Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Hoe was de match zelf?
Bon. Ik denk dat dit de laatste match van RP was. Nu snel iemand die de reeks kent en dit schip snel terug op koers zet. Er zijn erg dure punten verloren.
Bon. Ik denk dat dit de laatste match van RP was. Nu snel iemand die de reeks kent en dit schip snel terug op koers zet. Er zijn erg dure punten verloren.
Bestuur mag en moet deze 0 op 9 op hun hoed steken!!!
Op zich niet zó slecht.
Spelen we 10 keer, winnen we 5 of 6 keer, en spelen we 3 keer gelijk.
Ik heb iets zien passeren over Regi Van Acker op Facebook, maar ik denk dat het ondertussen gewist is. Ik weet nu niet of ik daar warm van moet worden, zijn passage op het Lisp indachtig.
Een paar wedstrijden te laat. De positie van de kluns is onhoudbaar geworden. Eerste wissel in minuut 80, ja man. Visé was echt zwak, verliezen tegen zo'n kloefkappers, Jezus.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Op het einde van vorig seizoen had men afscheid moeten nemen van deze trainer toen zag men al welke richting het uit zou gaan toch? Ieder die een beetje kent van het voetbal zag dit aankomen. Begin nu maar ééns aan de lange inhaalrace voor de top vier wetende dat je tot nu de ' kleintjes ' hebt gehad en de zware brokken eraan komen en dit met een kern waar het vertrouwen is aangetast, geen systeem in zit …. ik hoop echt dat hij morgen zijn ontslag krijgt de prutser en er hopelijk iemand komt met ervaring enz.
Dit overleeft Rocky niet. Dat is duidelijk.
Op naar trainer nr 5 in een dik jaar tijd.
Zeer opmerkelijk dat zulk een sportief debacle het bestuur niet wordt aangewreven.
Een zakenman is niet noodzakelijk een voetbalkenner. Maar dat wisten we al.
Op naar trainer nr 5 in een dik jaar tijd.
Zeer opmerkelijk dat zulk een sportief debacle het bestuur niet wordt aangewreven.
Een zakenman is niet noodzakelijk een voetbalkenner. Maar dat wisten we al.
Dat vind ik een beetje dubbel, de vorige 2 hadden natuurlijk een andere oorzaak. In alle andere gevallen hadden we met Spaenhoven het seizoen uitgespeeld.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Rocky had gisteren niet meer op die bank mogen zitten, puur tijd- en puntenverlies.
Het enige wat ik nog wil lezen of horen is zijn ontslag en de aanstelling van een trainer die deze reeks kent en van deze spelerskern opnieuw een ploeg kan maken (Een scorende spits is ook nog meer dan welkom).
Het enige wat ik nog wil lezen of horen is zijn ontslag en de aanstelling van een trainer die deze reeks kent en van deze spelerskern opnieuw een ploeg kan maken (Een scorende spits is ook nog meer dan welkom).
Formerly known as Lisp-boy
3 matchen waarin je er in 2 duidelijk de betere ploeg bent en in 1 minstens de evenknie. Helaas, het zijn de punten die tellen.
Als de spitsen maar een klein beetje afwerken zoals het hoort, hebben we 7 punten.
Maar het is niet gebeurd.
Het minste wat je kan zeggen, is dat deze ploeg geen automatismen, tactisch plan en vertrouwen heeft. En dan kom je bij de trainer terecht. Rocky heeft niet de vereiste capaciteiten om dit recht te trekken. Maar dit wisten we al langer, is het niet?
Je begint wel irritaties te merken: Wils verleden week, Janssen gisteren, .... ingrijpen voor de boel helemaal verrot is.
Als de spitsen maar een klein beetje afwerken zoals het hoort, hebben we 7 punten.
Maar het is niet gebeurd.
Het minste wat je kan zeggen, is dat deze ploeg geen automatismen, tactisch plan en vertrouwen heeft. En dan kom je bij de trainer terecht. Rocky heeft niet de vereiste capaciteiten om dit recht te trekken. Maar dit wisten we al langer, is het niet?
Je begint wel irritaties te merken: Wils verleden week, Janssen gisteren, .... ingrijpen voor de boel helemaal verrot is.