Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Thomas1906
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]

Post by Thomas1906 » Sun Sep 15, 2019 10:43 am

Berrem wrote:
Sun Sep 15, 2019 10:14 am
3970 wrote:
Sun Sep 15, 2019 10:04 am
Dit overleeft Rocky niet. Dat is duidelijk.
Op naar trainer nr 5 in een dik jaar tijd.
Zeer opmerkelijk dat zulk een sportief debacle het bestuur niet wordt aangewreven.
Een zakenman is niet noodzakelijk een voetbalkenner. Maar dat wisten we al.
Dat vind ik een beetje dubbel, de vorige 2 hadden natuurlijk een andere oorzaak. In alle andere gevallen hadden we met Spaenhoven het seizoen uitgespeeld.
De reglementen zijn gekend dus je wist dat met Spaenhoven problemen ging krijgen. Boom had het seizoen ervoor ook problemen mee.
Dus ja, ik snap wel een beetje de kritiek van 3970.
En ik heb het hier ook gezegd, de transfer van Frans was totaal niet nodig. We hebben grotere problemen op andere posities. Of daarvoor nog budget voor over is, vrije speler of met de winterstop, wie weet dat?

Netzer

Post by Netzer » Sun Sep 15, 2019 11:13 am

3970 wrote:
Inderdaad, dat hebben we al eens meegemaakt.
Eerst mochten de spelers enkel uit de befaamde voetbalacademie komen, nu heeft men besloten dat de spelers enkel "Belgen" mogen zijn, dat ze vanonder de eigen kerktoren moeten komen. Qua jezelf onnodige beperkingen opleggen kan dat toch wel tellen, niet ? Sorry, met alle respect voor de mensen die dat met alle goede bedoelingen hebben beslist, maar wat voor onzin is dat toch allemaal ? Dit is meteen jezelf als club serieuze beperkingen opleggen en qua sportieve ambities schiet je jezelf toch ook in je been ? Verder dan 1B ( als je daar al geraakt) ga je daar echt nooit mee komen, wees toch een keer realistisch en niet naief of ongezond idealistisch. Alsof mannen zoals Velikonja, Masika, Rekdal, Simmes, Menzo, Rudy, Kliouev, Zéfilho, Zdebel, Miljanovic, ... ons geen diensten hebben bewezen ? Dat we geen hele kern met buitenlanders meer moeten hebben zoals enkele jaren geleden, daar ga ik volledig mee akkoord. Maar enkel jongens vanonder de eigen kerktoren, te gek voor woorden. Ik ben ook heel blij dat we nog/opnieuw bestaan en dat er terug een club op het Lisp voetbalt, zeker weten. Maar ik zou toch ook graag wat ambitie proeven en dat mis ik, mede door zulke stupide regeltjes. Sorry.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 15, 2019 11:20 am

Betreffende Spaenhoven had ik als bestuur doorgezet! In beroep had LK altijd en terecht de licentie toegewezen gekregen niet Urbain Spaenhoven was T1 maar éne Dave de Herdt remember .. hoe ging men bij de licentiecommissie gaan bewijzen dat het andersom was? Kijk tentijde in Boom lagen de zaken anders nl toen was Urbain aangesteld als hoofdtrainer en wat heeft men daar gedaan op het nippertje om toch de licentie te behalen nl De Herdt onmiddellijk aangesteld als T1 en was er geen probleem meer … dat is de realiteit! Denk dat de licentiecommissie de laatste jaren andere katten te geselen heeft en toch blijft uitreiken en moet uitreiken hoeveel zaakjes heeft men daar al niet verloren omdat clubs in beroep gaan … ferme blunder van dit bestuur want het heeft zeer wss promotie gekost! Niet vergeten op dat moment stond LK op de tweede plek paar punten al voor Virton de concurrent, bracht men goed voetbal en was de sfeer opperbest .. toen liet zich men vangen en kwam éne Rocky en wat volgde weet ondertussen iedereen!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Sep 15, 2019 11:29 am

Lisp-boy wrote:
Sun Sep 15, 2019 11:13 am
3970 wrote:
Eerst mochten de spelers enkel uit de befaamde voetbalacademie komen, nu heeft men besloten dat de spelers enkel "Belgen" mogen zijn, dat ze vanonder de eigen kerktoren moeten komen. Qua jezelf onnodige beperkingen opleggen kan dat toch wel tellen, niet ? Sorry, met alle respect voor de mensen die dat met alle goede bedoelingen hebben beslist, maar wat voor onzin is dat toch allemaal ? Dit is meteen jezelf als club serieuze beperkingen opleggen en qua sportieve ambities schiet je jezelf toch ook in je been ? Verder dan 1B ( als je daar al geraakt) ga je daar echt nooit mee komen, wees toch een keer realistisch en niet naief of ongezond idealistisch. Alsof mannen zoals Velikonja, Masika, Rekdal, Simmes, Menzo, Rudy, Kliouev, Zéfilho, Zdebel, Miljanovic, ... ons geen diensten hebben bewezen ? Dat we geen hele kern met buitenlanders meer moeten hebben zoals enkele jaren geleden, daar ga ik volledig mee akkoord. Maar enkel jongens vanonder de eigen kerktoren, te gek voor woorden. Ik ben ook heel blij dat we nog/opnieuw bestaan en dat er terug een club op het Lisp voetbalt, zeker weten. Maar ik zou toch ook graag wat ambitie proeven en dat mis ik, mede door zulke stupide regeltjes. Sorry.
viola dat zeg ik hier al enkele maanden er zit geen swoem in! denk dat het kapitaal er niet voor is en men wil het niet laten uitschijnen voor de twijfelende supp.
Ik ben er 1 van en mij kunnen ze nu zeker niet van overtuigen met deze gang van zaken.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 15, 2019 11:35 am

Vermoed ik ook al een tijdje, de middelen zijn beperkt en daar zijn aanwijzingen voor kijk naar welke trainer ze halen niks ervaring, te beperkt. Kijk naar de nog steeds ontbrekende nummer 10 die men al een dik jaar nodig heeft .. twee voorbeelden maar!

3970

Post by 3970 » Sun Sep 15, 2019 11:38 am

Ik begrijp jullie kritiek. Ikzelf vind die 'kerktorenpolitiek en eigen jeugd dan weer meer dan ok. Maar ik verwacht dan ook geen profvoetbal meer. Gewoon naar een herkenbare ploeg gaan en plezier hebben in voetbal. Genoeg miserie gehad met onvervulbare ambitie.

Maar het is inderdaad zo dat je geen 1b kan nastreven met de beperkingen die je jezelf oplegt. Naïef.

DVSLVS

Post by DVSLVS » Sun Sep 15, 2019 11:44 am

Voor mij is de maat vol. Rocky mag vertrekken. Dringend actie nodig!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 15, 2019 11:54 am

Als je het rapport bekijkt van Peeters werkelijk schrijnend met deze kern hoor ongeveer dezelfde kern waarmee het ontslagen duo op een moment op de tweede plek stond .. 12 op 36 eindronde meegerekend en een bekeruitschakeling tegen ocharme Aalst! Reken je alleen de drie competitiewedstrijden van vorig jaar mee en de huidige drie kom je op amper 2 op 18 . En dat tegen ploegen als RWDM-Luik-Heist en twee ploegen die promoveerden nl La Lou en Visé … als je het dan nog niet begrepen hebt als bestuur.

KRKN

Post by KRKN » Sun Sep 15, 2019 11:56 am

Vergaaneglorie wrote:
Sun Sep 15, 2019 11:29 am
Lisp-boy wrote:
Sun Sep 15, 2019 11:13 am
3970 wrote:
viola dat zeg ik hier al enkele maanden er zit geen swoem in! denk dat het kapitaal er niet voor is en men wil het niet laten uitschijnen voor de twijfelende supp.
Ik ben er 1 van en mij kunnen ze nu zeker niet van overtuigen met deze gang van zaken.
Ik ben het daar niet mee eens. Ik vind het goed om dergelijke visie te hebben, maar je mag daar best pragmatisch in zijn. Als er zich kansen voordoen mag je die niet laten liggen en dat doen we ook niet. Doumbia is daar het beste voorbeeld van.

De volgende trainer moet er boenk opzitten. Anders moet er inderdaad een hartig woordje gepraat worden met HVL.

Verder eens met wat er hier al eerder is geschreven. Alleen gaan sommigen er toch serieus over, priveberichten naar Rocky sturen, hallo? Laat dat toch. Die mens heeft sportief gefaald maar verder niks fout gedaan. Ik gun hem het beste in zijn verdere carriere.

Netzer

Post by Netzer » Sun Sep 15, 2019 11:59 am

3970 wrote:
Sun Sep 15, 2019 11:38 am
Ik begrijp jullie kritiek. Ikzelf vind die 'kerktorenpolitiek en eigen jeugd dan weer meer dan ok. Maar ik verwacht dan ook geen profvoetbal meer. Gewoon naar een herkenbare ploeg gaan en plezier hebben in voetbal. Genoeg miserie gehad met onvervulbare ambitie.

Maar het is inderdaad zo dat je geen 1b kan nastreven met de beperkingen die je jezelf oplegt. Naïef.
Voila, en als de enige ambitie moet zijn "plezier hebben in het voetbal" dan hoeft het voor mij niet meer (met alle respect voor uw mening).
Ik verwacht wél dat de ambitie is dat er in de toekomst ooit terug profvoetbal zal zijn.
Zo niet, dat ze er dan tenminste voor uit komen, dan hoef ik me het allemaal ook niet meer aan te trekken.
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply