Virton - Lierse K. [16-10-2021]
Virton - Lierse K. [16-10-2021]
We beginnen aan de heenronde van van de eerste periode (of hoe je het ook moet noemen, ik weet dat er geen periodetitels meer zijn
).
Slachtoffer van het weekend is Virton, die toch beter presteren dan iedereen aanvankelijk had gedacht. Het gaan ginder écht geen sinecure worden. Wie maakt de langste verplaatsing van België mee? Ik twijfel nog wat.

Slachtoffer van het weekend is Virton, die toch beter presteren dan iedereen aanvankelijk had gedacht. Het gaan ginder écht geen sinecure worden. Wie maakt de langste verplaatsing van België mee? Ik twijfel nog wat.
Re: Virton - Lierse K. [16-10-2021]
Dit zijn verplaatsingen waar we het moeilijk mee hebben. Onze kalender in oktober is loodzwaar, dus hier minstens een puntje rapen én liefst drie voor wat buffer. Hopelijk op twee weken iedereen scherp genoeg (en ook tijd om Scott te recupereren).
Missen we Hakim wegens interlands?
Missen we Hakim wegens interlands?
Zware verplaatsing. En toch, met een blik op de kalender is dit idd de match waar we punten gaan moeten pakken. Dan zullen we dat maar doen zeker
Hopelijk met Scott erbij. Swinnen niet veel gezien gisteren.

Hopelijk met Scott erbij. Swinnen niet veel gezien gisteren.
Voila, de knoop is doorgehakt. Wij zakken met 3 af naar daar. Pray for us 

Aanwezig, feestje op de bus!
Is dat 16 oktober Virton ? Normaal gingen we mee, maar die datum is het veldlopen zoon, en gaan we niet op tijd aan de bus zijn denk !
Dacht om 16.00 in Virton. Om 20.45 zie ik nu
We verliezen de oefenwedstrijd met 2-3 van beerschot, doelpunten van Maes & Limbombe. Wij speelden wel zonder Adballah, Schouterden, Bitsindou en Naessens. Zonder spits dus. 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”