Lierse K. - Westerlo [16-03-2022]
Lierse K. - Westerlo [16-03-2022]
Na de nederlaag tegen Moeskroen wacht de loodzware inhaalmatch van Woensdag: de Kempische derby.
Blij dat ze alvast de titel niet gaan kunnen vieren op 't Lisp. Dat had toch wel echt pijn gedaan.
Blij dat ze alvast de titel niet gaan kunnen vieren op 't Lisp. Dat had toch wel echt pijn gedaan.
Re: Lierse K. - Westerlo [16-03-2022]
Vanwege familiale verplichtingen de match tegen Moeskroen moeten missen dus woensdag tegen beter weten in toch maar naar het Lisp.
Donderdag heb ik vrijaf dus ik kan genoeg drinken om toch al een aandeel van een nieuwe kwalitatieve spits achter te laten daar
.
Hopelijk op z'n minst 1puntje in de dubbele confrontatie, dan mag Virton echt geen enkele match meer verliezen in hun komende 4!
Donderdag heb ik vrijaf dus ik kan genoeg drinken om toch al een aandeel van een nieuwe kwalitatieve spits achter te laten daar

Hopelijk op z'n minst 1puntje in de dubbele confrontatie, dan mag Virton echt geen enkele match meer verliezen in hun komende 4!
Heldmmarinus wrote: ↑Mon Mar 14, 2022 12:17 pmVanwege familiale verplichtingen de match tegen Moeskroen moeten missen dus woensdag tegen beter weten in toch maar naar het Lisp.
Donderdag heb ik vrijaf dus ik kan genoeg drinken om toch al een aandeel van een nieuwe kwalitatieve spits achter te laten daar.

Ik ga er heel waarschijnlijk niet bij kunnen zijn.

Ik ga er zijn, normaal gezien.
Derbytime! Met een bang hartje, ze hebben iets recht te zetten vandaag, maar Westerlo helaas ook.
Liongola in de basis omwille van fitheid.. Wat rot dat we zondag ook moeten spelen en nu al terug. Westel op vrijdag al. Het gaat een pijnlijke avond worden. Veel westerlosupporters ook. Op z'n minst wat inkomsten om de afwezigheid van onze sups te compenseren. Wat een klote-dag & uur ook..
Pff, ik mis BT nu al.
Die lliongola staat daar verdedigend zomaar wat tussen te lopen zonder focus. Poelmans steeds 2 man regen.
Tegen dus
Klote, hopelijk niet te erg voor PDS.