Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Zondag is het de eerste thuismatch van de competitie met publiek! Een toch wel erg belangrijk duel tegen Club NXT, die verrassend een punt wisten pakken tegen Union vorig weekend.
Wie is aanwezig?
Wie is aanwezig?
Re: Lierse K - Club NXT [20-09-2020]
Ik ga er zijn! Hopelijk is er wel iets meer sfeer in tegenstelling tot gisteren, want ik vond het maar een dooie boel...
terug op post! waren nog geen 500 toeschouwers gisteren denk ik... ik hoop toch op ietske meer animo en volk
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Da's nu ook niet zo onlogisch hé, verschillende factoren spelen daar mee;LeNNeMaN wrote: ↑Wed Sep 16, 2020 10:00 amterug op post! waren nog geen 500 toeschouwers gisteren denk ik... ik hoop toch op ietske meer animo en volk
- Enkel abo's konden tickets kopen
- Ticketprijs van €15 (redelijk prijzig tegen provincialer)
- Match tegen een 2de provincialer
- Startuur van 19.30u, wat vrij vroeg is voor veel mensen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
klopt helemaal !Axassin wrote: ↑Wed Sep 16, 2020 10:07 amDa's nu ook niet zo onlogisch hé, verschillende factoren spelen daar mee;
- Enkel abo's konden tickets kopen
- Ticketprijs van €15 (redelijk prijzig tegen provincialer)
- Match tegen een 2de provincialer
- Startuur van 19.30u, wat vrij vroeg is voor veel mensen
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Curieux hoe onze harde kern het zal aanpakken om sfeer te maken, klopt het dat er niet gezongen mag worden?
Wij komen áltijd terug!
Dat weet ik niet maar op den Beerschot maandag werd toch deftig geroepen !Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 16, 2020 3:34 pmCurieux hoe onze harde kern het zal aanpakken om sfeer te maken, klopt het dat er niet gezongen mag worden?
Hou zou het nu zijn voor zondag ik heb abonnement op den berg waar moeten wij gaan zitten ?
Hoop dat de mannen van Brigata toch iets op poten zetten qua sfeer en gezang. Bij Beerschot was er inderdaad een leuke sfeer. Moet kunnen toch. SaCarlke wrote: ↑Wed Sep 16, 2020 4:42 pmDat weet ik niet maar op den Beerschot maandag werd toch deftig geroepen !Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 16, 2020 3:34 pmCurieux hoe onze harde kern het zal aanpakken om sfeer te maken, klopt het dat er niet gezongen mag worden?
Ik vermoed (en hoop) dat we zo ongeveer naar deze opstelling gaan.
Van spelers als Van Der Veken en Janssen moet je toch stilaan vanaf in het basisteam.
Ik kies voor El Kababri ipv Vangenechten omdat El Kababri veel beter is in het uitvoetballen, heeft echt een hele goeie pass in de benen.
Samyn/Troonbeeckx kan nog een moeilijke keuze worden, voorlopig kies ik voor Samyn.
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach----------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------Van Landschoot------------------------
------Cauwenbergh-------Santermans-----Bitsindou----------El Kababri----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
Van spelers als Van Der Veken en Janssen moet je toch stilaan vanaf in het basisteam.
Ik kies voor El Kababri ipv Vangenechten omdat El Kababri veel beter is in het uitvoetballen, heeft echt een hele goeie pass in de benen.
Samyn/Troonbeeckx kan nog een moeilijke keuze worden, voorlopig kies ik voor Samyn.
------------------------------------------Petrov---------------------------------------------
------------------Allach----------------------------------------Samyn----------------------
-------------------------------------------Gilis-----------------------------------------------
-------------------------------El Ansri-----------Van Landschoot------------------------
------Cauwenbergh-------Santermans-----Bitsindou----------El Kababri----------
---------------------------------------Brughmans--------------------------------------------
Formerly known as Lisp-boy