Lierse K. - RWDM [25-04-2021]
Lierse K. - RWDM [25-04-2021]
Komende zondag staat de slotspeeldag van de Proximus League op het programma, en dat tegen RWDM. Om inzet draait het al lang niet meer natuurlijk. Wat zijn jullie voorspellingen voor de match?
Re: Lierse K. - RWDM [25-04-2021]
Niet verliezen om seizoen af te sluiten liefst winst zelfs maar daar vrees ik voor ! En laat limbombe nog maar eens starten ! En Vermeiren en Jansen ook als afscheid hebben beide echt alles gegeven voor Lierse !
Al héél lang de netten niet meer doen trillen. Een goaltje zou toch nog eens mooi zijn. En ja, dat mag de Simon zijn 

Hopelijk Pieter De Schrijver terug fit en in de basis.
Weet er iemand wanneer het volgend seizoen start in 1B? 1A start al op 23 juli .
Geen Jo Gillis meer op het wedstrijdblad.....zegt genoeg naar volgend jaar toe.
Wel Toon Janssen. Het moet zo stillekesaan zijn dat ik niets meer van voetbal af ken.
Toch eens aan TVI vragen hoe hij vandaag denkt om een goal te maken. De vorige keren is het niet gelukt.
Wel Toon Janssen. Het moet zo stillekesaan zijn dat ik niets meer van voetbal af ken.
Toch eens aan TVI vragen hoe hij vandaag denkt om een goal te maken. De vorige keren is het niet gelukt.
Zou dat te maken hebben met die vrije trap van vorige week? Toen al gezegd dat hij zijn ruiten volledig aan het inslaan was.Lipser wrote: ↑Sun Apr 25, 2021 5:47 pmGeen Jo Gillis meer op het wedstrijdblad.....zegt genoeg naar volgend jaar toe.
(kan natuurlijk ook gekwetst zijn, maar nergens iets van gelezen)