Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Na de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
Zelfde opstelling als tegen Seraing? Of zouden jullie veranderingen doorvoeren?
Re: Lierse K - Club NXT [20-11-2020]
Placa in de plaats van savaKRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
-
Idd, voor de rest zou ik iedereen laten staan. Mss jefke wisselen met brik want tegen club nxt is dat toch iets meer voetballend vermogen. Troonbeeckx zou ik ook laten staan.Ziggy wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 11:13 amPlaca in de plaats van savaKRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
Wij gaan het spel moeten maken tegen Club NXT die waarschijnlijk ook wat op de counter gaan liggen loeren. Ik zou toch wel onze fysieke presence willen uitspelen. Ik denk dat we echt wel bijvoorbeeld een corner kunnen binnenbuffelen, als je naar onze gestalte kijkt.
Daarom dat ik misschien toch Jef nog eens zou laten starten, naast Scott (die héél belangrijk gaat worden in komende match. Goed dat die geen geel heeft gepakt).
Daarom dat ik misschien toch Jef nog eens zou laten starten, naast Scott (die héél belangrijk gaat worden in komende match. Goed dat die geen geel heeft gepakt).
Word moeilijke match Brugge haalde al zijn punten die ze hebben thuis, dus niet onderschatten maar met de strijd en wil moet dat lukken.
Volgend weekend is er eerst de inhaalwedstrijd op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
- Justhomuch
Tijdens de interlands?Vdp wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 1:20 pmVolgend weekend is er eerst de inhaalwedstrijd op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
Wij komen áltijd terug!
-
Hebben we dan Internationals in de ploeg staan?Justhomuch wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 1:38 pmTijdens de interlands?Vdp wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 1:20 pmVolgend weekend is er eerst de inhaalwedstrijd op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
Zeker van? Vind ik niet meteen terug.Vdp wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 1:20 pmVolgend weekend is er eerst de inhaalwedstrijd op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.
Is nog geen datum voor !KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 3:56 pmZeker van? Vind ik niet meteen terug.Vdp wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 1:20 pmVolgend weekend is er eerst de inhaalwedstrijd op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Nov 08, 2020 10:54 amNa de onverhoopte (en broodnodige) opsteker tegen Seraing ontvangen we binnen twee weken Club NXT. Jammer dat er weer een weekend tussen zit, maar het is duidelijk dat we volop voor die 6 op 6 moeten gaan om de aansluiting met de rest te behouden.