Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Axassin
Re: Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]

Post by Axassin » Mon Feb 01, 2021 8:42 am

Fiero67 wrote:
Mon Feb 01, 2021 8:30 am
Die kwam scouten voor Van Genechten.
Wadi Degla is bereid om een transfersom van 10 Miljoen te betalen.
Idem voor Toon Janssen, maar dan maar 8 Miljoen.
Dan heeft hij toch nog voetbalverstand in zijnen okkernoot zitten. :twisted:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Mon Feb 01, 2021 8:43 am

KLSK190630 wrote:
Mon Feb 01, 2021 8:22 am
We maken ons er in iedergeval wel onsterfelijk belachelijk mee. Dat is ons in het gezicht uitlachen.
Tja, in hoeverre kunnen wij er als club iets aan doen? Hij moet zich hiervoor gewoon aanmelden bij de thuisploeg.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 01, 2021 12:15 pm

KLSK190630 wrote:
Mon Feb 01, 2021 8:22 am
We maken ons er in iedergeval wel onsterfelijk belachelijk mee. Dat is ons in het gezicht uitlachen.
Goh, hier kan de club toch erg weinig aan doen? Erg bizar wel. Ik zie die nog wel iets willen sponseren of iets dergelijk. Dat zou hypergevoelig liggen. Swat, laten we ons daar niet door afleiden.

Over de match: zeker in de eerste 10 minuten werden we van 't kaske naar de muur gespeeld.Van Genechten had het bijzonder moeilijk als de flankaanvaller van Westerlo naar binnen kwam.
Verder wel wat kansen voor ons ook, maar ik vond dat je toch al te snel wist dat het niks ging worden. Er zijn een aantal zaken waar ik me blauw aan erger en waar de trainer wel iets aan kan doen:
- Lange ballen naar uwe kleinste man (Samyn). Placca die steevast de rechterflank opzoekt om dan een bal in de box te sturen naar..Samyn. De wereld op zijn kop toch?
- We lopen elkaar echt opvallend vaak voor de voeten. Oogt knullig.

Ja, we gaven véél weg. Dat is helaas ook het gevolg van het feit dat we meer probeerden voetballen, vrees ik. Wel iets dat ik an sich aanmoedig, maar tegen Union liggen er ook effectief 5 in.
Verder een beetje raar dat Samyn er af moest; die drong wel echt aan vond ik. Hadden daar ook een penalty kunnen krijgen (zij het misschien vrij licht).
Jellert is me aan het irriteren. Heel vaak onnodig balverlies. Gebrek aan concentratie en toch wat arrogantie. Wél een heel lekker balletje op Troonbeeckx. Swinnen was héél goed. Gillekens vond ik ook vrij secuur. Alleen: bal in het middenveld steevast terugpassen, dan naar Brughmans die er niks anders mee kan dan 'm naarvoor jassen, waar we met Aabbou en Samyn niemand hebben die een kopduel gaat winnen. En zo laat je Westerlo de facto aanvallen.

Laes vond ik ook goed, maar die 1-0 mag je hem wel aanwrijven. Vetokele mocht echt wel heel veel.

Tegen Union zie ik graag twee veranderingen: Scott ipv Jellert. Dat doet het tempo naar omlaag gaan maar dat is enkel in ons voordeel. Allach moet er ook in, alleen weet ik niet goed wie we daarvoor best opofferen. Ik denk Aabbou.

Eric

Post by Eric » Tue Feb 02, 2021 10:19 am

Ik vind TVI toch wel iets te positief in dat interview.

Post Reply