K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Zitten over de 2.000 momenteel + dan nog de eters in de seats. En daar verwachten ze ook wel goed wat volk.
5.000-6.000 zou toch zeker moeten lukken met nog 3 weken te gaan. De echte stormloop gaat de week voor de match op gang komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wow, da's straf!
Benieuwd of Mazzu nog in de dugout zit voor deze match.
Nog 5 plaatsen over in C1 en 16 in K2. Mooi!
Zal beetje afhankelijk zijn van de prestaties de komende 2 wedstrijden denk ik. 6000 zou wel zalig zijn...
Ik zou er ni van verschieten dat er geen supporters van Anderlecht mogen komen
Zou jammer zijn voor de inkomsten maar veiligheid gaat voor!
Even een update i.v.m. de ticketverkoop:
We hebben bijna de grens van de 3.000 verkochte tickets bereikt. Daarbij moet je nog de business tellen (zou zeker +500 eters zijn), de voorbehouden vakken op de eretribune en de eventuele supporters in het bezoekersvak. Naar schatting zullen we dus, twee weken voor de wedstrijd, al aan een 4.000 man zitten.
Ook nog leuk: De L-vakken zijn bijna uitverkocht (nog een 60-tal tickets) en ook de twee vakken ernaast begint drummen te worden.
Ik kijk er naar uit!
We hebben bijna de grens van de 3.000 verkochte tickets bereikt. Daarbij moet je nog de business tellen (zou zeker +500 eters zijn), de voorbehouden vakken op de eretribune en de eventuele supporters in het bezoekersvak. Naar schatting zullen we dus, twee weken voor de wedstrijd, al aan een 4.000 man zitten.
Ook nog leuk: De L-vakken zijn bijna uitverkocht (nog een 60-tal tickets) en ook de twee vakken ernaast begint drummen te worden.
Ik kijk er naar uit!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zijn de loketten geopend voor deze wedstrijd?Axassin wrote: ↑Thu Oct 27, 2022 9:10 amEven een update i.v.m. de ticketverkoop:
Ik kijk er naar uit!
Denk dat 6 tot 7000 haalbaar moet zijn, daar ben ik tevreden mee !Axassin wrote: ↑Thu Oct 27, 2022 9:10 amEven een update i.v.m. de ticketverkoop:
Ik kijk er naar uit!