FC Seraing - Lierse Kempenzonen (10/10/2018)
FC Seraing - Lierse Kempenzonen (10/10/2018)
Komende zaterdag verplaatsing naar FC Seraing.
Wederom geen makkelijke affiche - en één waar de 3 punten eigenlijk mee naar Lier genomen moeten worden.
We recupereren wel Geens & Vermeiren.
Wederom geen makkelijke affiche - en één waar de 3 punten eigenlijk mee naar Lier genomen moeten worden.
We recupereren wel Geens & Vermeiren.
Re: FC Seraing - Lierse Kempenzonen (10/10/2018)
Met Vermeiren vooraan dat scheelt toch een borrel hoor.Geen makkelijke wedstrijd alweer hopelijk winst.Een overwinning zou deugt doen na de 1 op 6.
Die weegt inderdaad wel op een defensie, hoewel ik hem bij de start van het seizoen toch sterker vond.
Ga er helaas niet bij kunnen zijn.
Ik hoop dat we eens geen tegengoal nodig hebben om wat druk naar voor te zetten. Iemand een idee over het niveau van Seraing?
Tevens hoop ik dat jongens als Da Silva en Molenberghq hun oude niveau halen. Frustrerend om te zien hoe beiden tegen het voormalige Lierse wel voor dreiging konden zorgen.
Tevens hoop ik dat jongens als Da Silva en Molenberghq hun oude niveau halen. Frustrerend om te zien hoe beiden tegen het voormalige Lierse wel voor dreiging konden zorgen.
2,Molenberghs die toch al enkele jaren hoogste klasse op zijn palmares had en Da Silva vorig jaar nog één van de beteren van Union die moeten toch beter kunnen presteren!Nu ze weten de pijnpunten naar volgend jaar toe dus in elke linie een gerichte versterking!KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 5:47 pmIk hoop dat we eens geen tegengoal nodig hebben om wat druk naar voor te zetten. Iemand een idee over het niveau van Seraing?
Net nog eens naar de beelden van tegen Thes gekeken. Op die voorzet van Molenberghs moest minstens tussen de palen gekopt worden. Zo mag hij ze ook trappen komend weekend.ozzy105 wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 5:54 pm2,Molenberghs die toch al enkele jaren hoogste klasse op zijn palmares had en Da Silva vorig jaar nog één van de beteren van Union die moeten toch beter kunnen presteren!Nu ze weten de pijnpunten naar volgend jaar toe dus in elke linie een gerichte versterking!KRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 5:47 pmIk hoop dat we eens geen tegengoal nodig hebben om wat druk naar voor te zetten. Iemand een idee over het niveau van Seraing?
Ik neem aan dat Geens gewoon terug tussen de palen plaatsneemt en Vermeiren ook terug bij de basis 11 terug te vinden is.
Geens noem ik geen meerwaarde,ik denk dat ze in brugge van keepersprobleem spreken dat bij ons ook mogen doen.
Goh, dat vindk misschien wat sterk verwoord. Een echte puntenpakker is het inderdaad niet, maar voor op dit niveau goed genoeg. Gewoon niet zo erg veel uitstraling vind ik.