Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Zaterdag een thuismatch tegen een leuke tegenstander. RWDM keeeg afgelopen weekend een tikje te verduren terwijl LK won, maar RWDM blijft een voorsprong hebben.
Bij winst kan Lierse Kempenzonen een uitstekende zaak doen.
Bij mij wordt het een randgeval of ik er bij ga kunnen zijn.
Bij winst kan Lierse Kempenzonen een uitstekende zaak doen.
Bij mij wordt het een randgeval of ik er bij ga kunnen zijn.
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Winst is een must wil je in het spoor blijven van RWDM-Virton oa….wordt ook tijd voor nog ééns een thuisoverwinning dacht amper 1 op 6 gewonnen thuis!
Ik hoop dat ik er graak. Kan een leuke en spannende voetbalavond worden.
Ik ben op post! Gaan voor een 6/6 en het ziet er opeens een stuk positiever uit.
Ik hoop dat Vermeiren nog eens eentje kan maken. Zou uitstekend zijn voor z'n vertrouwen.
Nu: wat mij betreft moet het zaterdag niet schoon zijn. Ik wil een weekend lang kunnen genieten van 3 punten
Nu: wat mij betreft moet het zaterdag niet schoon zijn. Ik wil een weekend lang kunnen genieten van 3 punten

Het zal moeilijk worden voor mij. Andere verplichtingen die waarschijnlijk gaan uitlopen. M'n abo nog niet al teveel eer kunnen aandoen.
Jammer! Ik heb er zin in. Ik hoop dat de overwinning van vorig weekend toch wa supporters naar het Lisp doet afzakken.
Niks boven een goede koude voetbalavond op het Lisp

Bon, eigenlijk zou ik gewoon dezelfde als vorige week laten starten. Minus Da Silva zoals al eerder geopperd.
Zo zou ik het doen op Football manager, met een donderpreek bij aanvang van de match
Zo zou ik het doen op Football manager, met een donderpreek bij aanvang van de match

Idd zelfde elf laten starten. Enkel Da Silva laten vervangen door Kuylaars. Al hoop ik ook stiekem dat Da Silva terug in vorm geraakt. Ik zou hem nog niet helemaal afschrijven.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.