Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]
Re: Moeskroen - Lierse K. [23-01-2021]
Bon, als het waar is dan is Maes idd zwaar in de fout gegaan.
Langs de andere kant, als ik momenteel moet kiezen tussen Maes en TVI dan weet ik het wel. Maes is al heel belangrijk geweest, TVI tja ... maar wat Maes gedaan heeft dat kan natuurlijk absoluut niet.
Doodjammer, maar ik verwacht nu toch wel een valabele vervanger en voeg er ineens ook maar een centrale verdediger aan toe.
Langs de andere kant, als ik momenteel moet kiezen tussen Maes en TVI dan weet ik het wel. Maes is al heel belangrijk geweest, TVI tja ... maar wat Maes gedaan heeft dat kan natuurlijk absoluut niet.
Doodjammer, maar ik verwacht nu toch wel een valabele vervanger en voeg er ineens ook maar een centrale verdediger aan toe.
Formerly known as Lisp-boy
ZAl ook wel één van onze grootverdieners zijn. Als die het hard speelt kan die gewoon zijn contract uitdoen..Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 7:57 pmBon, als het waar is dan is Maes idd zwaar in de fout gegaan.
Valt te bezien wat hij heeft uitgestoken eh. Als het een contractverbreking is door dwingende reden dan mag je nog een contract a-la Ronaldo hebben, dan betaald Lierse geen eurocent meer aan hem.Flor wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 7:59 pmZAl ook wel één van onze grootverdieners zijn. Als die het hard speelt kan die gewoon zijn contract uitdoen..Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 7:57 pmBon, als het waar is dan is Maes idd zwaar in de fout gegaan.
Amai daar komen we goed weg. Wel niet verkeerd gestart verder.
Lierse mag gaan wakker worden 

Dit eerste kwartier is pijnlijk om aan te gapen, weeral. Wachten op de 1-0 voorlopig.
-
Dit is door sommigen hier voorspeld geweest maar zoals altijd werd het voordeel van de twijfel gegeven.
Dit krijg je als je niet te veel geld wilt investeren in kwaliteit. Men mag stilaan wat eerlijker worden bij het bestuur.
Ik zei het al eerder, er is geen enkele sportieve ambitie.Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 23, 2022 8:25 pmDit is door sommigen hier voorspeld geweest maar zoals altijd werd het voordeel van de twijfel gegeven.
Dit krijg je als je niet te veel geld wilt investeren in kwaliteit. Men mag stilaan wat eerlijker worden bij het bestuur.
Er wordt veel geïnvesteerd in infrastructuur en dat is mooi en zeker nodig, maar sportief is het zeer zeer triestig.
En ofwel is het onkunde, ofwel is het gierigheid, maar als er enige sportieve ambitie aanwezig was dan was er al een centrale verdediger en een spits bij gehaald.
Formerly known as Lisp-boy
Abdallah serieus aan het morsen met kansen...