Moeskroen - Lierse K. [28-11-2021]
Moeskroen - Lierse K. [28-11-2021]
Na de mokerslag tegen Westerlo moeten we komende zondag de verplaatsing maken naar Moeskroen, die net de rug gerecht hebben en aan een remonte bezig zijn. Bij verlies naderen ze op 1 (!) puntje. Bij winst zetten we daarentegen weer een geruststellende kloof tussen ons in. Dat betekent echter dat we Chevalier en co wel moeten zijn te temmen!
Dit zijn typische matchen waar we het erg moeilijk hebben. Wie zakt af? Ik ga er niet graken vrees ik.
Dit zijn typische matchen waar we het erg moeilijk hebben. Wie zakt af? Ik ga er niet graken vrees ik.
-
Re: Moeskroen - Lierse K. [28-11-2021]
Mokerslag van Moeskroen?? 

Ik zal aanwezig zijn hopelijk pakken we volle pot, anders word het nog pittig!
KRKN heeft er moed in

- Justhomuch
Ge ziet, ik ben er zelf nog niet goed van

Verder wel stress voor zondag. Tis dat ik ik Rotterdam zit, anders was ik wel afgezakt.
Ik hoop dat TVI terug naar zijn 'oude' opstelling teruggrijpt. Gillekens zal wel meteen terug starten. Dan kan Van Acker terug op het middenveld plaatsnemen.
Qua Laes of Poelmans niet echt een voorkeur op dit moment. Zou Hakim wel terug laten starten (goals in elk van z'n drie laatste wedstrijden, z'n interland inbegrepen).
Qua Laes of Poelmans niet echt een voorkeur op dit moment. Zou Hakim wel terug laten starten (goals in elk van z'n drie laatste wedstrijden, z'n interland inbegrepen).
Basic geschorst.
Als ik sommige dingen lees kan Westerlo onze laatste wedstrijd met fans zijn geweest.. laten we hoprn van niet alleszins.
Zou logisch zijn he mensen! Er moet iets gebeuren of het gaat serieus mis gaan!