Lierse K. - Virton [22-08-2021]
Lierse K. - Virton [22-08-2021]
De match tegen Thes geeft uiteraard het nodige vertrouwen, maar om er echt een zalige week van te maken moeten we zondag er in onze eerste thuismatch helemaal staan. Voor het eerst sinds erg lange tijd mogen er terug supporters (en zonder bubbel!) op het Lisp. En dat tegen een Virton dat toch allesbehalve optimaal kon voorbereiden. De eerste driepunter kan (en moet?) dus eigenlijk binnengehaald worden.
Zelf er helaas niet bij, maar ik voorspel wel een kolkende sfeer. Ik zou dus zėker proberen afzakken voor zij die twijfelen!
Zelf er helaas niet bij, maar ik voorspel wel een kolkende sfeer. Ik zou dus zėker proberen afzakken voor zij die twijfelen!
- Justhomuch
-
Re: Lierse K. - Virton [22-08-2021]
Virton mag zeker niet onderschat worden maar ik hoop stiekem toch dat we die makkelijk inblikken, en hopelijk met enkele goals van onze nieuwe publiekslieveling
Denk echt dat het een zalige avond gaat worden. Ik vermoed dat BT ook wel talrijk aanwezig zal zijn. De 4 op 6 moet ons doel zijn!
Hakim was niet helemaal tevreden ondanks zijn vier goals efficientie moet beter tegen Virton...
Laat ons nu a.u.b. niet gaan zweven na gisteren. Een heel knap resultaat en een fantastische prestatie van Abdallah, maar laat ons beide voetjes op de grond houden en hopen dat er geen blessures uit volgen. Want de spoeling is idd dun, eigenlijk te dun om goed te zijn. Centraal achterin en vooral voorin zou er toch wel iets bij mogen, voorin zelfs moeten. Stel je maar eens voor dat Abdallah een blessure oploopt en Naessens weeral of nog steeds in de lappenmand ligt. Dan heb je een probleem want op Maesen wordt terecht niet gerekend, zoals voorspeld.
We zijn goed bezig, we hebben een aardig ploegje, maar ik ben bang dat we in de toekomst regelmatig fel verzwakt aan de aftrap zullen moeten komen door onze te smalle kern.
Formerly known as Lisp-boy
2...Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 18, 2021 11:29 amLaat ons nu a.u.b. niet gaan zweven na gisteren. Een heel knap resultaat en een fantastische prestatie van Abdallah, maar laat ons beide voetjes op de grond houden en hopen dat er geen blessures uit volgen. Want de spoeling is idd dun, eigenlijk te dun om goed te zijn. Centraal achterin en vooral voorin zou er toch wel iets bij mogen, voorin zelfs moeten. Stel je maar eens voor dat Abdallah een blessure oploopt en Naessens weeral of nog steeds in de lappenmand ligt. Dan heb je een probleem want op Maesen wordt terecht niet gerekend, zoals voorspeld.
We zijn goed bezig, we hebben een aardig ploegje, maar ik ben bang dat we in de toekomst regelmatig fel verzwakt aan de aftrap zullen moeten komen door onze te smalle kern.
-
Klopt helemaalLisp-boy wrote: ↑Wed Aug 18, 2021 11:29 amLaat ons nu a.u.b. niet gaan zweven na gisteren. Een heel knap resultaat en een fantastische prestatie van Abdallah, maar laat ons beide voetjes op de grond houden en hopen dat er geen blessures uit volgen. Want de spoeling is idd dun, eigenlijk te dun om goed te zijn. Centraal achterin en vooral voorin zou er toch wel iets bij mogen, voorin zelfs moeten. Stel je maar eens voor dat Abdallah een blessure oploopt en Naessens weeral of nog steeds in de lappenmand ligt. Dan heb je een probleem want op Maesen wordt terecht niet gerekend, zoals voorspeld.
Qua opstelling vraag ik me af wat hij met Van Acker gaat doen: terug centraal achterin of op het middenveld. Ik hoop het laatste.
Zou onze nieuwe Rb al mogen spelen, en wat met naesens ?