Lierse K - Deinze [14-02-2021]
Lierse K - Deinze [14-02-2021]
Volgende week ontvangen we thuis Deinze; duels die dit jaar altijd op het scherpst van de snee gevoerd werden en helaas vaak na het nodige spektakel in ons nadeel beslist werden. Hopelijk kunnen we, met onze wintertransfers, toch een vuist maken en ditmaal wél de punten thuishouden.
Hoe zouden jullie aantreden?
Hoe zouden jullie aantreden?
Re: Lierse K - Deinze [13-02-2021]
Samyn in plaats abbou, allach plaats van jellert.
Ik snap de commentaar op Jellert, maar tegen Union speelde die wel goed hoor. Veel recuperaties en weinig balverlies tov de vorige matchen.
Ik zou enkel Allach erin zetten ten kosten van Jellert. Abbou krijgt van mij nog krediet omdat die tegen Club nxt wel heeft laten zien dat die kan ballen. Dat het er net niet uitkomt tegen Westerlo en Union is ergens logisch omdat we daar gewoon onder lagen. Tegen Deinze moet hij iets kunnen tonen, wat ook best mogelijk is aangezien die een vrij statische verdediging hebben.
Ik zou enkel Allach erin zetten ten kosten van Jellert. Abbou krijgt van mij nog krediet omdat die tegen Club nxt wel heeft laten zien dat die kan ballen. Dat het er net niet uitkomt tegen Westerlo en Union is ergens logisch omdat we daar gewoon onder lagen. Tegen Deinze moet hij iets kunnen tonen, wat ook best mogelijk is aangezien die een vrij statische verdediging hebben.
Ik zou Allach ook eens op het middenveld durven posteren. Al vraag ik me af of TVI binnenkort Gillis gaat slachtofferen als die zo bleekjes blijft spelen. Hoewel ik de corners van Gillis altijd een wapen vind.Yentl1992 wrote: ↑Sun Feb 07, 2021 5:17 pmIk snap de commentaar op Jellert, maar tegen Union speelde die wel goed hoor. Veel recuperaties en weinig balverlies tov de vorige matchen.
Het lijkt me inderdaad tijd om Gillis even op de bank te plaatsen.
Ofwel is hij fysiek niet in orde of anders verspeelt hij te veel onnodige energie waardoor vanaf minuut '30 helemaal wegzakt.
Goede voetballer, veel inzet maar er ontbreekt iets...
Ofwel is hij fysiek niet in orde of anders verspeelt hij te veel onnodige energie waardoor vanaf minuut '30 helemaal wegzakt.
Goede voetballer, veel inzet maar er ontbreekt iets...
We gaan hem wel nog goed kunnen gebruiken, maar lijkt me inderdaad het type dat geen heel seizoen top kan zijn. Even rust brengen kan helpen.
Benieuwd tegen Deinze. Het zou me niet helemaal verbazen als we Petrov vooraan zien postvatten, omdat snelheid tegen het centrale duo van Deinze wel erg belangrijk kan zijn.
- Justhomuch
Om het met TVI zijn woorden te zeggen “tijd om onszelf te belonen”
Wij komen áltijd terug!
Jep. En tegen ploegen als Lommel, Westerlo & Deinze voel je toch dat het wel kan. Soms. Met wat gelukJusthomuch wrote: ↑Sun Feb 07, 2021 7:57 pmOm het met TVI zijn woorden te zeggen “tijd om onszelf te belonen”

Ik waag me voor het eerst sinds lang nog eens aan een pronostiek: 3-2.
2x Samyn, en 1x de Petrov.
Hoop wel dat ze het veld sneeuwvrij krijgen.
2x Samyn, en 1x de Petrov.
Hoop wel dat ze het veld sneeuwvrij krijgen.