Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Denk dat bij deze aantallen alles zit (net zoals voorheen). Je hebt wel een stuk meer jeugd (en RWDM pakt ook meer volk mee als pakweg Vise). Voor die extra jeugd mag je wel een stuk of 400 man tellen denk ik. Ik gok dus op iets van een 4.000 betalende suppoters. Das met de natte vinger natuurlijk.
-
Normaal kan je met ons inkomsysteem een nauwkeuriger getal geven dan dit afgerond aantal. Maar bon, we zien wel hoe de volgende matchen er gaan uitzien.
Hoe lang is Samyn gekwetst?
Schouder uit de kom. Heeft dit blijkbaar nog al gehad.
Zou een paar weken uit roulatie zijn.
Als er een operatie van komt zelfs tot 5 maanden.
Bron: Voetbalkrant, dus als zij liegen of overdrijven = ik ook.
Maesen zonder twijfel !KRKN wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 9:59 pmWie in de plek van Vermeiren dan?ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 1:14 pmVolmondig ééns met je Lisp-boy .. je zag vorig seizoen al toen hij overnam welk vlees je in de kuip had toch als je een klein beetje van het spelletje af kent! Amper 2 op 9 tegen Luik-RWDM en thuis Heist. De eindronde leek wat beterschap te brengen maar vergis niet je speelde ook toen tegen een Thes dat uitgeblust was en niks meer te winnen of te verliezen had, je had Deinze dat toch ook van haar pluimen verloren waren getuige hun terugval in de eindronde terwijl ze die aan kop begonnen! Virton was dus de echte waardemeter en de 0 op 6 loog niet! De voorbereiding was verre van goed en die lijn wordt gewoon doorgetrokken! Het rapport onder RP sinds zijn aankomst op het lisp eindronde ga ik nog meerekenen anders valt het nog slechter mee nl 12 op 33 en daarbij een uitschakeling in de eerste ronde BVB tegen Aalst notabene een club die een reeks lager speelt. Conclusie nog geen klein beetje gefaald en niks verbetering in zicht harde realiteit. Mss en hopelijk gaat nieuwkomer Visé voor de bijl maar wie durft daar zijn hand vandaag in het vuur voor steken wie? Niks tegen de persoon Peeters maar de realiteit is ook dat dit de minst geschikte trainer is die ooit op de bank zat op het lisp. Ook raar zeer raar dat dit bestuur vertrouwen blijft geven met zulk voorlopig rapport consequent zijn ze allerminst en nog verbazender eigenlijk dat zoveel supporters nog achter deze trainer staan ...Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 11:01 amDeze ploeg verdiend een veel betere trainer, iemand die niet taktisch onbeholpen is.
Elke wedstrijd die je nu nog gaat afwerken met Rocky Peeters is naar mijn mening puur verloren tijd in onze strijd voor promotie.
Meer woorden ga ik er echt niet meer aan vuil maken.
Maesen en of Kargbo waarom heb je anders die spelers gehaald? Op de flank beginnen met die andere aanwinst Osei het zou al flink schelen … achteraan Rausin-Vinck-Fré-Doumbia en of Smolders-Delorge sta je ook sterk … heb je meteen ook één van de beste verdediging van de reeks! Enkel een nummer 10 blijft ontbreken voor de rest kan je heus wel van deze kern iets moois maken! Supporters zien het of toch de meeste alleen één iemand niet en dat noemt zich trainer ..
Delorge tegen zijn voet zetten was een drama teen Aalst. Ik wil hem gerust nog een kans geven, daar niet van. Of ga je Vinck eraf halen?ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 09, 2019 6:24 pmMaesen en of Kargbo waarom heb je anders die spelers gehaald? Op de flank beginnen met die andere aanwinst Osei het zou al flink schelen … achteraan Rausin-Vinck-Fré-Doumbia en of Smolders-Delorge sta je ook sterk … heb je meteen ook één van de beste verdediging van de reeks! Enkel een nummer 10 blijft ontbreken voor de rest kan je heus wel van deze kern iets moois maken! Supporters zien het of toch de meeste alleen één iemand niet en dat noemt zich trainer ..
Niet gedacht dat ik dit snel zou schrijven, maar ik begin stilaan compassie te hebben met Rocky. Ik ben het zeker niet allemaal eens met wat hij doet. De berg gezeik die hij over zich krijgt is wel echter totaal niet proportioneel. Verhaal proberen te halen in de catacomben lijkt me toch wat teveel van het goede. ‘t Gaat hier nog wel om een mens van vlees en bloed, bovendien met Lierseverleden. Het bestuur gaat zijn conclusies wel trekken als het moment daar is. Een beetje vertrouwen en een beetje meer klasse. Het zou mooi zijn.