Lierse K. - Virton [22-08-2021]
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Virton [22-08-2021]
Dan heb ik het over de matchen tegen kvm die we met 3 - 0 wonnen enz. Meeste mensen zijn successos komen wel terug mits goede resultaten.Thomas1906 wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 4:15 pmVoor het faillissement was er nog maar weinig reden tot juichen he.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 10:29 amAl heel lang niet meer zo'n kolkend Lisp gezien, zelfs niet voor het faillissement, en dan was er nog een hoop volk van JKL die niet aanwezig waren. Komt allemaal wel goed, beetje positief blijven.Thomas1906 wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 9:56 amOp de verschrikkelijk slechte stream leek er jammer genoeg niet veel volk te zijn?
Ik heb de indruk dat de campagne geen extra fans heeft bijgehaald. Wat normaal gezien de bedoeling moet zijn.
Enkel af en toe op Antwerp uitmuntende prestaties maar toen was het ook al minder.
Echt gek hoe wij van die eerste jaren 1a met 8k tot 9k naar 4k-5k gegaan tot 2k nu.
Ik zou het gewoon jammer vinden dat je die 3k die op het laatste nog wel kwamen, niet meer kan overtuigen.
Die hebben uiteindelijk toch grotere shit gezien he.![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Thomas1906
Dat is inderdaad jammer genoeg zo. Al hadden we vroeger een brede fanbase, zag je ook bij verplaatsingen.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 4:42 pmDan heb ik het over de matchen tegen kvm die we met 3 - 0 wonnen enz. Meeste mensen zijn successos komen wel terug mits goede resultaten.Thomas1906 wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 4:15 pmVoor het faillissement was er nog maar weinig reden tot juichen he.Justhomuch wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 10:29 am
Al heel lang niet meer zo'n kolkend Lisp gezien, zelfs niet voor het faillissement, en dan was er nog een hoop volk van JKL die niet aanwezig waren. Komt allemaal wel goed, beetje positief blijven.
Enkel af en toe op Antwerp uitmuntende prestaties maar toen was het ook al minder.
Echt gek hoe wij van die eerste jaren 1a met 8k tot 9k naar 4k-5k gegaan tot 2k nu.
Ik zou het gewoon jammer vinden dat je die 3k die op het laatste nog wel kwamen, niet meer kan overtuigen.
Die hebben uiteindelijk toch grotere shit gezien he.![]()
Al zullen er ook anderen redenen zijn zoals bij mij dat het werk (in het buitenland) is.
Achter goal inderdaad mager. Maar voor de rest zat er toch wel wat volk hoor. Had de indruk dat we toch boven de 3000 konden aftikken. Leek me drukker dan vorig jaar althans.
Waren ze mss ook eters?
Sfeer vanaf opkomst spelers tot minuut 10 was waanzinnig. Heb mij even moeten inhouden om nog een stem te hebben tegen half time haha.
Ondanks de al gemelde redenen zoals corona, slechte resultaten laatste jaren etc vond ik het echt goed meevallen.
Ik denk dat veel mensen ook hebben afgehaakt door het covid safe ticket in combinatie met vakantie en dergelijke.
Bij degelijke prestaties met hier en daar een uitschieter zie ik ons echt wel groeien naar de 4000.
Succes = volk. Simpel
Waren ze mss ook eters?
Sfeer vanaf opkomst spelers tot minuut 10 was waanzinnig. Heb mij even moeten inhouden om nog een stem te hebben tegen half time haha.
Ondanks de al gemelde redenen zoals corona, slechte resultaten laatste jaren etc vond ik het echt goed meevallen.
Ik denk dat veel mensen ook hebben afgehaakt door het covid safe ticket in combinatie met vakantie en dergelijke.
Bij degelijke prestaties met hier en daar een uitschieter zie ik ons echt wel groeien naar de 4000.
Succes = volk. Simpel
Plus, nog erg veel volk op vakantie. Veelbelovend voor september. Hopelijk het momentum doortrekken. Het zou me deugd doen om terug meer volk op de tribunes te zien.Magico wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 5:21 pmAchter goal inderdaad mager. Maar voor de rest zat er toch wel wat volk hoor. Had de indruk dat we toch boven de 3000 konden aftikken. Leek me drukker dan vorig jaar althans.
Waren ze mss ook eters?
Succes = volk. Simpel
Komt allemaal wel in orde zegt mijn gevoel. Ik heb ook gewoon het gevoel dat iedereen zich nu ook met deze ploeg kan vinden.KRKN wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 12:47 pmPlus, nog erg veel volk op vakantie. Veelbelovend voor september. Hopelijk het momentum doortrekken. Het zou me deugd doen om terug meer volk op de tribunes te zien.Magico wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 5:21 pmAchter goal inderdaad mager. Maar voor de rest zat er toch wel wat volk hoor. Had de indruk dat we toch boven de 3000 konden aftikken. Leek me drukker dan vorig jaar althans.
Waren ze mss ook eters?
Succes = volk. Simpel
Grinta, kwaliteit, ervaring en jeugdigheid. Vorig seizoen was het vooral Grinta en jeugdigheid.
Wat ik wel vond, en dat is voor mij persoonlijk al heel lang geleden, was de volle 90 minuten sfeer en gezangen voor onze ploeg. Dat is echt al heel lang geleden dat wij als supporters een match 90 minuten echt vol gezongen hebben.
- Justhomuch
Dit dus!Yentl1992 wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 3:07 pmWat ik wel vond, en dat is voor mij persoonlijk al heel lang geleden, was de volle 90 minuten sfeer en gezangen voor onze ploeg. Dat is echt al heel lang geleden dat wij als supporters een match 90 minuten echt vol gezongen hebben.KRKN wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 12:47 pmPlus, nog erg veel volk op vakantie. Veelbelovend voor september. Hopelijk het momentum doortrekken. Het zou me deugd doen om terug meer volk op de tribunes te zien.Magico wrote: ↑Mon Aug 23, 2021 5:21 pmAchter goal inderdaad mager. Maar voor de rest zat er toch wel wat volk hoor. Had de indruk dat we toch boven de 3000 konden aftikken. Leek me drukker dan vorig jaar althans.
Waren ze mss ook eters?
Succes = volk. Simpel
Wij komen áltijd terug!
Viel ook op vanop TV. Heb vanop afstand mee genoten (en ook gevloekt dat ik er niet bij was, uiteraard
)