Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
Re: Jong Genk - Lierse K. [14-08-2022]
Brebels is een 6, Tarfi een 8 of 10ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 14, 2022 6:50 pm4-1 he mannekes tegen jonkies... LVT had nooit VI aan boord mogen houden connecties met spelers of niet!!! Buiten de vrijetrap heeft Brebels niks laten zien maar werkelijk niks zet daar een Tarfi die vooruit speelt, een actie heeft. Dien Pupu dat is om te lachen wie heeft dien gaan scouten? Voor derde jaar op rij zelfde menu op je bord. Begin met deze opstelling tegen Jong Brugge en je krijgt weer op je donder!
Als ik de reacties lees op facebook blijven er niet veel meer over die achter VI staan en terecht, zeer terecht. LVT moet deze toch ook lezen? Hij wil en terecht meer supporters laten afzakken naar het lisp maar moet wel goed beseffen dat dit nooit lukt onder TVI. Mensen willen af en toe goed voetbal zien, stappen vooruit zien zetten zekers op het veld, verandering van menu zeg maar. Voor het derde jaar op rij ga je hetzelfde krijgen. Met ene Trost remember bij de heropstart verging het anders ondanks toch een degelijk seizoensbegin. TVI had men al na het eerste seizoen moeten doorsturen! Je dreigt meer en meer aanhang te verliezen ipv te winnen wat toch de bedoeling is. Nog dit de terechte kritiek die nu al paar jaar wordt gespuit is goed bedoeld niet vergeten dat dit mensen zijn die begaan zijn met LK.
Uw mening telt niet tot ge ook maar ene eurocent in Lierse steekt. Zeveraar.
Pijnlijke namiddag.
Vanuit het uitvak kon ik sommige fases moeilijk zien, maar het leek ook wel dat we niet altijd meeval hadden. Bijna alles werd ook in ons nadeel gefloten. Op een bepaald moment bijviirbeeld fluit de scheidsrechter een fout op tabekou, terwijl die gewoon op doel kon aflopen.
TVI heeft zijn krediet stilaan wel verspeeld. Stuurt tactisch gewoon niet bij. Heel weinig bezieling ook langs de lijn.
Maar wat misschien nog triestiger was: de apengeluiden richting de zwarte spits van Genk. Ja, die verdiende een saluatie na zijn onnodige provocatie. Maar dit was er echt wel over. Hopelijk krijgt dit geen staartje.
Vanuit het uitvak kon ik sommige fases moeilijk zien, maar het leek ook wel dat we niet altijd meeval hadden. Bijna alles werd ook in ons nadeel gefloten. Op een bepaald moment bijviirbeeld fluit de scheidsrechter een fout op tabekou, terwijl die gewoon op doel kon aflopen.
TVI heeft zijn krediet stilaan wel verspeeld. Stuurt tactisch gewoon niet bij. Heel weinig bezieling ook langs de lijn.
Maar wat misschien nog triestiger was: de apengeluiden richting de zwarte spits van Genk. Ja, die verdiende een saluatie na zijn onnodige provocatie. Maar dit was er echt wel over. Hopelijk krijgt dit geen staartje.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vrees dag we die match voorwaardelijk zonder thuuspubliek al kunnen opschrijven. Om een idee te geven, van goede bron, heb ik dat 1 match zonder publiek evenveel kost als het loon van een topspeler voor een seizoen.Axassin wrote: ↑Sun Aug 14, 2022 7:31 pmPijnlijke namiddag.
Arbitrage was om te bleiten idd, Lierse twee gele kaarten bij hun eerste twee lichte fouten Genk ontsnapte paar keer ondermeer Rocha was gefrustreerd. De 2-2 was zuiver goal doelman liet de bal los had nooit afgekeurd mogen worden. Ok er waren lichte excuses, het zat niet mee op momenten maar ik wrijf deze nederlaag aan TVI zijn begin opstelling en te laat vervangen heeft LK punten gekost. Denk dat hij dit wel zelf zal beseffen ook
!
!
ze zijn zichzelf aan t dood doen
En ik die hier las dat geel-zwart versterkt is.... Je hebt wel 4 spelers laten vertrekken die goed waren voor meer dan 20 goals... Ook pakken ervaring weg.
hopelijk komt er iemand bij die de club financieel sterker kan maken. deze selectie is niet sterk genoeg voor de sportieve successen te behalen die men wilt nastreven.