 06 november om 20 uur: Lierse-Jong Genk
Wedstrijd erna: op zondag 13 november om 16 uur: Lierse-Beveren
Dus 3 thuiswedstrijden op 7 dagen !!!
Heeft misschien te maken met uitzending op één of andere tv-zender?
Wedstrijd ervoor op zondag 06 november om 20 uur: Lierse-Jong Genk
Wedstrijd erna: op zondag 13 november om 16 uur: Lierse-Beveren
Dus 3 thuiswedstrijden op 7 dagen !!!