Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Thuismatch met donkere wolken boven het Lisp. De buren van Heist komen op bezoek.
Wie is erbij?
Wie is erbij?
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Na winst voor de concurrenten Winkel sport en Luik vannamiddag is het van moetes want bij weer een verliesmatch tja …. hopelijk ligt Rocky op straat het is niet vijf over twaalf maar kwart over twaalf!
Ik kan zelf wederom niet aanwezig zijn. Nog niet veel plezier aan m’n abo gehad eerlijkgezegd. Thuis tegen Heist moet je toch aanvallender beginnen.
Aub niet meer met 5 verdedigers starten. Ik zeg nietdat je naief alles naar voor moet pompen, maar thuis mag je wel wat lef aan de dag leggen.
- Justhomuch
Idem, nog maar 1 match kunnen meepikken, en heel het weekend in de Ardennen.
Wij komen áltijd terug!
Ik ben er bij. Chance dat het tegen Heist is en er dus hopelijk toch nog wat volk komt kijken.
Verder heb ik er eigenlijk op een vreemde manier wel een goei oog in. Wanhoop niet kameraden! De omkeer is nabij.
Verder heb ik er eigenlijk op een vreemde manier wel een goei oog in. Wanhoop niet kameraden! De omkeer is nabij.
Ik ben present.
En ik reken gewoon opnieuw op het vierkant in het middenveld, zoals tegen Deinze.
En ik reken gewoon opnieuw op het vierkant in het middenveld, zoals tegen Deinze.
Ik was nog in dubio tussen een etentje en de voetbal. Zal bij mij deze keer het etentje worden. Laat de spelers eerst maar eens bewijzen dat ze er echt voor willen spelen.
Zolang we met al die gekwetste flanken zitten, trek ik ook met weinig hoop op attractief voetbal naar het Lisp. Elke vorm van creativiteit moet van Kindermans komen. Een centrale (aanvallende) middenvelder op de flank nota bene. Daarnaast zit er op dit moment ook 0,0 snelheid in de ploeg. Ik zeg; Frans en Kargbo in de spits en ballen pompen.
Bidden voor betere tijden met een terugkeer van Boulaouali, Samyn en in mindere mate Kuijlaars.
Zolang we met al die gekwetste flanken zitten, trek ik ook met weinig hoop op attractief voetbal naar het Lisp. Elke vorm van creativiteit moet van Kindermans komen. Een centrale (aanvallende) middenvelder op de flank nota bene. Daarnaast zit er op dit moment ook 0,0 snelheid in de ploeg. Ik zeg; Frans en Kargbo in de spits en ballen pompen.

Bidden voor betere tijden met een terugkeer van Boulaouali, Samyn en in mindere mate Kuijlaars.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jup, en toch mag je écht geen punten meer verliezen tegen de zwakkere broertjes, ondanks die gehavende flanken.Axassin wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 9:47 amIk was nog in dubio tussen een etentje en de voetbal. Zal bij mij deze keer het etentje worden. Laat de spelers eerst maar eens bewijzen dat ze er echt voor willen spelen.
Zolang we met al die gekwetste flanken zitten, trek ik ook met weinig hoop op attractief voetbal naar het Lisp. Elke vorm van creativiteit moet van Kindermans komen. Een centrale (aanvallende) middenvelder op de flank nota bene. Daarnaast zit er op dit moment ook 0,0 snelheid in de ploeg. Ik zeg; Frans en Kargbo in de spits en ballen pompen.![]()
Toont toch ook aan dat US niet echt overtuigd is van Terry.