Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Komende zaterdag ontvangen we thuis het illustere Sint-Eloois Winkel Sport.
Een degradatietopper dus als het ware. Een wedstrijd die thuis hoe dan ook gewonnen moet worden als we onszelf wat broodnodig vertrouwen willen geven. In dat opzicht is ons last minute puntje dat we uit Charleroi konden meepakken een opsteker. In de stand helpt het ons echter weinig. Daarom is er maar 1 doel zaterdag, en dat is 3 punten rapen. Mooi moet het niet zijn, efficiënt des te meer.
Onzekere factoren: Dirk Gyselinckx heeft rood gepakt, dus die kan ons niet bijsturen langs de lijnen. Frans heeft ook rood gepakt, maar de algemene teneur lijkt dat we dat kunnen aanvechten. Dat zou mooi meegenomen zijn.
Ik ben aanwezig! Ik pak ook wat volk mee dat anders zelden aanwezig is. Het vergt wat overtuigingskracht tegen dergelijke namen
Een degradatietopper dus als het ware. Een wedstrijd die thuis hoe dan ook gewonnen moet worden als we onszelf wat broodnodig vertrouwen willen geven. In dat opzicht is ons last minute puntje dat we uit Charleroi konden meepakken een opsteker. In de stand helpt het ons echter weinig. Daarom is er maar 1 doel zaterdag, en dat is 3 punten rapen. Mooi moet het niet zijn, efficiënt des te meer.
Onzekere factoren: Dirk Gyselinckx heeft rood gepakt, dus die kan ons niet bijsturen langs de lijnen. Frans heeft ook rood gepakt, maar de algemene teneur lijkt dat we dat kunnen aanvechten. Dat zou mooi meegenomen zijn.
Ik ben aanwezig! Ik pak ook wat volk mee dat anders zelden aanwezig is. Het vergt wat overtuigingskracht tegen dergelijke namen
Re: Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Winst is een must na een dramatische reeks. Het seizoen is gisteren begonnen voor geel-zwart. De grinta is terug ook het betere voetbal alleen de efficiëntie nog, zou Maesen en of Kargbo eindelijk hun kansen ééns geven. Vermeiren sorry mensen bakt er niks meer van hoeveel goals amper gemaakt? Ook vooral wat ik eerder aanhaalde te traag op een counter ben je daar niks mee .. dat is ook wat ontbreekt bij LK en natuurlijk nog steeds een nummer 10!
Maesen wel mogen invallen gisteren. Daar moet die het maar efkes mee doen vind ik.
Ik verwacht een vrij nerveuze wedstrijd. Tegenstand heeft die punten ook enorm hard nodig.
Ik verwacht een vrij nerveuze wedstrijd. Tegenstand heeft die punten ook enorm hard nodig.
- Justhomuch
Ik kom af en pak Ozzy mee
Wij komen áltijd terug!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idd Vermeiren overtuigd mij ook niet echt,denk we met kargbo beter hebben.ik weet zoals jullie wel al gelezen hebben,ik heb over maesen altijd gezegd die moet spelen.maar ik weet ook wel hij valt maar enkele minuten in maar zijn controles zijn matig.ook komt hij beetje stuntelig over.dus laat hem verlopig maar invallen.
Al met 5 hier inmiddels! Wie doet beter? 
DG zit dan niet op de bank?