Voorbereiding 2024-2025

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Post Reply
Carlke
Re: Voorbereiding 2024-2025

Post by Carlke » Fri Jul 12, 2024 5:26 pm

ozzy105 wrote:
Fri Jul 12, 2024 4:54 pm
Carlke wrote:
Fri Jul 12, 2024 4:45 pm
Roda jc is kopploeg in Nederlandse 2 de klasse. Net geen promotie dus wel heel goede tegenstrever hoor en geen schande daar van verliezen. Wat niet wil zeggen dat het veel beter moet .
Roda vond ik ook niet goed vandaag hoor kijk maar eens hoeveel ruimte ze weggaven... Tegen een degelijke ploeg no way 2-0 ! ;)
Roda was 3 keer beter dus ze konden vrijuit spelen...lierse moest zich beperken op verdedigen en aanvallend kwam er niks uit ! Dan kan je veel ruimte laten word toch geen gebruik van gemaakt. Tegen betere tegenstrevers zullen ze dat heus niet doen hoor .

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 12, 2024 8:05 pm

Ik vond Mpanzu dan weer echt door de mand vallen; positioneel niet goed en ook al eens mistasten. Ook Marijnissen viel tegen met dezelfde beginnersfouten als begin vorig seizoen. Benchaib verder totaal onopvallend.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 12, 2024 9:04 pm

En allemaal maar tijdens de werkuren voetbal zien :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Lipser

Post by Lipser » Fri Jul 12, 2024 9:47 pm

Ik hecht niet te veel belang aan oefenmatchen. Zeker niet wanneer ze in het schema zijn ingepast door een trainer die nadien het gerbochnene heeft opgezocht. Onze voorbereiding heeft door Sven de Vermiste een tweetal weken achterstand opgelopen. Niet alleen qua spelers, maar ook qua spelwijze en automatismen.

Ik herinner me nog levendig oefenmatchen met minimaal 10-0 winst - in het jaar dat we degradeerden;

Dat gezegd - vandaag speelden we met een soort 4 achteraan - Marijnissen is dus geen rechtsback, noch een rechtswinger. Daar hebben we alleen PDS. Risico dus.
Links is Brent nog geblesseerd (hoe lang nog??) - tester is redelijk en -als back up ok, maar ook niet meer dan dat.

Ik zou het middenveld spelen met 3 - punt naar voren. Met Kireev als spelmaker. Twee verdedigende mids daar achter. Vooraan Sow en Oulare.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jul 12, 2024 10:05 pm

Lipser wrote:
Fri Jul 12, 2024 9:47 pm
Ik hecht niet te veel belang aan oefenmatchen. Zeker niet wanneer ze in het schema zijn ingepast door een trainer die nadien het gerbochnene heeft opgezocht. Onze voorbereiding heeft door Sven de Vermiste een tweetal weken achterstand opgelopen. Niet alleen qua spelers, maar ook qua spelwijze en automatismen.

Ik herinner me nog levendig oefenmatchen met minimaal 10-0 winst - in het jaar dat we degradeerden;

Dat gezegd - vandaag speelden we met een soort 4 achteraan - Marijnissen is dus geen rechtsback, noch een rechtswinger. Daar hebben we alleen PDS. Risico dus.
Links is Brent nog geblesseerd (hoe lang nog??) - tester is redelijk en -als back up ok, maar ook niet meer dan dat.

Ik zou het middenveld spelen met 3 - punt naar voren. Met Kireev als spelmaker. Twee verdedigende mids daar achter. Vooraan Sow en Oulare.
Er MOET versterking, echte versterking komen op het middenveld en liefst geen onbekende spelers en zeker geen spelers die deze zware reeks niet kennen! Zo simpel is het. We gaan nog dikwijls denken vrees ik aan oa de heren VA en GDS-Maes.......

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 13, 2024 10:18 am

ozzy105 wrote:
Fri Jul 12, 2024 10:05 pm
Lipser wrote:
Fri Jul 12, 2024 9:47 pm

Er MOET versterking, echte versterking komen op het middenveld en liefst geen onbekende spelers en zeker geen spelers die deze zware reeks niet kennen! Zo simpel is het. We gaan nog dikwijls denken vrees ik aan oa de heren VA en GDS-Maes.......
GDS heeft een goed jaar gehad bij ons maar bij deinze toch veel beter ploeg als de onze presteerde hij niet veel. Zelfs op bank beland. Maar idd er mogen zeker nog middenvelder en spits bij !

esreil

Post by esreil » Sat Jul 13, 2024 10:36 am

Ik ga de VA van vorig jaar alvast niet missen. Snap niet dat je die naar boven blijft halen omwille van zijn statistieken. De jaren ervoor top, vorig jaar flop.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sat Jul 13, 2024 12:07 pm

esreil wrote:
Sat Jul 13, 2024 10:36 am
Ik ga de VA van vorig jaar alvast niet missen. Snap niet dat je die naar boven blijft halen omwille van zijn statistieken. De jaren ervoor top, vorig jaar flop.
Klopt, we hebben nu in de eerste plaats in het middenveld loopvermogen en balrecuperatie nodig, bijkomend ook nog technisch voetbalvermogen die de spitsen in stelling kan zetten, dus nog wel wat werk aan de winkel in dat compartiment. VA was het afgelopen seizoen een van de oorzaken van de vele doelpunten die we slikten....

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 13, 2024 1:03 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sat Jul 13, 2024 12:07 pm
esreil wrote:
Klopt, we hebben nu in de eerste plaats in het middenveld loopvermogen en balrecuperatie nodig, bijkomend ook nog technisch voetbalvermogen die de spitsen in stelling kan zetten, dus nog wel wat werk aan de winkel in dat compartiment. VA was het afgelopen seizoen een van de oorzaken van de vele doelpunten die we slikten....
2... daar volg ik in , maar zijn doelpunten gaan we wel missen. Maar zoals je zegt ook veel tegendoelpunten . Daarom denk ik met daquin dat veel minder gaat zijn. Maar ee middenvelder die geregeld scoort moet er bij. Ook vooraan mag er nog spits komen

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jul 13, 2024 1:24 pm

Carlke wrote:
Sat Jul 13, 2024 1:03 pm
Tamas Krivitz wrote:
Sat Jul 13, 2024 12:07 pm
esreil wrote:
2... daar volg ik in , maar zijn doelpunten gaan we wel missen. Maar zoals je zegt ook veel tegendoelpunten . Daarom denk ik met daquin dat veel minder gaat zijn. Maar ee middenvelder die geregeld scoort moet er bij. Ook vooraan mag er nog spits komen
Uiteraard hebben we een scorende middenvelder nodig, maar dat deed VA dus vorig seizoen niet meer, alle respect voor wat hij de afgelopen seizoenen gedaan heeft maar ik had het gevoel dat het op was...

Ik zou graag een middenvelder zien die wat "body" heeft, die je niet zomaar ff aan de kant zet en het spel goed verdeeld en naarvoor denkt, zo komen onze spitsen mss eens in de goede positie om potten te maken...
Wij komen áltijd terug!

Post Reply