Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
-
Thomas1906
Re: Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
Hoopgevend resultaat.
Zolang het maar geen regression toward the mean wordt zoals vorig jaar.
Zolang het maar geen regression toward the mean wordt zoals vorig jaar.
Ik ga tevreden het weekend in. Ik vond ons erg zwak beginnen de eerste twintig minuten, maar daarna na de tegengoal meteen de orde op zaken gezet. Tweede helft was voor ons, al moeten we zeggen dat De Belder eigenlijk ons altijd had moeten afstraffen.
Niemand echt door de mand gevallen. Een punt in een altijd lastige openingsmatch en met momenten veel dreiging. Limbombe was erg sterk. Die counter is trouwens een stuk moeilijker dan het lijkt. Afwerking van Yagan mocht er zijn.
Scott is toch ook echt een wapen hoor. Onorthodox, maar wat een présence. Maes ook altijd naar voren denkend.
Virton gaat toch een beetje nerveus zijn denk ik. Op naar een feest volgend weekend op het Lisp!
Niemand echt door de mand gevallen. Een punt in een altijd lastige openingsmatch en met momenten veel dreiging. Limbombe was erg sterk. Die counter is trouwens een stuk moeilijker dan het lijkt. Afwerking van Yagan mocht er zijn.
Scott is toch ook echt een wapen hoor. Onorthodox, maar wat een présence. Maes ook altijd naar voren denkend.
Virton gaat toch een beetje nerveus zijn denk ik. Op naar een feest volgend weekend op het Lisp!
- Justhomuch
Ik heb echt veel moeite om dit te ontcijferenCarlke wrote: ↑Fri Aug 13, 2021 11:23 pmHier mijn verslagen ! Ik vond ons eerste 15 min verdedigend heel zwak, Deinze liep erdoor en kwam terecht op 1-0.gelukig is onze eerste aanval recht prijs heel mooi doelpunt. Toen spel in evenwicht.de helder mist grote kans maar ook Hakim. 2 de helft begint en ik vroeg mij af welke ploeg voor promotie speelt, we speelden ze weg en hadden in die fase op voorsprong moeten komen. Laatste 10 min kwam Deinze terug in match. Meer dan verdiend punt. Jammer maar die 2 kansen van Hakim wil je daar winnen moet dat prijs zijn. Zoals vorig jaar op Seraing u kansen benutten.achteraan buiten eerste kwartier vind ik het oke maar Schuurmans toch graag ze ! Maar sterk met Hoofd denk met spitsen Deinze ze daar op rekende, en gillekens niet gezet hebben. Onze flanken komt dreiging uit nu ook Maes kan aanval op zetten. Scott man van de match ongelooflijk sterk. We moeten nog meer in ons geloven hier kan meer uit gehaald worden. Hopelijk beseffen ze dat het elke week een finale is !
Wij komen áltijd terug!
Beetje moeite doen héJusthomuch wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 8:24 amIk heb echt veel moeite om dit te ontcijferenCarlke wrote: ↑Fri Aug 13, 2021 11:23 pmHier mijn verslagen ! Ik vond ons eerste 15 min verdedigend heel zwak, Deinze liep erdoor en kwam terecht op 1-0.gelukig is onze eerste aanval recht prijs heel mooi doelpunt. Toen spel in evenwicht.de helder mist grote kans maar ook Hakim. 2 de helft begint en ik vroeg mij af welke ploeg voor promotie speelt, we speelden ze weg en hadden in die fase op voorsprong moeten komen. Laatste 10 min kwam Deinze terug in match. Meer dan verdiend punt. Jammer maar die 2 kansen van Hakim wil je daar winnen moet dat prijs zijn. Zoals vorig jaar op Seraing u kansen benutten.achteraan buiten eerste kwartier vind ik het oke maar Schuurmans toch graag ze ! Maar sterk met Hoofd denk met spitsen Deinze ze daar op rekende, en gillekens niet gezet hebben. Onze flanken komt dreiging uit nu ook Maes kan aanval op zetten. Scott man van de match ongelooflijk sterk. We moeten nog meer in ons geloven hier kan meer uit gehaald worden. Hopelijk beseffen ze dat het elke week een finale is !![]()
ja staan precies wel wat rare schrijffouten in ! Wat wil je nog van de spanning hé 

- Justhomuch
Wel wat?Carlke wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 9:34 amBeetje moeite doen héJusthomuch wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 8:24 amIk heb echt veel moeite om dit te ontcijferenCarlke wrote: ↑Fri Aug 13, 2021 11:23 pmHier mijn verslagen ! Ik vond ons eerste 15 min verdedigend heel zwak, Deinze liep erdoor en kwam terecht op 1-0.gelukig is onze eerste aanval recht prijs heel mooi doelpunt. Toen spel in evenwicht.de helder mist grote kans maar ook Hakim. 2 de helft begint en ik vroeg mij af welke ploeg voor promotie speelt, we speelden ze weg en hadden in die fase op voorsprong moeten komen. Laatste 10 min kwam Deinze terug in match. Meer dan verdiend punt. Jammer maar die 2 kansen van Hakim wil je daar winnen moet dat prijs zijn. Zoals vorig jaar op Seraing u kansen benutten.achteraan buiten eerste kwartier vind ik het oke maar Schuurmans toch graag ze ! Maar sterk met Hoofd denk met spitsen Deinze ze daar op rekende, en gillekens niet gezet hebben. Onze flanken komt dreiging uit nu ook Maes kan aanval op zetten. Scott man van de match ongelooflijk sterk. We moeten nog meer in ons geloven hier kan meer uit gehaald worden. Hopelijk beseffen ze dat het elke week een finale is !![]()
ja staan precies wel wat rare schrijffouten in ! Wat wil je nog van de spanning hé
![]()
Wij komen áltijd terug!
Vorig jaar zijn we ook met een gelijkspel gestart, 0-0 op Westerlo - toen ook één van de kandidaten om te promoveren.
Zover de vergelijking.
Toen zijn we amper over de helft geweest en hadden we zo'n 20% balbezit. Gisteren konden we wel vooruit voetballen, hebben de meeste corners gehad (3 tegen 7), balbezit was ook gelijker en vooral in de tweede helft had Deinze balbezit op eigen helft. Ook aantal schoten binnen de palen (1 tegen 7) was duidelijk in ons voordeel.
Deze ploeg staat er duidelijk wel en heeft zoveel meer kwaliteit dan die van vorig jaar. En daarmee bedoel ik ook de kwaliteit om het spel te lezen, zich positioneel aan te passen en het tempo mee te bepalen. Ervaring heet dat. Ervaring ook op dit niveau en dan zie je de meerwaarde van Maes en Van Acker en zelfs ook Schuermans. En dan zie je ook dat andere spelers, zoals Scot gisteren, zich daaraan kunnen optrekken en ook hun niveau naar omhoog krikken.
Nu volgende week bevestiging tegen Virton en dan vol vertrouwen naar Westerlo.
Zover de vergelijking.
Toen zijn we amper over de helft geweest en hadden we zo'n 20% balbezit. Gisteren konden we wel vooruit voetballen, hebben de meeste corners gehad (3 tegen 7), balbezit was ook gelijker en vooral in de tweede helft had Deinze balbezit op eigen helft. Ook aantal schoten binnen de palen (1 tegen 7) was duidelijk in ons voordeel.
Deze ploeg staat er duidelijk wel en heeft zoveel meer kwaliteit dan die van vorig jaar. En daarmee bedoel ik ook de kwaliteit om het spel te lezen, zich positioneel aan te passen en het tempo mee te bepalen. Ervaring heet dat. Ervaring ook op dit niveau en dan zie je de meerwaarde van Maes en Van Acker en zelfs ook Schuermans. En dan zie je ook dat andere spelers, zoals Scot gisteren, zich daaraan kunnen optrekken en ook hun niveau naar omhoog krikken.
Zou het niet beter kunnen verwoorden. Vanavond de kans om het goed gevoel verder te versterken!Lipser wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 10:26 amVorig jaar zijn we ook met een gelijkspel gestart, 0-0 op Westerlo - toen ook één van de kandidaten om te promoveren.
Zover de vergelijking.