Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
DERBY! Binnen twee weken ontvangen we de buren en onbetwiste leider Westerlo. Kunnen we punten afsnoepen van de titelfavoriet bij uitstek?
Ik hoop op een bruisend en kolkend Lisp! Ik hoop dat iedereen een effort doet om erbij te zijn en liefst nog wat volk meepakt. De jongens gaan het nodig hebben. Wij zijn voorlopig al bijna met 10. Wie doet beter?
Ik hoop op een bruisend en kolkend Lisp! Ik hoop dat iedereen een effort doet om erbij te zijn en liefst nog wat volk meepakt. De jongens gaan het nodig hebben. Wij zijn voorlopig al bijna met 10. Wie doet beter?

-
Re: Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Wij ook met een man of 10, héél veel zin in. Echt jammer dat we Gillekens gaan moeten missen wel. Iedereen zal op zen best moeten zijn, incl. de fans
, als we iets willen rapen.

Winst simpel Westerlo is te pakken zonder Tuur pakken minder! Winst brengt LK op 5 punten en WB op zeer wss 4 punten... Terug spanning in de keet! 

- Justhomuch
Ik pak misschien nen anderlecht supporter mee 

Wij komen áltijd terug!
Nog maar 1x verloren he. Die hebben ons in Westerlo echt weggespeeld. Maar kijk: thuis doen we het altijd beter. Let's go!
Westerlo minder en ze missen Tuur zag je al op Deinze en vanavond. Neen geen schrik van dit Westerlo vergeet ook niet mocht de Schuer vlak voor rust de 0-2 had gemaakt het zeer wss ander verhaal had geworden ondanks het overwicht alsook de kansen.
Ze gaan in ieder geval gebrand zijn om de rug te rechten. Ik teken voor een gelijkspel.ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 10:20 pmWesterlo minder en ze missen Tuur zag je al op Deinze en vanavond. Neen geen schrik van dit Westerlo vergeet ook niet mocht de Schuer vlak voor rust de 0-2 had gemaakt het zeer wss ander verhaal had geworden ondanks het overwicht alsook de kansen.
Willen we punten halen tegen dit Westerlo gaat men toch beter moeten verdedigen, want tegen hen ga je geen 3 keer scoren hoor.
Inderdaad, en nog steeds zonder Gillekens. Ik zou Scott een rijtje naar achteren zetten. van Acker hebben we nodig op het middenveld.
Tja oke maar dan zitten we weer met 2 tragere spelers centraal. Nu de spitsen van Westerlo zijn mischien wel niet zo snel als die nzusi van Molenbeek.