Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Lipser wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 12:21 pmAllez allez. Den Ozzerd vraagt om terugbetaling van de abonnementen. Toch efkens duidelijk maken dat het de abonnementhouders zijn om daarover iets te zeggen, en, neen: TV-abonnementen tellen niet mee.
Nooit gedacht dat ik Maggie nog ging parafraseren: Ozzy: blijft in uw hol.
Nog gene euro gespendeerd op het lisp , maar wel zagen en klagen over het financiele .
- Justhomuch
GoeikeDevyd wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 12:39 pmLipser wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 12:21 pmAllez allez. Den Ozzerd vraagt om terugbetaling van de abonnementen. Toch efkens duidelijk maken dat het de abonnementhouders zijn om daarover iets te zeggen, en, neen: TV-abonnementen tellen niet mee.
Nog gene euro gespendeerd op het lisp , maar wel zagen en klagen over het financiele .
Wij komen áltijd terug!
We verwachten van onze spelers dat ze strijden als leeuwen. Allemaal samen. Je mag van onze supporters hetzelfde verwachten. De zweetdieven onder de supporters moeten eruit.
Gisteren nog een geweldig legioen gezien en gehoord vanuit de rattenbusiness.
Gisteren nog een geweldig legioen gezien en gehoord vanuit de rattenbusiness.
WTF is Maggie? Ten tweede mocht ik voorzitter zijn, doelstellingen voorop zetten en vooral het thuispubliek verwennen en je krijgt dit als abonneehouders voorgeschoteld zou ik zeggen nou ik kom deze honkvaste supporters tegemoet. Waar voor je geld krijgen zoniet terugbetaling. Beloftes maken schuld. Btw het ging niet over tv-abonnementen hoewel ik ook toch een beetje bijdraagt lees tv-gelden... Maar soit.Lipser wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 12:21 pmAllez allez. Den Ozzerd vraagt om terugbetaling van de abonnementen. Toch efkens duidelijk maken dat het de abonnementhouders zijn om daarover iets te zeggen, en, neen: TV-abonnementen tellen niet mee.
- Justhomuch
Dat is het verschil he Ozzy, jij bent geen voorzitter, bij u is't altijd veel blabla maar voor de rest niks nada nougabollen.ozzy105 wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 2:19 pmWTF is Maggie? Ten tweede mocht ik voorzitter zijn, doelstellingen voorop zetten en vooral het thuispubliek verwennen en je krijgt dit als abonneehouders voorgeschoteld zou ik zeggen nou ik kom deze honkvaste supporters tegemoet. Waar voor je geld krijgen zoniet terugbetaling. Beloftes maken schuld. Btw het ging niet over tv-abonnementen hoewel ik ook toch een beetje bijdraagt lees tv-gelden... Maar soit.Lipser wrote: ↑Sat Mar 09, 2024 12:21 pmAllez allez. Den Ozzerd vraagt om terugbetaling van de abonnementen. Toch efkens duidelijk maken dat het de abonnementhouders zijn om daarover iets te zeggen, en, neen: TV-abonnementen tellen niet mee.
Ik heb totaal niks kunnen zien van de wedstrijd maar als ik lees dat het even goed 0 - 2 had kunnen zijn, dan heb je een heel andere wedstrijd.
Ook fijn om te lezen dat we met een duidelijk plan (mooi hoeft in deze situatie niet) op het plein staan.
Op naar tegen Luik en gewoon de 3 punten thuis houden.
Wij komen áltijd terug!
Wat een onzin.
Van de spelers mag je dat verwachten ja, ze worden daar immers meer dan genoeg voor betaald. (zelf bij ons)
Voor supporters slaagt dat op niets. Wij betalen allemaal om naar een match te komen zien, daar heb ik geen enkele verplichting tot strijd, roepen, ... tegenover staan.
Natuurlijk is dat wel een grote meerwaarde dat sommigen zich daar wel toe geroepen voelen, zij brengen mee de sfeer in het stadion !
Ik daarentegen zit liever aan de overkant, al dan niet met mijn kinderen, waar ik nog een babbeltje kan maken ook, mis al eens een goal omdat ik een pintje ben gaan halen of gewoonweg even niet aan het opletten was... Zo wens ik een match van mijn favoriete club te beleven. Heb je daar een probleem mee?
idd, wat een prietpraat is me dat zeg ...esreil wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 2:46 pmWat een onzin.
Van de spelers mag je dat verwachten ja, ze worden daar immers meer dan genoeg voor betaald. (zelf bij ons)
Voor supporters slaagt dat op niets. Wij betalen allemaal om naar een match te komen zien, daar heb ik geen enkele verplichting tot strijd, roepen, ... tegenover staan.
Natuurlijk is dat wel een grote meerwaarde dat sommigen zich daar wel toe geroepen voelen, zij brengen mee de sfeer in het stadion !
Ik daarentegen zit liever aan de overkant, al dan niet met mijn kinderen, waar ik nog een babbeltje kan maken ook, mis al eens een goal omdat ik een pintje ben gaan halen of gewoonweg even niet aan het opletten was... Zo wens ik een match van mijn favoriete club te beleven. Heb je daar een probleem mee?
-
Wat een kinderlijk gedoe, en je moet volgens sommigen geld spenderen aan de club om een mening te mogen hebben, anders ben je geen supporter, Jezus !!G.C. wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 5:52 pmidd, wat een prietpraat is me dat zeg ...esreil wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 2:46 pmWat een onzin.
Denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt. Het ging er me meer om dat de eenheid en vechtlust die we van onze spelers mogen verwachten, dat we dat ook als supporters uitstralen. En ons zeker niet op het forum, op Facebook of in het stadion laten verdelen. We hebben nog 5 matchen om er samen met de spelers onze kop voor te leggen.Tamas Krivitz wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 7:23 pmWat een kinderlijk gedoe, en je moet volgens sommigen geld spenderen aan de club om een mening te mogen hebben, anders ben je geen supporter, Jezus !!G.C. wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 5:52 pmidd, wat een prietpraat is me dat zeg ...esreil wrote: ↑Mon Mar 11, 2024 2:46 pm
Wat een onzin.
En dan maakt dat niet uit of je dat vanuit de spionkop doet of vanuit tribune 1 of vanuit de Seats. En die vechtlust en eenheid heb ik voorbije vrijdag gezien en gehoord.
En die zweetdieven, dat sloeg op mensen die alleen supporter zijn als we winnen.
Allé dan ist goed
Belangrijkste is inderdaad dat er geen verschillende clans ontstaan tussen supporters.
Allemaal samen achter de ploeg, ieder op zijn eigen manier.
PS. Blijf maar lekker luid aanmoedigen vanuit de spionkop ! Vanaf de overkant vind ik dat heel aangenaam
En ook de spelers zullen dat zeker appreciëren.
Belangrijkste is inderdaad dat er geen verschillende clans ontstaan tussen supporters.
Allemaal samen achter de ploeg, ieder op zijn eigen manier.
PS. Blijf maar lekker luid aanmoedigen vanuit de spionkop ! Vanaf de overkant vind ik dat heel aangenaam
En ook de spelers zullen dat zeker appreciëren.