Seraing - Lierse K [7-11-2020]
Seraing - Lierse K [7-11-2020]
Komend weekend een loodzware opdracht, maar één met erg veel belang na een dramatische 0 / 12. We gaan op bezoek bij de doelpuntenmachine van Seraing.
Uiteraard onder voorbehoud dat de Coronagevallen bij de club onder controle blijven.
Uiteraard onder voorbehoud dat de Coronagevallen bij de club onder controle blijven.
Re: Seraing - Lierse K [7-11-2020]
Heel veel schrik voor deze. Maar in het voetbal kan alles. Er zijn nog al stunts geweest in de reeks. Tijd om er zelf nog eens eentje neer te zetten.
Ik neig er wel terug voor om OF met Placca OF met Petrov te starten. Beiden vind ik toch niet alles.
Ik neig er wel terug voor om OF met Placca OF met Petrov te starten. Beiden vind ik toch niet alles.
- Justhomuch
Met dat laatste zijn we het allemaal eens denk ik!
COYY!
Wij komen áltijd terug!
Match waarin we gewoon geen elke kans maken. Net zoals in de meeste westrijden dit seizoen. Zucht, next.
Ja, ik ben gefrusteerd.
Ja, ik ben gefrusteerd.
Elke match moet gespeeld worden ! En stunt kan altijd pak dat Seraing ons onderschat na de vlotte zege bij ons. Maar over afloop seizoen ben ik 100 procent zeker redden doen we ons niet.ik blijf het zeggen ik vind dat bestuur eens goed begint na te denken over wat echt haalbaar is en eerlijk communiceert naar ons.als eerste nationale het hoogste is dan is dat maar zo , liever gezonde club dan weer faiet te gaan.
On verra. Er is ook nog een wintermercato bijvoorbeeld. Maar ze gaan effectief wel uit een ander vaatje moeten tappen.Carlke wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 6:14 pmElke match moet gespeeld worden ! En stunt kan altijd pak dat Seraing ons onderschat na de vlotte zege bij ons. Maar over afloop seizoen ben ik 100 procent zeker redden doen we ons niet.ik blijf het zeggen ik vind dat bestuur eens goed begint na te denken over wat echt haalbaar is en eerlijk communiceert naar ons.als eerste nationale het hoogste is dan is dat maar zo , liever gezonde club dan weer faiet te gaan.
- Justhomuch
Ik heb ook het gevoel dat sinds Smolders in de verdediging staat dat het minder loopt, ik vind die ook altijd super onzeker overkomen, of ben ik de enige hierin?
Wij komen áltijd terug!
Ja een drawke zou niet slecht zijn. Een punt op zich koop je niets mee, maar gewoon de spiraal kunnen stoppen...
Waarom is geen ander systeem proberen ,dit werkt toch niet .Justhomuch wrote: ↑Sat Oct 31, 2020 2:21 pmMet dat laatste zijn we het allemaal eens denk ik!
COYY!
3 5 2 bv met snelle flanken ,hebben we wel spelers voor met een Troonbeeckx Allach of Samyn
--------------------------------------Brughmans
---------Van Der Veken-----Santermans--------Cauwenberg
---------------------------El Ansri----------Vanendert(Bitsindou)
Troonbeeckx_------------------------------------------------------Allach
-------------------------------------Gillis
------------------------Samyn-------------------Petrov