Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [04-02-2022]
Eindelijk iemand met een nuchtere visie.. 95% staart zich blind op successen van 25 jaar of 10 jaar geleden.. En let op, ik zeg ook niet dat TVI een schot in de roos is.. Maar mensen moeten echt eens een papier en pen nemen, de budgetten van deze reeks opschrijven en dan noteren welke spelers je zou willen halen'. Succes zou ik zeggen. In dat opzich heeft TVI het meer dan degelijk gedaan want hij staat mee in voor de gemaakt transfers.
En zijn manier van spelen is idd niet aantrekkelijk. Maar je moet ook spelen naargelang het materiaal wat je hebt. Als je vol voor de aanval gaat krijg je de ene na de andere counter rond de oren met deze trage verdediging.. Je moet het totaal plaatje bekijken. Als je in de toekomst stappen wil zetten zal een andere trainer mss beter zijn, mits de nodige budgetten
En zijn manier van spelen is idd niet aantrekkelijk. Maar je moet ook spelen naargelang het materiaal wat je hebt. Als je vol voor de aanval gaat krijg je de ene na de andere counter rond de oren met deze trage verdediging.. Je moet het totaal plaatje bekijken. Als je in de toekomst stappen wil zetten zal een andere trainer mss beter zijn, mits de nodige budgetten
Ik staar mij helemaal niet blind op de successen van vroeger en ik verwacht ook niet dat we volgend jaar voor de promotie gaan spelen. Maar verwacht wel dat we dat binnen 5 tot 10 jaar doen, waarschijnlijk nadat er extra investeerders gevonden zijn. Ik aanvaard dus de beperkingen die er vandaag zijn.Magico wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 12:32 pmEindelijk iemand met een nuchtere visie.. 95% staart zich blind op successen van 25 jaar of 10 jaar geleden.. En let op, ik zeg ook niet dat TVI een schot in de roos is.. Maar mensen moeten echt eens een papier en pen nemen, de budgetten van deze reeks opschrijven en dan noteren welke spelers je zou willen halen'. Succes zou ik zeggen. In dat opzich heeft TVI het meer dan degelijk gedaan want hij staat mee in voor de gemaakt transfers.
Wat ik niet aanvaard is dat we heel goed aan het seizoen beginnen en dat dan de trainer het zelf naar de kloten doet door 2 spelers weken lang van het veld te houden en zijn spelsysteem helemaal overhoop te gooien !
En dat is de realiteit met TVI open jullie ogen aub.
De 3 wedstrijden thuis tegen Lommel-Moeskroen en Virton worden belangrijk al hoop ik niet dat deze laatste beslissend word voor behoud en of degradatie! Niet goed voor hartlijders!Mark wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 8:50 amJongens laat ons stoppen met op de man te spelen.
Wat TVI betreft sta ik 100% achter Ozzy. Het valt mij op hoeveel mensen hier op het forum het opnemen voor TVI, in het stadion is dat duidelijk helemaal anders!
Wat Teunckens betreft ben ik het niet eens met Ozzy. Teunckens heeft 2 heel goede wedstrijden gespeeld en heeft vrijdag toeren uitgehaald die ons dat ene punt hadden kunnen kosten. maar gelukkig voor hem en ons is dat niet gebeurd. Hij krijgt zeker nog enkele weken om te bewijzen wat hij waard is. En ik denk persoonlijk dat hij zal slagen.
Wij hebben nu een bonus van 7 punten op Lommel en 9 op Virton. Maar de volgende 3 wedstrijden gaan we niet veel rapen, uit Beveren, thuis Westerlo en uit RWDM. In het slechste geval is dat een 0/9 en dat is niet ondenkbaar. In het beste geval gok ik op een 4/9. Maar ik zie Virton en ook Lommel geen 9/9 halen. Kan trouwens niet want nu zondag is het Lommel-Virton.
Maar er is dus een reële kans dat binnen 3 weken onze bonus veel kleiner is dan vandaag en dat er ons nog spannende weken te wachten staan.
Het zullen vooral speeldag 23: thuis tegen Lommel en speeldag 24 thuis tegen Moeskroen zijn die bepalend zullen zijn en uiteraard de laatste thuis tegen Virton indien we dan nog niet zeker zijn!
Ik zie het bestuur zijn verbintenis verlengen van zodra het behoud verzekerd is! Gaat dan wel tenkoste zijn van afhakende supporters want denk dat de overgrote meerderheid nu wel genoeg heeft van deze trainer en een derde seizoen er eentje teveel is! Cijfers en geleverde spel liegen nooit.Mark wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 9:37 amIk ga ermee akkoord dat we hem nu niet meer moeten ontslaan. Maar laat het heel duidelijk zijn ik wil niet volgend seizoen aanvangen met TVI op de bank, als er bij het bestuur mensen rondlopen die daar aan denken zal het zonder mij zijn geen abbo met TVI op de bank!Flor wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 9:10 amIk denk dat het merendeel hier niet achter TVI staat hoor. Ik denk gewoon dat de meeste mensen niet vinden dat het nu de moment is om TVI te ontslaan (en een ontslagpremie op te hoesten) terwijl we nog (ruim) op een veilige plek staan. Komt daar nog bij: wie binnen ons budget is beter? Wat mij betreft mag TVI opstappen, maar dan wel na z'n contract. We kunnen de centen goed gebruiken. Ik vind ook niet alles wat er misgaat op 't Lisp een fout van TVI, en daar verschillen we in.
Het gaan wel nog spannende weken worden. Iets rapen tegen WB of Westerlo zou echt een enorm goeie zaak zijn, maar 't is met een bang hartje. Maar goed: elke match moet gespeeld worden. Een bonus van 9 punten kwijtspelen zou echt onvergeeflijk zijn.
Ik blijf er ook bij dat we met een andere trainer 6 tot 10 punten meer zouden hebben en nu dus al gered zouden zijn!
-
Afhakende supporters??? Komop man serieus blijven he. We staan (relatief) safe en ik heb al enkele matchen gezien dit seizoen waarvan ik dacht dat ik die de komende 3 jaar niet zou zien. Denk bv. aan thuis tegen RWDM en WB. Dat was echt heel goed vond ik en dat kwam omdat Limbombe toen in goede vorm stak. Die is/was momenteel gewoon wat minder, wat logisch is want als die zo een heel seizoen zou kunnen spelen speelt die in een degelijke 1A club. De trainer zal dan door de week ook wel zien dat die minder is/was en dan probeer je eens iets anders, vrij logisch lijkt me.
Die mannen trainen rond de 2a3 uur per dag. Wij zien ze 1,5 uur per week spelen. Denken sommigen hier nu echt serieus dat ze het beter weten dan de trainer? Die mens is 15 jaar degelijk voetballer geweest en heeft o.a. bij Genk op de bank gezeten als T2. Ik been héél benieuwd naar jullie referenties qua voetbalkennis.
Laat ons nu aub eens wat stabiliteit brengen in de club. PDS speelt al 3 fantastische matchen, er zijn nog verschillende andere jonge en Belgische gasten die wekelijks in de basis staan. En met die gasten in de ploeg zijn we zelden van mat gespeeld. Al die mannen zijn dan ook nog eens content van de trainer omdat die net zo graag met jonge kerels werkt.
Maar jullie willen een coach met een dikke nek die veel geld vraagt en enkel met versleten vedetten wilt spelen? Ga dan naar Deinze ofzo kijken hé. Oohne, die staan vlak bij ons?
Die mannen trainen rond de 2a3 uur per dag. Wij zien ze 1,5 uur per week spelen. Denken sommigen hier nu echt serieus dat ze het beter weten dan de trainer? Die mens is 15 jaar degelijk voetballer geweest en heeft o.a. bij Genk op de bank gezeten als T2. Ik been héél benieuwd naar jullie referenties qua voetbalkennis.
Laat ons nu aub eens wat stabiliteit brengen in de club. PDS speelt al 3 fantastische matchen, er zijn nog verschillende andere jonge en Belgische gasten die wekelijks in de basis staan. En met die gasten in de ploeg zijn we zelden van mat gespeeld. Al die mannen zijn dan ook nog eens content van de trainer omdat die net zo graag met jonge kerels werkt.
Maar jullie willen een coach met een dikke nek die veel geld vraagt en enkel met versleten vedetten wilt spelen? Ga dan naar Deinze ofzo kijken hé. Oohne, die staan vlak bij ons?
Hier kan ik mij volledig in vinden. Mooie post. Net zoals die van Magico, trouwens!KLSK190630 wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 3:20 pmAfhakende supporters??? Komop man serieus blijven he. We staan (relatief) safe en ik heb al enkele matchen gezien dit seizoen waarvan ik dacht dat ik die de komende 3 jaar niet zou zien. Denk bv. aan thuis tegen RWDM en WB. Dat was echt heel goed vond ik en dat kwam omdat Limbombe toen in goede vorm stak. Die is/was momenteel gewoon wat minder, wat logisch is want als die zo een heel seizoen zou kunnen spelen speelt die in een degelijke 1A club. De trainer zal dan door de week ook wel zien dat die minder is/was en dan probeer je eens iets anders, vrij logisch lijkt me.
Het is duidelijk dat er zijn die met heel weinig tevreden zijn. Ik begrijp dat onze financiele middelen beperkt zijn, maar als we geen geld hebben om in 1b te spelen moet het bestuur daar open in zijn zodat iedere supporter kan beslissen of hij dit nog langer wil aanzien. Er waren vrijdag duidelijk minder supporters dan voor de winterstop. En als men volgengd seizoen met TVI doorgaat zullen er nog veel afhaken.TV2002 wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 4:39 pmHier kan ik mij volledig in vinden. Mooie post. Net zoals die van Magico, trouwens!KLSK190630 wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 3:20 pmAfhakende supporters??? Komop man serieus blijven he. We staan (relatief) safe en ik heb al enkele matchen gezien dit seizoen waarvan ik dacht dat ik die de komende 3 jaar niet zou zien. Denk bv. aan thuis tegen RWDM en WB. Dat was echt heel goed vond ik en dat kwam omdat Limbombe toen in goede vorm stak. Die is/was momenteel gewoon wat minder, wat logisch is want als die zo een heel seizoen zou kunnen spelen speelt die in een degelijke 1A club. De trainer zal dan door de week ook wel zien dat die minder is/was en dan probeer je eens iets anders, vrij logisch lijkt me.
- Justhomuch
Vrijdagavond match natuurlijkMark wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 5:30 pmHet is duidelijk dat er zijn die met heel weinig tevreden zijn. Ik begrijp dat onze financiele middelen beperkt zijn, maar als we geen geld hebben om in 1b te spelen moet het bestuur daar open in zijn zodat iedere supporter kan beslissen of hij dit nog langer wil aanzien. Er waren vrijdag duidelijk minder supporters dan voor de winterstop. En als men volgengd seizoen met TVI doorgaat zullen er nog veel afhaken.TV2002 wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 4:39 pmHier kan ik mij volledig in vinden. Mooie post. Net zoals die van Magico, trouwens!KLSK190630 wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 3:20 pmAfhakende supporters??? Komop man serieus blijven he. We staan (relatief) safe en ik heb al enkele matchen gezien dit seizoen waarvan ik dacht dat ik die de komende 3 jaar niet zou zien. Denk bv. aan thuis tegen RWDM en WB. Dat was echt heel goed vond ik en dat kwam omdat Limbombe toen in goede vorm stak. Die is/was momenteel gewoon wat minder, wat logisch is want als die zo een heel seizoen zou kunnen spelen speelt die in een degelijke 1A club. De trainer zal dan door de week ook wel zien dat die minder is/was en dan probeer je eens iets anders, vrij logisch lijkt me.
Wij komen áltijd terug!
Plus de impact van de maatregelen niet onderschatten.Justhomuch wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 7:32 pmVrijdagavond match natuurlijkMark wrote: ↑Mon Feb 07, 2022 5:30 pmHet is duidelijk dat er zijn die met heel weinig tevreden zijn. Ik begrijp dat onze financiele middelen beperkt zijn, maar als we geen geld hebben om in 1b te spelen moet het bestuur daar open in zijn zodat iedere supporter kan beslissen of hij dit nog langer wil aanzien. Er waren vrijdag duidelijk minder supporters dan voor de winterstop. En als men volgengd seizoen met TVI doorgaat zullen er nog veel afhaken.
En positieve gevallen (zoals mezelf).
Idd vrijdagavond match plus het feit dat er zeer veel mensen ziek zijn door omicron en buikgriep en dergelijke.. Zie dat overal waar ik kom.
De spelers zijn duidelijk dat ze achter TVI staan.. Dat zie je trouwens ook aan hun grinta en inzet. Ga maar eens na hoeveel km er op de teller staat van bijvoorbeeld gauillaume de schryver afgelopen vrijdag. Wat een bergen werk heeft die kerel verzet. Net als de rest van de ploeg trouwens..
En nogmaals ik wil er echt geen pep guardiola van maken maar we hebben met TVI iemand die met een ZEER beperkt budget er toch in slaagt om degelijk elftal op de been te brengen. Het enige wat je hem kan en zeker ook moet verwijten zijn de wissels die vaak te laat komen. Na alle miserie die we als Lierse supp hebben meegemaakt zou je denken dat we geleerd hebben uit het verleden. Maar toch wil de overgrote meerderheid liever een dure vogel binnenhalen die enkel uit is op een dikke ontslag premie dan iemand die mee stabiliteit wil brengen binnen deze club om van daaruit verder te bouwen. Geef het bestuur en deze trainer de kans om dit seizoen veilig uit te spelen en hopelijk kunnen we van daaruit verder bouwen aan een ploeg met meer kwaliteit zowel op als naast het veld.
De spelers zijn duidelijk dat ze achter TVI staan.. Dat zie je trouwens ook aan hun grinta en inzet. Ga maar eens na hoeveel km er op de teller staat van bijvoorbeeld gauillaume de schryver afgelopen vrijdag. Wat een bergen werk heeft die kerel verzet. Net als de rest van de ploeg trouwens..
En nogmaals ik wil er echt geen pep guardiola van maken maar we hebben met TVI iemand die met een ZEER beperkt budget er toch in slaagt om degelijk elftal op de been te brengen. Het enige wat je hem kan en zeker ook moet verwijten zijn de wissels die vaak te laat komen. Na alle miserie die we als Lierse supp hebben meegemaakt zou je denken dat we geleerd hebben uit het verleden. Maar toch wil de overgrote meerderheid liever een dure vogel binnenhalen die enkel uit is op een dikke ontslag premie dan iemand die mee stabiliteit wil brengen binnen deze club om van daaruit verder te bouwen. Geef het bestuur en deze trainer de kans om dit seizoen veilig uit te spelen en hopelijk kunnen we van daaruit verder bouwen aan een ploeg met meer kwaliteit zowel op als naast het veld.