Lierse K - OH Leuven [27-10-2021]
Lierse K - OH Leuven [27-10-2021]
Gezien de matchen elkaar in een kort tempo opvolgen maak ik alvast een topic aan voor de match tegen OHL.
Midweek voetbal. Ik merk niet bijster veel enthousiasme. Jammer dat het net OHL moet zijn die we treffen als eerste 1A club sinds de heropstart.
Ik zal er zijn! Ik geef ons 30% kans.
Midweek voetbal. Ik merk niet bijster veel enthousiasme. Jammer dat het net OHL moet zijn die we treffen als eerste 1A club sinds de heropstart.
Ik zal er zijn! Ik geef ons 30% kans.
Re: Lierse K - OH Leuven [27-10-2021]
We zijn zeker niet kansloos, al denk ik niet dat OHL met een B-ploeg gaat aantreden. Een goeie bekercompetitie kan hun seizoen nog wat kleur geven.
In de week altijd wat moeilijk voor mij, maar ik ga toch een effort doen.
- Justhomuch
Daar hou ik u aan
Als Schouterden zaterdag niet start denk ik wel dat we hem tegen OHL in de basis gaan zien.
Ik ga zien , tickets kan ik online wel bestellen dus van weekend werk van maken. Of kan je ,zaterdag er kopen dag van wedstrijd ?
Wij zakken met 5 af. Inclusief Beerschotsupporter die al eens de tegenstand volgend jaar komt scouten 
- Justhomuch
Met 6, inmiddels! Niet verkeerd voor een match op woensdag.
Ik heb een gevoel dat TVI toch wat gaat roteren. Maes lijkt me wel een zekerheid gezien die tegen WB geschorst is. Verder denk ik dat Schouterden zich op mag maken voor een basisplaats. Jens misschien ook? Ik zie Laes tegen zijn ex-ploeg wel terug in de basis verschijnen.