Voorbereiding 2024-2025
Re: Voorbereiding 2024-2025
Exact dat. Maar vind je dat voor een betaalbare prijs ? Suggesties ?
Met Rocha-VA-GDS-Tabekou is er de voorbije twee seizoenen je scorend vermogen vertrokken en het jammerlijke is voor peanuts! Benieuwd wie dat gaat opvullen om niet in problemen te komen.
0-5 aan de rust op kontich blijkbaar. 2x kierev,perdichizzy,adinany,en mpanzu.
Vandaag was het eerste 45min, met soort van typeploeg, gewoonweg goed. Ook al was het tegen een eerste provinciale, kontich is een paar tempo's hoger dan putte en Lint, met verschillende spelers komende uit nationale.
Kireev meesterlijk. 2 doelpunten en 2 assists + 1 prè assist. Er stonden scouts bij en die begrepen echt niet wat Kireev bij ons doet.
Ik vind verder daguin echt wel een aanwinst. Heel rustig, recupereert veel en verlegt makkelijk het spel. Er moet alleen nog een goeie middenvelder naast komen.
PDS past niet echt in het systeem, heb ik de indruk. Maar daar gaan we nog iets halen.
2de helft heb ik amper gezien.
Kireev meesterlijk. 2 doelpunten en 2 assists + 1 prè assist. Er stonden scouts bij en die begrepen echt niet wat Kireev bij ons doet.
Ik vind verder daguin echt wel een aanwinst. Heel rustig, recupereert veel en verlegt makkelijk het spel. Er moet alleen nog een goeie middenvelder naast komen.
PDS past niet echt in het systeem, heb ik de indruk. Maar daar gaan we nog iets halen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Leuk te lezen .... kierev is geweldige voetballer en hopelijk kunnen we hem heel seizoen houden. Maar ja natuurlijk is het tegen kontich. Daquin gaf mij gisteren ook al die indruk gaat veel oplossen voor de verdediging. Matuta viel mij gisteren wat tegen wat deed hij vandaag ? Pieter betreft heb ik al veel gezegd dat systheem ligt hem niet. Maar ik zou overwegen hem als 3 de cv eens te proberen want verdedigen is hij echt goed. Is maar idee dient voorbereiding voor. Idd middenvelder voor de aanvoer is nog nodig en spits toch ook hoor ! Adinany vond ik gisteren matig. Maar ja had meer met het collectieve prestatie te maken. Enig idee over blessure obbi ? Duurt toch weer vrij lang .Axassin wrote: ↑Sat Jul 13, 2024 8:49 pmVandaag was het eerste 45min, met soort van typeploeg, gewoonweg goed. Ook al was het tegen een eerste provinciale, kontich is een paar tempo's hoger dan putte en Lint, met verschillende spelers komende uit nationale.
Hoe was Matuta? Daar verwacht ik toch ook iets van dit seizoen.
Matuta... weet het niet zo goed. In mijn ogen moet er naast Daguin meer een infiltrerende 8. Matuta is echt een 6 maar steekt er weinig bovenuit. Maar ik ben dan ook geen kenner.
Adinany zie ik met momenten goede dingen doen: loopt snel diep, komt kaatsen en werkt vandaag een bal heel goed af. Maar soms oogt het dan weer wat 'slungelig' en heeft hij wat meer tijd nodig voor doel.
Dus:
1) rechtse wingback
2) 8
3) spits
Kunnen we dit invullen, zie ik het wel goedkomen.
Adinany zie ik met momenten goede dingen doen: loopt snel diep, komt kaatsen en werkt vandaag een bal heel goed af. Maar soms oogt het dan weer wat 'slungelig' en heeft hij wat meer tijd nodig voor doel.
Dus:
1) rechtse wingback
2) 8
3) spits
Kunnen we dit invullen, zie ik het wel goedkomen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik had wel de indruk dat PDS scherp staat, vond hem ook gretigAxassin wrote: ↑Sat Jul 13, 2024 8:49 pmVandaag was het eerste 45min, met soort van typeploeg, gewoonweg goed. Ook al was het tegen een eerste provinciale, kontich is een paar tempo's hoger dan putte en Lint, met verschillende spelers komende uit nationale.
2e helft viel me vooral Hartman op, ene met lef, durft al eens van ver op doel schieten, en de vinnigheid en snelheid van Tiago, nog maar 15 dus moet nog wel wat fysiek matuurder worden, zou die mss eens met een bekerwedstrijd als we al voor staan durven inzetten
Wij komen áltijd terug!
Volgens bestuur enkel nog een RA en spelmaker als Oulare vertrekt nog een vervanger. Tirpan vervanger en spelmaker. eventuele opportuniteiten op het einde mag er nog 1 bijkomen meer niet. Best tevreden over de kern, Daguin steekt er bovenuit op training en van de jeugd Vermeulen.