K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Ik dacht van wel?Tjiftjaf wrote: ↑Thu Oct 27, 2022 11:53 amZijn de loketten geopend voor deze wedstrijd?Axassin wrote: ↑Thu Oct 27, 2022 9:10 amEven een update i.v.m. de ticketverkoop:
We hebben bijna de grens van de 3.000 verkochte tickets bereikt. Daarbij moet je nog de business tellen (zou zeker +500 eters zijn), de voorbehouden vakken op de eretribune en de eventuele supporters in het bezoekersvak. Naar schatting zullen we dus, twee weken voor de wedstrijd, al aan een 4.000 man zitten.
Ook nog leuk: De L-vakken zijn bijna uitverkocht (nog een 60-tal tickets) en ook de twee vakken ernaast begint drummen te worden.
Ik kijk er naar uit!
Zalig om de zien, de ticketverkoop! Hopelijk snel naar de 4000!
Heerlijk toch? Wat een chance met de loting. Heel benieuwd waar we uiteindelijk gaan eindigen qua opkomst.
L2 is uitverkocht! K2 nog 6 tickets, C1 nog 3 tickets.
E4 nog 2 tickets. E3 nog 5
L1 nog een dikke 30. Dat gaat allemaal niet lang meer duren
E4 nog 2 tickets. E3 nog 5
L1 nog een dikke 30. Dat gaat allemaal niet lang meer duren
Laat maar komen, wordt nog eens een ouderwetse gekke avond op het lisp.
Nu, ik verwacht eerlijk gezegd wel een pak slaag. De huidige coach kent ons donders goed en de beker lijkt het enige overblijvende doel te worden voor RSCA. Wij daarentegen treffen ze net tussen 2 belangrijke wedstrijden in 1b.
Niet dat het me iets interesseert, alles is bonus en zal die vrijdag wss geen stem meer hebben, dat is wat telt.
Ozzy, kan je je zelfs voor zo'n affiche niet opladen om te komen zien?
Nu, ik verwacht eerlijk gezegd wel een pak slaag. De huidige coach kent ons donders goed en de beker lijkt het enige overblijvende doel te worden voor RSCA. Wij daarentegen treffen ze net tussen 2 belangrijke wedstrijden in 1b.
Niet dat het me iets interesseert, alles is bonus en zal die vrijdag wss geen stem meer hebben, dat is wat telt.
Het resultaat maakt inderdaad helemaal niets uit. Ik vermoed ook een droge 0-3 ofzo. Het enige wat telt is die 500 paars witte pummels 90min wegzingen.XDV1906 wrote: ↑Fri Oct 28, 2022 12:27 amLaat maar komen, wordt nog eens een ouderwetse gekke avond op het lisp.
Exact. Beker gaat nog hyperbelangrijk zijn voor hun. Ze gaan héél gemotiveerd aan de dag komen. En wij mogen de competitie zeker niet vergeten.XDV1906 wrote: ↑Fri Oct 28, 2022 12:27 amLaat maar komen, wordt nog eens een ouderwetse gekke avond op het lisp.
- Justhomuch
Ik denk niet dat Ozzy een meerwaarde is in ons stadion, volgens mij is die daar zelfs nog nooit binnen geweest.XDV1906 wrote: ↑Fri Oct 28, 2022 12:27 amLaat maar komen, wordt nog eens een ouderwetse gekke avond op het lisp.
Ik voorspel ook wel een nederlaag, zeker met de druk die bij hen ligt door oa de harde kern, die blijven niet verliezen.
Wij komen áltijd terug!
Nooit binnen geweest? Lierse SK supporter van 1968, abonnement gehad van 1973-2014.Door de gekke Egyptenaar afgehaakt maar wel de club blijven volgen. Door medische problemen is het mij nog niet gelukt om af te zakken naar waar ooit mijn tweede thuis was! Nu, het gaat stilaan wat beter zodat ik hoop om ergens volgend seizoen af te zakken naar het lisp. Hopelijk in eerste klasse dromen mag!
Ozzy bedoelt waarschijnlijk een tv abonnement. Toen ontdekte hij Hesgoal en haakte hij af.ozzy105 wrote: ↑Fri Oct 28, 2022 2:34 pmNooit binnen geweest? Lierse SK supporter van 1968, abonnement gehad van 1973-2014.Door de gekke Egyptenaar afgehaakt maar wel de club blijven volgen. Door medische problemen is het mij nog niet gelukt om af te zakken naar waar ooit mijn tweede thuis was! Nu, het gaat stilaan wat beter zodat ik hoop om ergens volgend seizoen af te zakken naar het lisp. Hopelijk in eerste klasse dromen mag!
Awel Ozzy, ik hoop voor u dat het lukt volgend jaarozzy105 wrote: ↑Fri Oct 28, 2022 2:34 pmNooit binnen geweest? Lierse SK supporter van 1968, abonnement gehad van 1973-2014.Door de gekke Egyptenaar afgehaakt maar wel de club blijven volgen. Door medische problemen is het mij nog niet gelukt om af te zakken naar waar ooit mijn tweede thuis was! Nu, het gaat stilaan wat beter zodat ik hoop om ergens volgend seizoen af te zakken naar het lisp. Hopelijk in eerste klasse dromen mag!
Inmiddels is ook L1 uitverkocht. Een volle spionkop dus!