Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Spelen we die dag normaal ook niet tegen Beerschot?Axassin wrote: ↑Mon Jul 11, 2022 1:20 pmAls ik de kalender van de Croky Cup juist heb uitgedokterd, spelen we op zondag 28 augustus om 16u thuis.
Dit tegen de winnaar van het duel tussen tabelhelft Diegem/assenois/longlier/Sparta Petegem/Blankenberge/Rumbeke of RC Mechelen/Betekom/Grimbergen/Munkzwalm/Zepperstem Brustem/Montegnée.
Racing zou pertang wel echt een tof duel zijn in de beker!
Iemand die zaterdag gaat zien?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Type-ploeg lijkt me voor deze oefenmatch. Toch echt wel al degelijk hoor. Zet daar nog een tabekou bij en ik vind ons versterkt tov vorig jaar.
Valt af te wachten je hebt wel heel je scorend vermogen laten vertrekken... Je hebt momenteel ook een minder sterke bank...KLSK190630 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 7:02 pmType-ploeg lijkt me voor deze oefenmatch. Toch echt wel al degelijk hoor. Zet daar nog een tabekou bij en ik vind ons versterkt tov vorig jaar.
Ik stek voor dat enkel de mensen commentaar geven die de match effectief gezien hebben, ozzy.
Het was bij momenten echt wel goed tegen een fc eindhoven dat nog niet verloren had in de voorbereiding. Had zomaar 5-1 kunnen zijn. Rocha, daar gaan we plezier aan beleven. Best wel goed aan de bal ook. Tarfi brengt technisch vermogen in de ploeg en we hebben een stevig centraal duo op het middenveld met brebels-van acker.
Die tester (walbrecq) was wel een vinnig bazeke.
Het was bij momenten echt wel goed tegen een fc eindhoven dat nog niet verloren had in de voorbereiding. Had zomaar 5-1 kunnen zijn. Rocha, daar gaan we plezier aan beleven. Best wel goed aan de bal ook. Tarfi brengt technisch vermogen in de ploeg en we hebben een stevig centraal duo op het middenveld met brebels-van acker.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Minder sterke bank? Met de CV die nog gaat komen heb je een extra volwaardige man op de bank op die positie, dat hadden we vorig jaar niet. Scott is vervangen door De Bie. Voorin heb je nu 2 spitsen die je kan inbrengen met Naessens en Vekemans. Hier had je enkel Naessens. Tarfi is ook een extra aanvallende optie waardoor ofwel hij ofwel GDS al wel eens op de bank zullen zitten. Er komt een vervanger voor Stallone. Dan blijft er enkel Yagan over maar mits een opportuniteit (of de tester?) zal dit ook worden opgevuld.ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 9:00 pmValt af te wachten je hebt wel heel je scorend vermogen laten vertrekken... Je hebt momenteel ook een minder sterke bank...KLSK190630 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 7:02 pmType-ploeg lijkt me voor deze oefenmatch. Toch echt wel al degelijk hoor. Zet daar nog een tabekou bij en ik vind ons versterkt tov vorig jaar.
Dat zijn maar liefst 3 volwaardige extra opties! Een extra CV, spits en aanvallende jongen.
Van waar haal je toch zo'n dingen?
Oeps dan ga ik zwijgen vandaagAxassin wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 9:24 pmIk stek voor dat enkel de mensen commentaar geven die de match effectief gezien hebben, ozzy.