Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]

Post by KRKN » Mon Sep 25, 2023 1:48 pm

Justhomuch wrote:
Mon Sep 25, 2023 1:03 pm
Lipser wrote:
Sun Sep 24, 2023 11:49 pm
Over de match ga ik het morgen - misschien - hebben. Wat er in de seats gebeurd is, dat is exact wat ik wilde aanhalen toen ik zei dat ik als seatshouder niet naar de wedstrijd tegen Antwerp ga komen en dat ik zeker geen gasten ga uitnodigen, niettegenstaande de tafel voor 8 die al besteld was. Uitsupporters kunnen ongehinderd onze thuissupporters blijven uitdagen. Tot dat het voor sommigen wat te veel wordt. Op hun bakkes dus. En bij één van de Beerschot supporters zat zijn bakkes behoorlijk dicht.

Jammer dat dit moet gebeuren in onze seats. Uitsupporters zijn altijd welkom. Ik zit bij uitwedstrijden trouwens altijd bij de thuissupporters, zonder probleem. Maar je moet weten je te gedragen. Jammer genoeg weten supporters uit Antwerpen dat niet altijd. Daarom dat deze lafaard de wedstrijd tegen de cocaïnesnuivers uit Deurne aan mij voorbij laat gaat gaan. Ik ga nog wel vanaf den Berg mee komen supporteren. Regen of niet.
Begrijpelijk, maar toch blij te lezen dat je niet thuis blijft er voor 💪

Wat is er met die Beerschot supporter daarna gebeurd? Is daar geen security om zo'n gasten op hun plek te zetten? Lucske zal nogal ogen hebben getrokken 😂

Als ik 1 pluspuntje kan aangeven: een extra toog op den berg, ik heb gewoon eens niet op mijn pint moeten wachten! Zaligheid!
En als ik dan toch daar meteen weer een negatief punt aan mag toevoegen: alleen maar bier daar. Dat is voor mijzelf geen probleem, maar ik had wat BOBs in mijn gezelschap, en cola was er niet te verkrijgen, waardoor ik naar de 'gewone' plek moest. Nu: daar was het (denk ik, mede door die nieuwe toog), veel minder lang aanschuiven. Dus ik kan er zeker mee leven.

XDV1906

Post by XDV1906 » Mon Sep 25, 2023 3:18 pm

Dieje mens da kwam uitdagen is afgevoerd naar het ziekenhuis. Zal da gene tweede keer meer doen denk ik.

Devyd

Post by Devyd » Mon Sep 25, 2023 5:53 pm

Een dag werken verder , maar eigenlijk is mijn mening niets verandert tegenover de commentaar vorige week .
Er was idd een beetje meer mentaliteit dan de week ervoor , maar verder veel van het zelfde ...

Den eerste die Van Acker hier nog ophemelt zet ik op de FOE lijst volgens mij ..

De manier waarop hij nogmaal 1 van de enige was die al die extra inspanningen niet kon opbrengen was overduidelijk .
Als je ziet hoe hij als een klein meisje wegspringt bij die eerste tegengoal dat is niet meer normaal .
Schouterden als vanouds mekkeren , mekkeren , en mekkeren

Verder was er zoals gezegd wel mentaliteit maar werkt het niet volgens onze coach zijn filosofie .
Spelers uit positie zetten , spelers die volgens mij dingen zelf beslissen tijdens de wedstrijd om dat het niet werkt .

Deels akkoord met degene die zeggen dat de kwaliteit er niet is , begin al eens met de sterkste spelers op te stellen , zet ze op hun plaats en bouw dan een systeem .
Degene die nu onze sterkhouders zouden moeten zijn laten het afweten dus moet je die er eens uit durven zetten .
Ervaring is niet hetzelfde als inzet en karakter tonen .

Op naar volgende week , maar ik zie ze nogmaals op verlies lopen ...

G.C.

Post by G.C. » Mon Sep 25, 2023 9:14 pm

Net nog eens door de reacties op fb gegaan.
Mannekes wat voor onnozele zageventen als Marc Schoenmaekers of Gert Van Gansen of Eric Beyers en nog andere zitten daar toch 🙄

Op die manier hoeft het voor mij toch ook ni meer zanne.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Sep 26, 2023 10:37 am

Wat posten deze supporters dan verkeerd? Waar hebben ze ongelijk? Zij slagen koppen met nagels. Is dit dan goed beleid dat wordt gevoerd de voorbije 5 jaar? OK buiten dat er geen of weinig verlies wordt geleden maar dat is het dan ook hoor! Ik lees bouwen, bouwen en nog eens bouwen in de media door Luc en co maar als ik het neutraal bekijk wordt er weinig of niks gebouwd. Ieder seizoen vertrekt er bijna een ganse basisploeg of scheelt niet veel waardoor je telkens bijna of geheel vanaf nul kan herbeginnen!!! Sinds de heropstart zijn er bijna en veelal basisspelers 70 gekomen en vertrokken!!! Ondertussen ook aan de zesde trainer toe, hoe ver staat het met het stadion? De zaak neutraal eens bekijken mensen kan nooit kwaad. Nog dit weer zeer pijnlijk dat er weer net als destijds onder de Egyptenaar miserie is onder eigen aanhang!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Sep 26, 2023 11:17 am

G.C. wrote:
Mon Sep 25, 2023 9:14 pm
Net nog eens door de reacties op fb gegaan.
Mannekes wat voor onnozele zageventen als Marc Schoenmaekers of Gert Van Gansen of Eric Beyers en nog andere zitten daar toch 🙄

Op die manier hoeft het voor mij toch ook ni meer zanne.
Die lees ik al lang niet meer
Wij komen áltijd terug!

G.C.

Post by G.C. » Tue Sep 26, 2023 12:47 pm

Pfff en nu is die ozzymans hier ook weer met zijn gezwets…

Uiteraard mag iedereen kritisch zijn maar er bestaan gradaties…

Fiero67

Post by Fiero67 » Tue Sep 26, 2023 3:09 pm

G.C. wrote:
Tue Sep 26, 2023 12:47 pm
Pfff en nu is die ozzymans hier ook weer met zijn gezwets…

Uiteraard mag iedereen kritisch zijn maar er bestaan gradaties…
Den Ozzy werkt met mantra's die hij herhaalt en herhaalt en herhaalt en herzzzzzzzzzz.....zzzzz ......zzzzz.
Nu is het feit dat er al 70 basisspelers vertrokken zijn zijn nieuwe dada. In elke post wordt dit herhaald - cijfers liegen niet, poepsimpel.

Wat niet wegneemt dat het momenteel erg bedroevend is. geen aanval en veeeeeeeeeeeel te makkelijk doelpunten slikken.
Kwaliteit te kort, lees ik.
Op papier hebben we een in het algemeen gezien toch een ploeg die moet meekunnen in 1B - daar gaan we het toch over eens zijn, niet?
Maar het komt er gewoon niet uit: geen spirit (Oulare, Van Acker), niet op hun plaats ( te veel om op te noemen), geen systeem (trainer) of toch iets te plat (Libert).
Het tij mag gaan keren of het Lierse schaap is verdronken voor dit seizoen.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Tue Sep 26, 2023 3:23 pm

Onze kapitein is tut dusver inderdaad niet goed. Om niet te zeggen slecht eigenlijk. Scoort wel regelmatig maar lijkt te spelen zonder 100% inzet: man laten lopen, penalty ongeconcentreerd overtrappen. Eigenlijk moet die de ploeg trekken.

Pluspuntjes: Van dessel kan echt weel een stukje voetballen. Zet die centraal(OP ZIJN POSITIE) en daar hebben we het laatste nog niet van gezien. Boone ook heel sterk, zowel in de duels als voetballend. Stel je eens voor dat die naast Pupe stond.

Soit, ons middenveld is 1 groot gat waardoor onze verdediging telkens onder druk komt. Ik vind het systeem(zit eigenlijk niets systeem in) echt niet goed. Dan met 3 achterin, dan met 4, dan 2 spitsen, dan geen spitsen. Ja jongens, ik schrijf hem nog helemaal niet af, maar ik heb wel serieuze heimwee naar TVI. Zowel qua transfers als tactisch was dat gewoon stukken beter. Hopelijk kan JC het nog keren.

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Sep 26, 2023 4:51 pm

GeelZwart wrote:
Tue Sep 26, 2023 3:23 pm
Onze kapitein is tut dusver inderdaad niet goed. Om niet te zeggen slecht eigenlijk. Scoort wel regelmatig maar lijkt te spelen zonder 100% inzet: man laten lopen, penalty ongeconcentreerd overtrappen. Eigenlijk moet die de ploeg trekken.

Pluspuntjes: Van dessel kan echt weel een stukje voetballen. Zet die centraal(OP ZIJN POSITIE) en daar hebben we het laatste nog niet van gezien. Boone ook heel sterk, zowel in de duels als voetballend. Stel je eens voor dat die naast Pupe stond.

Soit, ons middenveld is 1 groot gat waardoor onze verdediging telkens onder druk komt. Ik vind het systeem(zit eigenlijk niets systeem in) echt niet goed. Dan met 3 achterin, dan met 4, dan 2 spitsen, dan geen spitsen. Ja jongens, ik schrijf hem nog helemaal niet af, maar ik heb wel serieuze heimwee naar TVI. Zowel qua transfers als tactisch was dat gewoon stukken beter. Hopelijk kan JC het nog keren.
Denk jij nu echt dat Tom het beter zou doen dan JC? Echt? Waarom denk jij dat hij niet WOU verlengen? Waarom denk jij dat VA er de laatste weken niet zo gemotiveerd bijloopt? JC kan je op dit moment bijna niks aanwrijven poep en poepsimpel! Hij zit met een kern spelers waarvan 3/4 niet meekan door langdurig out te zijn geweest lees Oulare-Claes-Cools-Brebels-Vekemans-Sampers, Nkaka die jaar lang geen club heeft gehad en niet speelde, jongelingen als Foubert-ET-Kireeev die goed zijn voor een klasse lager! Dan zit je nog met een Schouterden die 34 is en eigenlijk passe is voor 1B.Geloof mij een nieuwe trainer gaat geen soelaas brengen. Wie is er nu verwondert tenzij je geen kenner bent dat het nu zo aan het lopen is? Dit zag je toch al 2-3 maanden geleden aankomen toch?

Post Reply