Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
9 op 9, hoe lang is dat geleden trouwens ?
Formerly known as Lisp-boy
toch spijtig dat Hakim niet gebleven is
Amai, wat heb ik genoten!
We zagen de eerste helft sterretjes met momenten. En ere wie ere toekomt: tvi stuurde perfect bij met de rust, ookal stonden we gevleid op voorsprong. Na de rust hadden we controle over het middenveld nadat we anders gingen spelen.
Sprongen er voor mij uit: walbrecq, Pupe, PDS, Laes, van acker en uiteraard... ROCHA. Wat een fenomeen.
En voor de ozzy's van deze wereld: er komt nog een´ CV bij. Speler uit de A-kern van een club uit 1A. Als alles goed loopt wordt die snel voorgesteld.
We zagen de eerste helft sterretjes met momenten. En ere wie ere toekomt: tvi stuurde perfect bij met de rust, ookal stonden we gevleid op voorsprong. Na de rust hadden we controle over het middenveld nadat we anders gingen spelen.
Sprongen er voor mij uit: walbrecq, Pupe, PDS, Laes, van acker en uiteraard... ROCHA. Wat een fenomeen.
En voor de ozzy's van deze wereld: er komt nog een´ CV bij. Speler uit de A-kern van een club uit 1A. Als alles goed loopt wordt die snel voorgesteld.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Thx Axassin, zou goed nieuws zijn! Nu is het niet zelden bibberen achteraan.Axassin wrote: ↑Sun Sep 04, 2022 12:43 amAmai, wat heb ik genoten!
Dankjewel Saki. Ik wens jullie oprecht veel succes volgend seizoen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Als ik nu de beelden terugzie: toch wel een enorme misser van die speler van Deinze.
Het is moeilijker om deze er naast te plaatsen dan er in.
Enfin, vijgen na pasen.
2e helft was echt wel van een hoog niveau vanwege LK. Meer van dat.
Het is moeilijker om deze er naast te plaatsen dan er in.
Enfin, vijgen na pasen.
2e helft was echt wel van een hoog niveau vanwege LK. Meer van dat.
En dat er nu godverdomme niemand meer met abdallah afkomt he
Inderdaad, het verschil met de eerste helft was enorm.
Een pluim op de hoed van TVI, als het goed is dan is het goed, hij heeft weerbaarheid in deze ploeg gekregen. Mooi om te zien.
Formerly known as Lisp-boy