Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
-
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
TVI heeft dan uiteindelijk toch z'n gelijk gekregen met die mannen te laten rusten. Ik vind dat raar dat sommigen die mens blijven afbreken, stilaan mogen we nu toch wel gaan stellen dat hij samen met de rest van de staf heel erg goede transfers deed met zo'n klein budget.
Ook vernam ik uit goede bron dat binnen de spelersgroep iedereen héél erg content is van de coach, het zou een strenge zijn maar wel een correcte. Hij slaagt er in om de groep te motiveren en om puike resultaten te halen met mooier voetbal dan dat ik had durven hopen in augustus.
Ik zie dus echt niet waarom sommigen die willen zien vertrekken... kampioen gaan we niet worden maar laatste ook niet. En een rustig seizoen was de doelstelling.
Ook vernam ik uit goede bron dat binnen de spelersgroep iedereen héél erg content is van de coach, het zou een strenge zijn maar wel een correcte. Hij slaagt er in om de groep te motiveren en om puike resultaten te halen met mooier voetbal dan dat ik had durven hopen in augustus.
Ik zie dus echt niet waarom sommigen die willen zien vertrekken... kampioen gaan we niet worden maar laatste ook niet. En een rustig seizoen was de doelstelling.
Geloof. Mij je zet dit nu op dit forum , maar ik weet heel zeker dat dit door heel veel fans niet oké is. Ik sta ook niet achter geweld en vandalisme. Dus ik vind het niet oké dat je alle supporters hier mee in sleurd. Overal zitten er zo een debielen hoor, ook bij jullie hoor geloof mij maar. Ik heb mee geweest naar Beveren en heb goede match gezien zeker van Beveren. Dat wij in laatste minuut scoren is leuk voor ons. Maar dit kregen wij al 3keer dit seizoen voor.
Zeg manneke ga eens op u eigen forum janken nog eens hier op dit forum keuren wij dit ook af hoor ! Kunnen wij er aan doen ze zullen straf wel krijgen. Precies of bij jullie gebeurd er nooit iets .
Dien goal van Yagan het blijft toch genieten... Op naar Molenbeek voor een volgende driepunter!
Ik zal hier wat opkuisen als ik terug thuis ben. Ik hoop dat het niveau gisteren beter was dan bepaalde posts hier
Super tevreden met de overwinning. Zalige sfeer precies. Van wat ik lees had een gelijkspel billijker geweest, maar na het zure puntenverlies tegen Moeskroen en Virton hier erg blij mee. Ik gok wel dat we nog gaan wegglijden in het klassement, maar hoe langer we bovenaan meedoen hoe beter.
Ik hield mijn adem in toen ik de opstelling zag, maar toch ook goed dat we wat spelers hebben kunnen laten rusten.
Super tevreden met de overwinning. Zalige sfeer precies. Van wat ik lees had een gelijkspel billijker geweest, maar na het zure puntenverlies tegen Moeskroen en Virton hier erg blij mee. Ik gok wel dat we nog gaan wegglijden in het klassement, maar hoe langer we bovenaan meedoen hoe beter.
Ik hield mijn adem in toen ik de opstelling zag, maar toch ook goed dat we wat spelers hebben kunnen laten rusten.
Laatste vraag hebben ze jullie forum ook gepikt ? Ik persoonlijk ga niet praten op een forum van een tegenstander ! En voor de laatste maal wij staan hier niet achter vandalisme, ga de beelden vragen bij jullie geweldige ploeg gelijk jij het zegt, en ga op zoek naar de dader en val hem aan.Madeira wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 11:31 pmOzzy, gaan we de duwfout van Schuermans in jullie 1e goal dan plots vergeten?ozzy105 wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 11:27 pmStrafschop? Wat ik wel gezien heb Madeira is dat de 1-1 viel na een niet gefloten overtreding op een Liersespeler. Beelden straks maar een goed bekijken. Maar nogmaals gelijkspel had juister geweest eerlijk is eerlijk. Mag ook eens meezitten vindt ik onterecht uitgeschakeld voor de Crokycup en puntenverlies tegen Virton-Deinze en Moeskroen.Madeira wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 11:20 pm
En jullie moesten 4 of 5 keer een bal van ons van de lijn halen en bovendien een penalty tegen gehad moeten hebben. Als er VAR was, had het zeker 2-1 gestaan en dan spreek je niet van een 1-3 want dan was het bij ons gewoon het spelletje doodmaken en de bal rondtikken tot einde helft.
Daarom dat jullie die winst ook nooit, maar ook nooit verdiende.
Gelijkspel verdiend? Neen, daar waren wij nu eens echt te sterk voor. Jullie gingen niet enkel met onze middenstip lopen vandaag.
Laten we het terug over de match hebben
Wegglijden? Met deze kern moet je altijd top 3 spelen... Bekijk de bank gisteren dat zegt al genoeg. Eigenlijk moest LK al los op de tweede plek staan...KRKN wrote: ↑Sun Oct 31, 2021 12:40 pmIk zal hier wat opkuisen als ik terug thuis ben. Ik hoop dat het niveau gisteren beter was dan bepaalde posts hier
Hier over de match nu sorry kon mij even niet meer houden . Voor de match had ik mijn bedenkingen bij de opstelling het leek een ploeg te zijn, die ik eerder woensdag verwachte. Komen vroeg op voorsprong maar dan krijgt Beveren wel paar goede mogelijkheden. Het gevaar kwam altijd langs laes die zijn man niet aan kon. De 1-1was meer als terecht. 2de helft vond ik ons spel veel beter. Maar Beveren kreeg wel paar goede kansen. Ook wij prikten regelmatig tegen.dan raar om te zeggen maar trainer haalt zijn gram brengt limbombe, yagan, naesens in en zijn bepalend. We scoren in laatste minuut eindelijk eens niet de tegenstander.ik heb genoten van deze zalige uitmatch .