Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Barry
Re: Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]

Post by Barry » Sun Aug 14, 2022 8:36 pm

We moeten vooral niet te snel conclusies trekken, net zoals bij oefenwedstrijden. Na 5 wedstrijden kunnen we meer zeggen. Het is vooral uitkijken hoe dit Genk de komende weken presteert. Het is nu niet dat deze jongens ons hebben weggespeeld he. De eerste goal een penalty (terecht gefloten, onze keeper was gewoon te laat). En bij de 2 goal zit Pupe er tussen maar gaat die bal toch nog mee in z'n loop en gaat nog eens omhoog. Iedereen die gevoetbald heeft weet dat zo'n ballen ideaal zijn om op te trappen. Voor de rest gaven we niet veel weg. Nadien moesten we echt gaan aanvallen en krijgen we er nog 2 binnen. Waarmee ik niet wil zeggen dat wij goed gespeeld hebben. Hopelijk is dit een goede wake-up call en dan blijf ik ervan overtuigd dat we het niet slecht gaan doen dit seizoen.

Carlke

Post by Carlke » Sun Aug 14, 2022 9:02 pm

ozzy105 wrote:
Sun Aug 14, 2022 6:50 pm
4-1 he mannekes tegen jonkies... LVT had nooit VI aan boord mogen houden connecties met spelers of niet!!! Buiten de vrijetrap heeft Brebels niks laten zien maar werkelijk niks zet daar een Tarfi die vooruit speelt, een actie heeft. Dien Pupu dat is om te lachen wie heeft dien gaan scouten? Voor derde jaar op rij zelfde menu op je bord. Begin met deze opstelling tegen Jong Brugge en je krijgt weer op je donder!
Ozzy sorry gast hier mijn laatste reactie op u ! U noemt zich suporter in mijn ogen ben je dat niet meer, je hebt lol dat we verliezen 🤢 over de match genk best heel goede ploeg. Men vraagt ervaring genk heeft dat niet dus allemaal zever, gewoon kwaliteit moet je hebben. Maar ik zeg het het is 4-1 maar had andere uitslag kunnen zijn genk scoort vlot wij missen de kansen .eerste helft afgekeurd doelpunt terecht of niet kon ik niet zien, poging van ver keeper genk pakt mooi, 2 de helft Rocha mist onbegrijpelijk,brebels lat,Schouterden net naast.wij hebben ook veel kansen gehad, maar het spel was niet goed dat is zeker waar , en ozzy je hoeft niet te reageren aub ! Iedereen is u beu zelfs ik en ik ben persoon die zelden iemand moe word ,

Carlke

Post by Carlke » Sun Aug 14, 2022 9:03 pm

Barry wrote:
Sun Aug 14, 2022 8:36 pm
We moeten vooral niet te snel conclusies trekken, net zoals bij oefenwedstrijden. Na 5 wedstrijden kunnen we meer zeggen. Het is vooral uitkijken hoe dit Genk de komende weken presteert. Het is nu niet dat deze jongens ons hebben weggespeeld he. De eerste goal een penalty (terecht gefloten, onze keeper was gewoon te laat). En bij de 2 goal zit Pupe er tussen maar gaat die bal toch nog mee in z'n loop en gaat nog eens omhoog. Iedereen die gevoetbald heeft weet dat zo'n ballen ideaal zijn om op te trappen. Voor de rest gaven we niet veel weg. Nadien moesten we echt gaan aanvallen en krijgen we er nog 2 binnen. Waarmee ik niet wil zeggen dat wij goed gespeeld hebben. Hopelijk is dit een goede wake-up call en dan blijf ik ervan overtuigd dat we het niet slecht gaan doen dit seizoen.
Heel juist fel overdreven cijfers

TV2002

Post by TV2002 » Sun Aug 14, 2022 10:05 pm

Dit was toch een enorm grote teleurstelling. Totaal niet zien aankomen na onze goede voorbereiding. Al het positieve van de voorbije weken lijkt na 1 match weg.

4-1 is ook een zwaar overdreven uitslag, we hadden er altijd een gelijkspel moeten uithalen en dat zou niet onverdiend geweest zijn. De gelijkmaker van Pupe mocht nooit afgekeurd worden. Het niveau van de scheidsrechter was ook weer bedenkelijk.

Kop op en op naar volgende week, waar gewonnen moet worden. Deze ploeg kan veel beter. Anders houd ik mijn hart al vast voor de reacties op de tribune tegenover TVI.

En Ozzy verdwijnt nu ook definitief op mijn foe list. Een van de grootste figuren die ik ooit heb gezien. Het grootste deel van wat hij schrijft is ook gewoon onzin en hij kent zelfs de namen van onze spelers niet. Heeft er ook plezier in dat TVI en onze ploeg verliest. Degoutant.

G.C.

Post by G.C. » Sun Aug 14, 2022 10:07 pm

TV2002 wrote:
Sun Aug 14, 2022 10:05 pm
Dit was toch een enorm grote teleurstelling. Totaal niet zien aankomen na onze goede voorbereiding. Al het positieve van de voorbije weken lijkt na 1 match weg.

4-1 is ook een zwaar overdreven uitslag, we hadden er altijd een gelijkspel moeten uithalen en dat zou niet onverdiend geweest zijn. De gelijkmaker van Pupe mocht nooit afgekeurd worden. Het niveau van de scheidsrechter was ook weer bedenkelijk.

Kop op en op naar volgende week, waar gewonnen moet worden. Deze ploeg kan veel beter. Anders houd ik mijn hart al vast voor de reacties op de tribune tegenover TVI.

En Ozzy verdwijnt nu ook definitief op mijn foe list. Een van de grootste figuren die ik ooit heb gezien. Het grootste deel van wat hij schrijft is ook gewoon onzin en hij kent zelfs de namen van onze spelers niet. Heeft er ook plezier in dat TVI en onze ploeg verliest. Degoutant.
Ik denk dat je grootste en goorste verwisseld 🤣

Trouwens Deinze ook maar 0-0 in Anderlecht

Netzer

Post by Netzer » Sun Aug 14, 2022 10:11 pm

Ik heb het allemaal eventjes laten bezinken voor ik reageer.
Ik ben beschaamd, echt beschaamd. We hebben 4-1 verloren tegen een jeugdploeg. Lang geen slecht voetballende jeugdploeg, maar het is een jeugdploeg. En ja we hebben de nodige pech gehad en ja de arbitrage stond op zijn zachtst gezegt niet aan onze kant vandaag. Maar 4-1 op Jong Genk, dat is ronduit beschamend. Ik hoop nog op de extra ervaring achterin. Dat is broodnodig. Of gaat er na vandaag nu nog iemand durven zeggen dat dat niet zo is misschien ? Verder nog één ding, er is al veel discussie over geweest, maar het feit dat TVI nog steeds onze trainer is, dat is een hele hele hele grote fout. Aan hem en de spelers om de volgende wedstrijden de rug te rechten en te bewijzen dat ik ongelijk heb.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 14, 2022 10:20 pm

Blijkbaar kan men hier en of facebook kritiek tov trainer en bestuur moeilijk verkroppen. Onzin dat ik verkoop lol kijk we weten al drie maanden dat er een ervaren CV moet komen en wat doet men? Twee onervaren spelers nl De Bie die weg moest en Pupu uit de Amateurreeks halen. Achteraan is het met deze jonge verdediging zonder leider kaas met gaten. Realiteit pijnlijk maar de verdomde realiteit nu hoop ik maar dat Gillikens niet out is of nog meer miserie. Brebels bewees vandaag waarom de kritiek in de oefenmatchen al, tot heden dik gebuisd. Ik lees regelmatig 'we zijn versterkt tov vorig seizoen' ik vrees dat sommige hierop zullen moeten terugkomen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 14, 2022 10:29 pm

Ga niet meer quoten Lisp-boy om sommigen hier een plezier te doen maar je hebt een punt TVI had allang moeten ontslagen zijn. Jij was de eerste hier die het zag... Bij Trost destijd had men minder genade remember ondanks de betere resultaten en voetbal en minder kwaliteit in de kern. VI mag al voor het derde jaar op rij blijven aanmodderen... Ik zet hem op gelijke hoogte van zijn voorganger RP dan weet je genoeg cijfers en geleverde spel liegen nooit! Dat er nog supporters achter VI blijven staan onbegrijpelijk.

zeuneke

Post by zeuneke » Sun Aug 14, 2022 10:35 pm

Tegen zo´n jeugdploeg moet je
a) fysiek fit zijn
b) oorlog maken in elke zone

Geen van beide, helaas.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 14, 2022 10:38 pm

Dat belooft voor volgende week dan tegen Jong Brugge... Benieuwd al naar zijn basisopstelling!

Post Reply