FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
-
Thomas1906
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Het is natuurlijk ook zo dat hoe lager je gaat qua niveau dat je op een zeker niveau komt waar je echt bij de beteren hoort.
Zo hoorde ik van iemand dat Kasmi geen onaardige match heeft gespeeld bij Geel.
Zo hoorde ik van iemand dat Kasmi geen onaardige match heeft gespeeld bij Geel.
We missen een spelverdeler een nummer 10+ op zijn minst één flankaanvaller met kwaliteit! Werk aan de winkel voor na dit seizoen een kleine basis staat er al dus werk die pijnpunten weg en je doet volgend jaar mee voor de 'echte' hoofdprijs nl promotie! Dit jaar wordt moeilijk voor de top vier. Plek 6-10 gaat lukken maar top vier halen vrees van niet!
meer komen supporteren dan lukt dat wel
Verslag op tv oost. https://www.tvoost.be/nieuws/fc-dender- ... agen-71744
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik geloof nog steeds in top 4, en met deze kern ben je dat verplicht. Als dat niet lukt mag ons trainersduo beschikken op het einde van het seizoen vind ik. Ik ben er eigenlijk nog vrij gerust in dat we de top 4 halen.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 13, 2019 6:22 pmWe missen een spelverdeler een nummer 10+ op zijn minst één flankaanvaller met kwaliteit! Werk aan de winkel voor na dit seizoen een kleine basis staat er al dus werk die pijnpunten weg en je doet volgend jaar mee voor de 'echte' hoofdprijs nl promotie! Dit jaar wordt moeilijk voor de top vier. Plek 6-10 gaat lukken maar top vier halen vrees van niet!
Merci voor de link!Berrem wrote: ↑Sun Jan 13, 2019 9:43 pmVerslag op tv oost. https://www.tvoost.be/nieuws/fc-dender- ... agen-71744
Geen al te hoogstaande match. Marvin en Rausin maken wel een goeie indruk. Ik hoop dat dit te maken heeft met de blessures. Dender is geen onaardige ploeg; hun 23 (als ik me niet vergis) deed ons pijn.
Blij om te zien dat Ludo nog efkes zijn momentje kreeg.
Samenvatting nog eens bezien. Die bal van Vermeiren is wel om te huilen zeg. Lekker binnengetrapt wel, mag ook gezegd worden.
Geen match voor de geschiedenisboeken.
Geen match voor de geschiedenisboeken.
Nope.
Ook de samenvatting nog eens gecheckt (wederom op het werk
Weet iemand wat Buyens had?