Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
Dubbeltje op zijn kant vind ik. Jo kent natuurlijk de eerste amateurklasse. Zal misschien ook wel iets zien in die speler. Maar een ervaring rots moet er wel nog bij, al kan Jo misschien heel goed werken met jonge spelers. Als je kijkt bij Heist, daar heeft hij ook gewoon uitstekende resultaten gehaald met een vrij jonge kern.Axassin wrote: ↑Mon Jul 10, 2023 3:00 pmBedankt voor de info! Ik vind het op zich wel raar dat ze opnieuw een jonge speler testen met amper profmatchen op de teller (12 bij Olympic vorig jaar) terwijl je er al heel wat in de kern hebt: Vanderhallen (19) Da Costa (18), Wouters (18) en Marijnissen (20).TV2002 wrote: ↑Mon Jul 10, 2023 2:50 pmVan Acker trainde vandaag gewoon terug mee, met veel plezier. Brebels terug uitgevallen, was heel gefrustreerd. Nog geen GDS en Vekemans. Jarno Janssen, tester van FC Eindhoven, was niet aanwezig, zal dan misschien doorgestuurd zijn?
Er was ook een nieuwe tester op de training. Dieter Reynders, linksvoetige stevige centrale verdediger, 20 jaar. Vorig jaar Olympic Charleroi, daarvoor jeugd van STVV. Speelde ook nog van zijn U11 tot U14 ongeveer in de jeugd van Lierse.
Claes is dit, Nkaka test nog mee en voor Oulare wachten ze op een scan.
Vekemans sukkelt nog steeds (!) Met dezelfde blessure als vorig seizoen.
Vekemans sukkelt nog steeds (!) Met dezelfde blessure als vorig seizoen.
Volgens mij is dat zelfs die blessure waar hij voor het vorige seizoen ook mee sukkelde. Iets aan het scheenbeen dacht ik. Heeft in het seizoen dan vaak pijnstillers moeten nemen om 'pijnvrij' te kunnen spelen.
Oulare nu al onder de scan? Iets nieuws of had die dat al?
Normale gang van zaken hoor voor iemand die ze goed willen opvolgen en die een zware blessure heeft gehad.
Trainde al van twee weken geleden alles met de groep mee.
Goed dat ze hem niet te vroeg de oefenmatchen laten meedoen.
- Justhomuch
Idd, ik denk dat ze nu veel minder risicos nemen tegenover vroeger.
Wij komen áltijd terug!
Veel plezier aan zij die afzakken naar Eindhoven!
0-1 na 1 minuut al...
Rode kaart Eindhoven na amper half uur.