Voorbereiding seizoen 2021-2022
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022
Top! Van welke club was je nu weer fan? OHL?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Beste, mijn ploegen zijn Standard, OHL, Sk Lierse en ......Ga nu zwijgen. Groetjes aan iedereen en succes.
Ai ai dat begint hier te stinken
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Geachte, ben de vader van Nick en Jordy Gillekens. En Moeskroen is ook mijn ploeg Sorry, het blijven mijn kinderen. Succes aan iedereen. Is er soms een hotel dicht bij het stadion ? Mag niet rijden wegens epilepsie .Kom zeker kijken. Groetjes aan iedereen. En succes. Daarmee weten Jullie alles.
Geen probleem, ik dacht dat je KV Mechelen bedoelde. Veel succes aan je zonen dit seizoen, maar toch net iets meer aan Jordy.Toulouse wrote: ↑Tue Jul 13, 2021 6:14 pmGeachte, ben de vader van Nick en Jordy Gillekens. En Moeskroen is ook mijn ploeg Sorry, het blijven mijn kinderen. Succes aan iedereen. Is er soms een hotel dicht bij het stadion ? Mag niet rijden wegens epilepsie .Kom zeker kijken. Groetjes aan iedereen. En succes. Daarmee weten Jullie alles.
Ik weet Jullie en kv Mechelen , geen vrienden. Als ze tegen elkaar spelen, wat moet ik doen ? Laat iets weten voor een hotel dicht bij het stadion. Succes aan jullie.
In lier zijn er niet gigantisch veel hotels en al zeker niet in de buurt van het Lisp. Ik zou kijken naar het zimmerhotel of hotel florent, allebei op een 15-20min wandelen van het stadion
Wie ga me brengen??? Laat Jullie iets weten. Bedankt.
Ik kom tussen het spionkop van Lierse staan. Zou er nog plaats zijn ? Groetjes.