Lommel - Lierse K. [28-01-2022]
Lommel - Lierse K. [28-01-2022]
Vrijdag moeten we terug aan de bak in een cruciale match op verplaatsing. Hopelijk kunnen we eindelijk nog eens een driepunter halen.
Iemand een idee of er nu uitsupporters aanwezig mogen zijn?
Iemand een idee of er nu uitsupporters aanwezig mogen zijn?
Re: Lommel - Lierse K. [28-01-2022]
Hebben al heel lang niet meer kunnen winnen van Lommel. Hopelijk is het komend weekend wel raak.
We recupereren Scott normaal gezien. Hopelijk Yagan ook terug fit.
We recupereren Scott normaal gezien. Hopelijk Yagan ook terug fit.
Scott was de laatste weken slecht bezig... Let op zie hem starten hoor VI kennende! Bitsi begon degelijk aan het seizoen maar is volledig weggezakt.
Dju.. Er net achter gekomen dat ik waarschijnlijk niet ga kunnen zien.
Ik reken op uiterst gedetailleerde verslaggeving hier
Ik reken op uiterst gedetailleerde verslaggeving hier

Ik zou Swinnen laten staan. Deed dat niet slecht vorige keer. Scott natuurlijk wel een stuk meer fysieke presence.
Indien Yagan terug fit is: meteen terug in de basis voor Schouterden. Gaat toch meer dreiging vanuit.
Veel zal afhangen van Limbombe. Als die op niveau is, denk ik dat we wel een kans maken. De drie punten zouden heel Lier ongelooflijk veel deugd doen denk ik.
Indien Yagan terug fit is: meteen terug in de basis voor Schouterden. Gaat toch meer dreiging vanuit.
Veel zal afhangen van Limbombe. Als die op niveau is, denk ik dat we wel een kans maken. De drie punten zouden heel Lier ongelooflijk veel deugd doen denk ik.
ik verkies Scott, is vlg mij verdedigd sterker
Ga akkoord met Yagan en Limbombe
GDS was zondag goed en kan ons misschien Maes doen vergeten.
Ga akkoord met Yagan en Limbombe
GDS was zondag goed en kan ons misschien Maes doen vergeten.
Zoiets dan?
--------- Hakim -----------
Yagan --- GDS -------Limbombe
--- Scott ------ Van Acker ------
Laes -- Schuer -- Gillekens -- Hendrickx
--------- Teunckens-----------
Wat Hakim betreft: ik zou Naessens durven zetten, maar heb eerlijkgezegd geen idee of die een volledige match aankan. Verder heel hard hopen dat er geen besmettingen opduiken, want van onze bank word je niet echt vrolijk.
ja, heb ook mijn twijfels over Naessens, je kan hem wel de laatste 30 minuten brengen. Zou ook de jongere Limbombe nog eens in actie willen zien want ik vind dat Liongola eigenlijk niet veel brengt.KRKN wrote: ↑Tue Jan 25, 2022 8:41 pmZoiets dan?
--------- Hakim -----------
Yagan --- GDS -------Limbombe
--- Scott ------ Van Acker ------
Laes -- Schuer -- Gillekens -- Hendrickx
--------- Teunckens-----------
Wat Hakim betreft: ik zou Naessens durven zetten, maar heb eerlijkgezegd geen idee of die een volledige match aankan. Verder heel hard hopen dat er geen besmettingen opduiken, want van onze bank word je niet echt vrolijk.
Persoonlijk vind ik Hakim wel sterk aan de bal en weegt zeker op de verdediging, maar scoort te weinig.