Waasland-Beveren - Lierse K. [11-02-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [11-02-2022]

Post by Justhomuch » Mon Feb 14, 2022 8:11 am

Axassin wrote:
Sun Feb 13, 2022 2:05 pm
Justhomuch wrote:
Sun Feb 13, 2022 11:42 am
mmarinus wrote:
Sat Feb 12, 2022 11:27 am

Ik denk niet dat het persoonlijk is Ozzy ;). Je moet wel toegeven dat uw consistentie in berichten vaak te wensen over laat. Waar we de ene moment nog moéten winnen om behoud te verzekeren, spreek je 90minuten later weer over de tweede plaats ;).

In elk geval heel content met de 3 punten! Ik vind ze gestolen maar dat maakt het voor mij nog eens zo leuk :D Met een kern van nog niet de halve marktwaarde van zowel WB als Lommel staan we mooi in de middenmoot geposteerd. Amper 4 punten achter op een ploeg die zichzelf met enorme middelen als promotiekandidaat heeft uitgeroepen.
Heerlijk om 11knokkers op het plein te zien. Jongens die liever voor een lager loon elke week weer het beste van zichzelf geven in plaats van te verkommeren op de bank omdat buitenlandse "diamantjes" de voorkeur krijgen. Met PDS als toonvoorbeeld van strijdlust en hart voor de club.
Op gisteren weinig aan te merken. Technisch zijn we mogelijk bij de mindere ploegen uit het profvoetbal maar dat maken we ruim goed met de vertoonde grinta.
Liongola moet voor mij z'n voetbalschoenen niet meer aan doen. Als je bij een 0-1 voorsprong in de laatste 10minuten wordt ingebracht en je kan het dan nog niet opbrengen om (zelfs onder luid gebrul van TVI) uw rechtstreekse tegenspeler te volgen, hoor je niet in deze ploeg. Die staat precies tegen zijn zin te voetballen. Dan liever Yagan tegen z'n voet op rechts of een speler uit de U21 die wél alles wil geven in de paar minuten dat hij z'n kans krijgt.
Speelt Bekkour ook niet op die positie? Die mag van mij wel eens een kans krijgen, wel wat last gehad van vervelende blessures.
Jep, start ook niet altijd bij de beloften. Is dat door die blessures?
Ik zou dat denken, aangezien die op Heist van de betere was.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply