Voorbereiding 2024-2025

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Post Reply
esreil
Re: Voorbereiding 2024-2025

Post by esreil » Sat Jul 13, 2024 1:36 pm

Exact dat. Maar vind je dat voor een betaalbare prijs ? Suggesties ?

KRKN

Post by KRKN » Sat Jul 13, 2024 2:16 pm

esreil wrote:
Sat Jul 13, 2024 1:36 pm
Exact dat. Maar vind je dat voor een betaalbare prijs ? Suggesties ?
Zo'n Jellert Van Landschoot speelde vorig jaar de pannen van het dak bij Deinze. Pijnlijk dat die bij ons het nooit echt heeft kunnen waarmaken.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 13, 2024 4:05 pm

Met Rocha-VA-GDS-Tabekou is er de voorbije twee seizoenen je scorend vermogen vertrokken en het jammerlijke is voor peanuts! Benieuwd wie dat gaat opvullen om niet in problemen te komen.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 13, 2024 6:04 pm

0-5 aan de rust op kontich blijkbaar. 2x kierev,perdichizzy,adinany,en mpanzu.

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 13, 2024 8:49 pm

Vandaag was het eerste 45min, met soort van typeploeg, gewoonweg goed. Ook al was het tegen een eerste provinciale, kontich is een paar tempo's hoger dan putte en Lint, met verschillende spelers komende uit nationale.

Kireev meesterlijk. 2 doelpunten en 2 assists + 1 prè assist. Er stonden scouts bij en die begrepen echt niet wat Kireev bij ons doet.

Ik vind verder daguin echt wel een aanwinst. Heel rustig, recupereert veel en verlegt makkelijk het spel. Er moet alleen nog een goeie middenvelder naast komen.

PDS past niet echt in het systeem, heb ik de indruk. Maar daar gaan we nog iets halen.

2de helft heb ik amper gezien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 13, 2024 9:26 pm

Axassin wrote:
Sat Jul 13, 2024 8:49 pm
Vandaag was het eerste 45min, met soort van typeploeg, gewoonweg goed. Ook al was het tegen een eerste provinciale, kontich is een paar tempo's hoger dan putte en Lint, met verschillende spelers komende uit nationale.

Kireev meesterlijk. 2 doelpunten en 2 assists + 1 prè assist. Er stonden scouts bij en die begrepen echt niet wat Kireev bij ons doet.

Ik vind verder daguin echt wel een aanwinst. Heel rustig, recupereert veel en verlegt makkelijk het spel. Er moet alleen nog een goeie middenvelder naast komen.

PDS past niet echt in het systeem, heb ik de indruk. Maar daar gaan we nog iets halen.

Leuk te lezen .... kierev is geweldige voetballer en hopelijk kunnen we hem heel seizoen houden. Maar ja natuurlijk is het tegen kontich. Daquin gaf mij gisteren ook al die indruk gaat veel oplossen voor de verdediging. Matuta viel mij gisteren wat tegen wat deed hij vandaag ? Pieter betreft heb ik al veel gezegd dat systheem ligt hem niet. Maar ik zou overwegen hem als 3 de cv eens te proberen want verdedigen is hij echt goed. Is maar idee dient voorbereiding voor. Idd middenvelder voor de aanvoer is nog nodig en spits toch ook hoor ! Adinany vond ik gisteren matig. Maar ja had meer met het collectieve prestatie te maken. Enig idee over blessure obbi ? Duurt toch weer vrij lang .

esreil

Post by esreil » Sat Jul 13, 2024 9:41 pm

Hoe was Matuta? Daar verwacht ik toch ook iets van dit seizoen.

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 13, 2024 10:39 pm

Matuta... weet het niet zo goed. In mijn ogen moet er naast Daguin meer een infiltrerende 8. Matuta is echt een 6 maar steekt er weinig bovenuit. Maar ik ben dan ook geen kenner. ;)

Adinany zie ik met momenten goede dingen doen: loopt snel diep, komt kaatsen en werkt vandaag een bal heel goed af. Maar soms oogt het dan weer wat 'slungelig' en heeft hij wat meer tijd nodig voor doel.

Dus:
1) rechtse wingback
2) 8
3) spits

Kunnen we dit invullen, zie ik het wel goedkomen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jul 14, 2024 9:57 am

Axassin wrote:
Sat Jul 13, 2024 8:49 pm

Ik had wel de indruk dat PDS scherp staat, vond hem ook gretig

2e helft viel me vooral Hartman op, ene met lef, durft al eens van ver op doel schieten, en de vinnigheid en snelheid van Tiago, nog maar 15 dus moet nog wel wat fysiek matuurder worden, zou die mss eens met een bekerwedstrijd als we al voor staan durven inzetten
Wij komen áltijd terug!

smiths

Post by smiths » Sun Jul 14, 2024 2:17 pm

Volgens bestuur enkel nog een RA en spelmaker als Oulare vertrekt nog een vervanger. Tirpan vervanger en spelmaker. eventuele opportuniteiten op het einde mag er nog 1 bijkomen meer niet. Best tevreden over de kern, Daguin steekt er bovenuit op training en van de jeugd Vermeulen.

Post Reply