KMSK Deinze - Lierse K [04-09-2020]
Re: KMSK Deinze - Lierse K [04-09-2020]
Ik had tot vandaag veel respect voor Tom Van Imschoot, maar wat hij vandaag doet daar wordt ik ambetant van.
Een scorende centrumspits van bijna 1,90m ter beschikking krijgen, hem laten invallen en hem dan doodleuk op links zetten waar hij geen bal heeft geraakt.
Proficiat !
Een scorende centrumspits van bijna 1,90m ter beschikking krijgen, hem laten invallen en hem dan doodleuk op links zetten waar hij geen bal heeft geraakt.
Proficiat !
Last edited by Netzer on Sun Oct 04, 2020 10:17 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Ik vind ons toch aardig mee spelen , maar zoals gezegd we geven te veel doelpunten weg, ook maken we onze kansen niet af. Dan weet je dat je nog veel gaat verliezen. 2 de doelpunt oke gelukje maar onze doelman gaat hier ook niet vrijuit vind ik !
-
Thomas1906
Ik vond onze doelman inderdaad die bal te makkelijk binnen laten.
Ik vond ons eigenlijk redelijk goed meespelen.
Maar dat toont dan eveneens aan dat we niet in 1b thuishoren. Te weinig efficiëntie, te weinig grinta, te weinig tweede bal.
Als we punten willen pakken moeten we terug naar het recept van de eerste speeldagen.
Maar dat toont dan eveneens aan dat we niet in 1b thuishoren. Te weinig efficiëntie, te weinig grinta, te weinig tweede bal.
Als we punten willen pakken moeten we terug naar het recept van de eerste speeldagen.
Helemaal akkoord, maar normaal buiten Westerlo gaat het over de ploegen die voor 4 tot 8 strijden. Nu zijn de normale top 4 ploegen aan zet en dan zie je dat wij daar niet klaar voor zijn. Zoals je zegt we spelen goed mee, maar foutjes worden genadeloos afgestraft.
-
Vergaaneglorie
Het probleem is we halen nog wat spelers bij en deze spelers zitten op de bank of steken er niet boven uit van de rest! Het zal zeer moeilijk worden en de winning flow dat was de beginsopener van de kompetitie, altijd ff over je kunnen. Placca zal het moeten doen.....Carlke wrote: ↑Mon Oct 05, 2020 5:41 amHelemaal akkoord, maar normaal buiten Westerlo gaat het over de ploegen die voor 4 tot 8 strijden. Nu zijn de normale top 4 ploegen aan zet en dan zie je dat wij daar niet klaar voor zijn. Zoals je zegt we spelen goed mee, maar foutjes worden genadeloos afgestraft.
Jammer, je had toch het gevoel dat hier iets te rapen viel. We hebben een aantal toch wel echt grote kansen gehad die we in het begin van de competitie wel verzilverd hebben. En zo kijken we op korte tijd weer naar onder.
Ik neem de jongens niet veel kwalijk. Vooral Allach vond ik weer sterk. Petrov blijft toch wat ongelukkig.
Op naar Union!
Ik neem de jongens niet veel kwalijk. Vooral Allach vond ik weer sterk. Petrov blijft toch wat ongelukkig.
Op naar Union!
Dit keer vind ik TVI wel erg optimistisch over het matchverloop.