BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Re: BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Het gaat niet enkel over deze wedstrijd hé mannekes. Iedereen zag al vanaf de aanstelling van Rocky dat die beter is in strakke broeken passen dan de opstelling te kiezen. Je zit nu met een groot probleem want puur naar imago toe, kan je die echt niet buitenzwieren.
Er wordt open gecommuniceerd dit jaar dat men naar 1B wil, en daar is aan zich niets mis mee. Echter heb je; 1. Geen trainer die een ploeg kampioen kan maken 2. Niet correct ingekocht naar de pijnpunten van vorig seizoen toe (linksback, spelverdeler, Bernier niet vervangen).
Rocky start ook steevast met 2 zuivere stofzuigers centraal op het middenveld. Het kleinste kind weet dan ook dat het heel moeilijk is om zo een match te domineren. Pas toen Kindermans er (noodgedwongen) inkwam, begon het daar wat beter te lopen.
Ik ben wel akkoord dat de kern over het algemeen beter is geworden. Maar om in deze zware reeks voor promotie te gaan, heb je wel wat specialers nodig. En dat zit er véél te weinig in deze ploeg. Dat heeft grotendeels met centen te maken. Spelers die het verschil maken, kosten nu eenmaal geld. Geen schande als je die niet kan halen, maar verkondig dan ook niet dat je voor promotie gaat.
Er wordt open gecommuniceerd dit jaar dat men naar 1B wil, en daar is aan zich niets mis mee. Echter heb je; 1. Geen trainer die een ploeg kampioen kan maken 2. Niet correct ingekocht naar de pijnpunten van vorig seizoen toe (linksback, spelverdeler, Bernier niet vervangen).
Rocky start ook steevast met 2 zuivere stofzuigers centraal op het middenveld. Het kleinste kind weet dan ook dat het heel moeilijk is om zo een match te domineren. Pas toen Kindermans er (noodgedwongen) inkwam, begon het daar wat beter te lopen.
Ik ben wel akkoord dat de kern over het algemeen beter is geworden. Maar om in deze zware reeks voor promotie te gaan, heb je wel wat specialers nodig. En dat zit er véél te weinig in deze ploeg. Dat heeft grotendeels met centen te maken. Spelers die het verschil maken, kosten nu eenmaal geld. Geen schande als je die niet kan halen, maar verkondig dan ook niet dat je voor promotie gaat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Volledig ééns met je!Axassin wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 10:57 pmHet gaat niet enkel over deze wedstrijd hé mannekes. Iedereen zag al vanaf de aanstelling van Rocky dat die beter is in strakke broeken passen dan de opstelling te kiezen. Je zit nu met een groot probleem want puur naar imago toe, kan je die echt niet buitenzwieren.
Echt rampzalig deze wedstrijd...
-Delorge was een ramp, werd er continue afgelopen door een speler van een reeks lager.
-VdVeken mag zelfs in 2e amateur niet meedoen denk ik.. Die jongen kan echt nog een pas van 5meter geven, slecht positiespel, traag...
-Maus kan ook ni mee, won geen enkel duel, recupereert niks en brengt voetballend niks bij
-Da Silva is versleten
-Vermeiren/ogunjimi zijn ooooo zooo traag... Ge kunt geen enkele spits in de diepte sturen en voorzetten komen er niet...
-Wils verzoop gewoon opt middenveld. Verdient die volgens jullie een basisplaats door zijn naam?
-het systeem dat ze spelen werkt niet... Ben geen fan van Rocky, maar heeft hij de spelers er wel voor?
Conclusie... Graag nog versterking op LB, Rechtsvoetige CV, sterke VM met recuperatie vermogen, creatieve AM die een bal kan bijhouden, en een snelle spits.
Als je wil meedoen voor de prijzen heb je 4 à 5 versterkingen nodig.. Bestuur wordt wakker aub of het wordt een herhaling van vorig seizoen
-Delorge was een ramp, werd er continue afgelopen door een speler van een reeks lager.
-VdVeken mag zelfs in 2e amateur niet meedoen denk ik.. Die jongen kan echt nog een pas van 5meter geven, slecht positiespel, traag...
-Maus kan ook ni mee, won geen enkel duel, recupereert niks en brengt voetballend niks bij
-Da Silva is versleten
-Vermeiren/ogunjimi zijn ooooo zooo traag... Ge kunt geen enkele spits in de diepte sturen en voorzetten komen er niet...
-Wils verzoop gewoon opt middenveld. Verdient die volgens jullie een basisplaats door zijn naam?
-het systeem dat ze spelen werkt niet... Ben geen fan van Rocky, maar heeft hij de spelers er wel voor?
Conclusie... Graag nog versterking op LB, Rechtsvoetige CV, sterke VM met recuperatie vermogen, creatieve AM die een bal kan bijhouden, en een snelle spits.
Als je wil meedoen voor de prijzen heb je 4 à 5 versterkingen nodig.. Bestuur wordt wakker aub of het wordt een herhaling van vorig seizoen
Delorge zou ik wat krediet geven heeft vorig jaar toch in sommige wedstrijden laten zien wat hij in zijn mars heeft niet vergeten pas 21 jaar en heeft toch de Belgische jeugdreeksen doorlopen .. de rest is andere koek dat weten we al sinds vorig jaar nl Da Silva is versleten kan mss nog mee in een reeks of twee lager net als Maus-VDV. Het duo Vermeiren-Ogunjimi die lopen ook op hun laatste benen wat hun carriere betreft te traag in feite wil je promoveren ben je er niks meer mee harde realiteit mensen! Met Wils kan je nog naar de oorlog in feite nog een speler voor 1B! Rocky heeft te weinig kwaliteit om met deze groep naar de oppergaai te dingen maar Smolders moet altijd starten naast Doumbia uit zulks blijkt direct de beperktheid en inzicht van Peeters simpel! Een trainer goed voor een reeks één of twee lager maar niet voor een club als LK dat hogere ambities heeft! Wil men echt meedingen moet men idd 4-5 doelgerichte versterkingen binnenhalen en een trainer met ervaring! Blijft de vraag heeft men de middelen daarvoor daar vrees ik voor maar dan moet men ook éérlijk durven zijn tov de aanhang!Zovko wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 11:33 pmEcht rampzalig deze wedstrijd...
-Da Silva is versleten
Martine, ik was supporter van K. Lierse S.K.
Die heb ik tot in den treure gesteund. Een abonnement was geen keuze maar eerder een gewoonte.
Lierse Kempenzonen is voor mij toch nog steeds niet K. Lierse S.K. En het zal het wellicht nooit worden. Resultaten gaan er toch moeten zijn. Want anders zullen we niet snel meer aan klantenbinding doen.
We gaan ambitie moeten tonen. Anders is dit project ten doden opgeschreven.
Inderdaad.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Als je dan ziet hoe Antwerp 13 jaar lang in het vagevuur van 1b heeft liggen aanmodderen idem voor racing mechelen die nu zelfs in 1e prov spelen, en die supporters bleven hun ploeg en club onvoorwaardelijk steunen. 1 zwaluw maakt de lente niet jongens.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens. Ik ben er gewoon van overtuigd dat we in de competitie het wel beter gaan doen hoor. Dit is jammer van de inkomsten, een match tegen een eersteklasser had mooi meegenomen geweest.
Een abo laten afhangen van de eerste match met inzet in augustus lijkt me niet verstandig. Bovendien gaat het om meer dan de resultaten he
Nu, het was inderdaad niet goed, en Rocky heeft hier vanavond wel wat krediet verloren. En zoals voorspeld zit je nu met een serieus probleem vanuit de bestuurskamer: je kan hem niet meteen wandelen sturen gezien het debacle van vorig jaar. Dat zou nu ook dom zijn, na net een voorbereiding met hem te hebben gedaan. Een 10/15 bij onze moeilijke start lijkt me toch een minimum om wat krediet op te bouwen.
Ik ben het niet eens met de kritiek dat er geen goed werk is geleverd vanuit transferhoek; onze betere spelers zijn de spelers die we recent hebben gehaald.
Nu, bij de opstelling vraag ik me dit af:
- Waarom lijken Doumbia en Smolders niet samen te passen in het systeem van Rocky? Mij lijkt dat een logische keuze, maar heeft iemand daar een uitleg voor? Ik weet niet of ze allebei rechtsvoetig zijn?
- Maus. Geen al te kwase voetballer maar komt te kort. Nu: op ons middenveld was er nu weinig alternatief, maar in de competitie, met zijn concurrenten fit, start hij geloof ik niet.
- Delorge: ik vond het op Wijgmaal een goeie zet om hem daar te laten starten, maar gisteren was dat wel een ramp. Ik ben het met Axassin eens: als er 1 versterking moet komen is het hier.
- Da Silva trekt echt wel zijne slag. Ik zou hem terug wat krediet willen geven.
- Aalst was slimmer en beter. Ik vond hen erg goed spelen. Mag ook gezegd worden.
Kop op, ik de rest van de voorbereiding heb ik goeie dingen gezien. Dit komt serieus hard aan, maar in La Louviere zullen ze het geweten hebben
Voila. Nagels met koppen.Axassin wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 10:57 pm
Ik was sowieso al niet met een profploeg begonnen. Maar dat is weer een andere discussie.
Ze verkondigen dat ook niet hardop, al voelt iedereen wel aan dat het de ambitie is. Ik zou eigenlijk graag een communicatie/interview zien met LVT, als voorbeschouwing op het seizoen. Ik ga er vanuit dat dat ook nog komt.3970 wrote: ↑Mon Aug 12, 2019 9:01 amVoila. Nagels met koppen.Axassin wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 10:57 pm
Ik was sowieso al niet met een profploeg begonnen. Maar dat is weer een andere discussie.