Lommel Utd - Lierse K [11-09-2020]
Lommel Utd - Lierse K [11-09-2020]
We moeten helaas twee weken wachten tot de volgende match, wegens de interlandbreak.
Daarna nemen we het op tegen Lommel Utd, dat in de openingsmatch van de competitie maar liefst 5 goals moest slikken tegen Seraing maar zelf ook wel meerdere malen wist te scoren.
Benieuwd wat dit gaat geven! Lommel neemt het vandaag nog op tegen Club NXT en zal daar toch proberen wat vertrouwen te tanken.
Wat denken jullie?
Daarna nemen we het op tegen Lommel Utd, dat in de openingsmatch van de competitie maar liefst 5 goals moest slikken tegen Seraing maar zelf ook wel meerdere malen wist te scoren.
Benieuwd wat dit gaat geven! Lommel neemt het vandaag nog op tegen Club NXT en zal daar toch proberen wat vertrouwen te tanken.
Wat denken jullie?
Re: Lommel Utd - Lierse K [11-09-2020]
Ik heb het gevoel dat we eigenlijk nog wel iets gaan kunnen rapen. Die week pauze kan wel eens in ons nadeel spelen; gaat misschien de goede flow onderbreken.
Anderzijds, zoals Axassin al aangaf: misschien kunnen we El Ansri wel recupereren.
Ik denk dat onze ex-Lommel spelers wel hypergemotiveerd gaan zijn
Anderzijds, zoals Axassin al aangaf: misschien kunnen we El Ansri wel recupereren.
Ik denk dat onze ex-Lommel spelers wel hypergemotiveerd gaan zijn

Als we met onze voeten mooi op de grond blijven dan zie ik ons daar wel iets rapen.
We kunnen Lommel laten komen en zelf tegen prikken.
Het zal wel zaak worden niks weg te geven - de match van vandaag van Lommel wat afwachten om te zien hoe efficiënt ze werkelijk zijn.
Het zal wel zaak worden niks weg te geven - de match van vandaag van Lommel wat afwachten om te zien hoe efficiënt ze werkelijk zijn.
Met een puntje mogen we tevreden zijn denk ik.Fiero67 wrote: ↑Sun Aug 30, 2020 2:35 pmAls we met onze voeten mooi op de grond blijven dan zie ik ons daar wel iets rapen.
Dan heb je daarna de thuismatch - mét publiek - tegen Club NXT, die je eigenlijk moet winnen. Zo zou je met een 8 / 12 aan de competitie kunnen starten. Daar had iedereen met een geelzwart hart meteen voor getekend.
Maar uiteraard, niet tever op de zaken vooruit lopen. We kunnen dat weekend gebruiken om onze kortere voorbereiding nog verder te compenseren.
Twee weken zonder, jammer. Geeft Lommel ook wat de kans om te herbronnen.
-
Klopt. El Ansri recupereren zou ook mooi zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Aug 31, 2020 12:44 pmAls we dan 1 van de dagen versterking binnenhalen is dat voor ons ook een voordeel.
-
Is er livestream van de match tegen wb?
- Justhomuch
Achter gesloten deuren, denk niet dat het dan de bedoeling is om te filmen.
Last edited by Justhomuch on Fri Sep 04, 2020 1:09 pm, edited 2 times in total.
Wij komen áltijd terug!
Hopelijk geen vertrouwensdeuk oplopen.Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 04, 2020 10:17 amAchter gesloten deuren, denk niet dat het dan de bedoeling is om te filmen.