Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Axassin
Re: Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]

Post by Axassin » Sun Jan 23, 2022 8:41 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:27 pm
Thomas1906 wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:25 pm
Axassin wrote:
Sun Jan 23, 2022 5:51 pm
En eerlijk? Ik ben ook geen tvi fan. Maar wat maes doet is ridicuul. Ik heb die zelf al in de business horen afgeven op ploegmaats als hij zelf zwaar ondermaats was. Ettertje
Dit is door sommigen hier voorspeld geweest maar zoals altijd werd het voordeel van de twijfel gegeven.
Dit krijg je als je niet te veel geld wilt investeren in kwaliteit. Men mag stilaan wat eerlijker worden bij het bestuur.
Ik zei het al eerder, er is geen enkele sportieve ambitie.
Er wordt veel geïnvesteerd in infrastructuur en dat is mooi en zeker nodig, maar sportief is het zeer zeer triestig.
En ofwel is het onkunde, ofwel is het gierigheid, maar als er enige sportieve ambitie aanwezig was dan was er al een centrale verdediger en een spits bij gehaald.
Ja mannekes, sta mij toe om dat wat gratuit commentaar te vinden. Beerschot zegt vandaag bij monde van Vrancken in de krant dat zonder de prins 1ste amateur of beneden 1B hun plaats zou zijn. Wel, dat is voor volgens mij een correcte inschatting obv het potentieel van beerschot (en dat van ons). Een spits en een cv? Allemaal goed, maar wordt er dan ook commentaar gegeven als de jaarrekening weer donkerrood ziet? Sportieve ambitie is enorm relatief; moeskroen haalt in de zomer chevalier, ribeiro Costa, travel,... maar wat ben je er mee als je na 3 maanden hun loon niet meer kunt betalen?

Misschien zal net die investering in onze infrastructuur ons toestaan om binnen x-aantal jaar sportief een stapje hoger te zetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Sun Jan 23, 2022 8:49 pm

Verder bouwen op de tweede helft. Als er één ploeg moest voorkomen was het wel Moeskroen, maar het is zeker niet kansloos. Hadden ook toch wat kansen.

GDS wel echt een goeie match aant spelen vind ik. Beste man bij ons.

Netzer

Post by Netzer » Sun Jan 23, 2022 8:50 pm

Zijn er eigenlijk nog altijd mensen die Abdallah een goeie spits vinden ?
GDS daarentegen speelt idd een hele goeie wedstrijd, daar zit muziek in.
Last edited by Netzer on Sun Jan 23, 2022 8:56 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy

Netzer

Post by Netzer » Sun Jan 23, 2022 8:54 pm

Axassin wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:41 pm
Misschien zal net die investering in onze infrastructuur ons toestaan om binnen x-aantal jaar sportief een stapje hoger te zetten.
Allemaal goed en wel, maar laat ons dan vooral hopen dat we binnen die x-aantal jaar niet opnieuw in de amateurklasse voetballen.
Want puur sportief geraak je daar nooit meer uit, we gaan geen twee keer een cadeau met een strik errond krijgen.
Ik hoop van harte dat jullie gelijk krijgen, maar ik geloof daar niet in. Ik zie sportief echt te weinig ambitie, te weinig vuur.
Misschien ben ik wel een ongeduldige zwartkijker, goed mogelijk, de toekomst zal het uitwijzen.
Last edited by Netzer on Sun Jan 23, 2022 8:59 pm, edited 1 time in total.

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Jan 23, 2022 8:56 pm

Axassin wrote:
Lisp-boy wrote:
Thomas1906 wrote:

Dit is door sommigen hier voorspeld geweest maar zoals altijd werd het voordeel van de twijfel gegeven.
Dit krijg je als je niet te veel geld wilt investeren in kwaliteit. Men mag stilaan wat eerlijker worden bij het bestuur.
Er wordt veel geïnvesteerd in infrastructuur en dat is mooi en zeker nodig, maar sportief is het zeer zeer triestig.
En ofwel is het onkunde, ofwel is het gierigheid, maar als er enige sportieve ambitie aanwezig was dan was er al een centrale verdediger en een spits bij gehaald.
Ja mannekes, sta mij toe om dat wat gratuit commentaar te vinden. Beerschot zegt vandaag bij monde van Vrancken in de krant dat zonder de prins 1ste amateur of beneden 1B hun plaats zou zijn. Wel, dat is voor volgens mij een correcte inschatting obv het potentieel van beerschot (en dat van ons). Een spits en een cv? Allemaal goed, maar wordt er dan ook commentaar gegeven als de jaarrekening weer donkerrood ziet? Sportieve ambitie is enorm relatief; moeskroen haalt in de zomer chevalier, ribeiro Costa, travel,... maar wat ben je er mee als je na 3 maanden hun loon niet meer kunt betalen?

Couldn't agree more.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jan 23, 2022 8:58 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:50 pm
We hebben niks anders dus ja ! Maar voetballen kan hij niet. Maar speel hem goed aan in de 16 en hij maakt er wel deel.maar dat is ons probleem.

Netzer

Post by Netzer » Sun Jan 23, 2022 9:01 pm

Carlke wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:58 pm
Lisp-boy wrote:
Sun Jan 23, 2022 8:50 pm
We hebben niks anders dus ja ! Maar voetballen kan hij niet. Maar speel hem goed aan in de 16 en hij maakt er wel deel.maar dat is ons probleem.
Den Alexander kon dat :mrgreen:
Ik hoop dat Jens Naessens zo vlug mogelijk topfit geraakt (als dat ooit nog gebeurd).

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Jan 23, 2022 9:09 pm

Axassin wrote:
Lisp-boy wrote:
Thomas1906 wrote:

Dan mag er eerlijkheid zijn en toegegeven worden dat de huidige situatie misschien te hoog gegrepen is voor deze club.
En de mogelijke uitbreidingen qua infrastructuur lijken mij eerder niet-voetbal gerelateerd en zie ik niet waarom de club een stapje hoger kan zetten. Het aantal seats/loges zullen mijn inziens niet drastisch verhogen om voor de extra hoge inkomsten te zorgen. Ik zou toch uitkijken naar een extra investeerder voor de voetbalgerelateerde zaken.

Netzer

Post by Netzer » Sun Jan 23, 2022 9:21 pm

Abdallah, Abdallah, Abdallah, het wordt zielig ...
Tijd voor Naessens !

KRKN

Post by KRKN » Sun Jan 23, 2022 9:21 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jan 23, 2022 9:21 pm
Abdallah, Abdallah, Abdallah, het wordt zielig ...
Tijd voor Naessens !
Aan het opwarmen. Zal bijna invallen gok ik.

Post Reply