BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
hendrik
Re: BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]

Post by hendrik » Mon Aug 12, 2019 2:58 pm

Ik ben gefrustreerd over de manier waarop Da Silva rondslentert op het veld. Bij de 1-0 kan (moet) hij drie keer in actie schieten. Géén enkele keer reageert hij op tijd en intens. Géén enkele keer.
Samenvatting bij 1m33s (https://www.facebook.com/KLierseSK/vide ... 934587700/)
* uitstappen op de 24: geen reactie
* rug in het oog houden op de 24: géén reactie
* in duel gaan op de flankspeler: nauwelijks reactie

Wat een sukkel! Buiten! Ga ergens anders de luierik uithangen.

KRKN

Post by KRKN » Mon Aug 12, 2019 7:04 pm

Kan iemand Vinck een standbeeld geven na zijn interview na de match? Krijgt de kans om zichzelf / de ploeg in te dekken maar zegt in plaats daarvan gewoon waar het op staat.

Axassin

Post by Axassin » Mon Aug 12, 2019 7:45 pm

hendrik wrote:
Mon Aug 12, 2019 2:58 pm
Ik ben gefrustreerd over de manier waarop Da Silva rondslentert op het veld. Bij de 1-0 kan (moet) hij drie keer in actie schieten. Géén enkele keer reageert hij op tijd en intens. Géén enkele keer.

Da's nu net waarom je mét Da Silva op zo'n cruciale positie in je ploeg niet voor promotie gaat spelen. Heb je al eens gezien wat daar bij andere kandidaten rondloopt? Staelens, napoleone, dequevy, Hens,...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Mon Aug 12, 2019 7:46 pm

Axassin wrote:
Mon Aug 12, 2019 7:45 pm
hendrik wrote:
Mon Aug 12, 2019 2:58 pm

Da's nu net waarom je mét Da Silva op zo'n cruciale positie in je ploeg niet voor promotie gaat spelen. Heb je al eens gezien wat daar bij andere kandidaten rondloopt? Staelens, napoleone, dequevy, Hens,...
Ik weet nu trouwens niet meer wat eigenlijk voorrang moet krijgen; een 10, een linksback of een flank? Raar wat zo één match met een mens kan doen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Mon Aug 12, 2019 8:01 pm

En een beetje vreemd dat dit nog altijd niet in orde is.
Ik heb de indruk dat vanaf de amateurs hun huiswerk veel sneller af is en bijgevolg geen extra aankopen in augustus meer gebeuren.
Ik heb de vraag al eens gesteld maar niemand weet het maar wie is er verantwoordelijk voor de transfers?
Want dat is niet alleen Rocky.

Axassin

Post by Axassin » Mon Aug 12, 2019 8:08 pm

Thomas1906 wrote:
Mon Aug 12, 2019 8:01 pm
En een beetje vreemd dat dit nog altijd niet in orde is.
Ik heb de indruk dat vanaf de amateurs hun huiswerk veel sneller af is en bijgevolg geen extra aankopen in augustus meer gebeuren.
Ik heb de vraag al eens gesteld maar niemand weet het maar wie is er verantwoordelijk voor de transfers?
Want dat is niet alleen Rocky.
Initieel waren dit de Van Lommels, die dat jarenlang ook voor hun rekening namen bij Oosterzonen. Maar ik dacht dat die hier wat werden teruggefloten na het compleet verkeerd inschatten van de kern begin vorig seizoen. Ik vermoed dat dit in overleg is en dat Nico ook wel iets te zeggen heeft. Zolang Roel kaksmoel er maar buiten blijft, die heeft zich al genoeg postjes toebedeeld de laatste 12 jaar

Berrem

Post by Berrem » Tue Aug 13, 2019 11:31 am

Laat jullie kop toch niet zot maken. Roel heeft niets met de transfers te maken. Die heeft ondersteunende taken naar de spelersgroep toe.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Post Reply