BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Re: BvB: Eendracht Aalst - Lierse Kempenzonen [11-08-2019]
Ik hoop gewoon dat ze dit achteraf niet minimaliseren en zich verstoppen achter de schorsing van Buyens en blessure van bijvoorbeeld Kuijlaars. Dan val ik van mij stoel en mogen ze mijn abo op het secretariaat laten liggeb. Nu actie ondernemen! Ze gingen de kern na 3 weken voorbereiding evalueren. Hopelijk maakt iemand met wat voetbalverstand die evaluatie
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Thomas1906
Awel ik ben ook aan het twijfelen.
Ik sta normaal op den berg maar door mijn werk kan ik er eigenlijk heel weinig bij zijn.
Op dit moment wat ik lees en zag tegen Westerlo ben ik om eerlijk te zijn niet overtuigd.
Nu ja, misschien breng ik meer op door apart tickets te kopen,we gaan het nodig hebben

-
Saki
Kop op mensen, de focus ligt op de competitie denk is, even afwachten.
Geen abo voor mij. Ik heb er weinig vertrouwen in. Ik mis visie.
Losse tickets zullen er wel genoeg zijn denk ik.
Net terug van Aalst. Kweet niet wie in eerste amateur speelde vandaag,mij leek het aalst.sneller en sterker.die trainer wat een zet delorge op lb. Echte ramp zet hem centraal of voor of achter vink. Doumbia niet slecht maar traag.van Aarschot geen hoogvlieger.kindermans redelijk. Wat velen hier niet vinden maar ik wel vond dat Silva toch een beste samen met vink.vanvoor om te Vleuten Vermeiren moet beter,oke snap de voorkeur na vorig seizoen, maar als dit zo blijft geef dan maesen zijn kans maar eens,slechter kan niet. Hopelijk is het tijdelijk voor Simon. Maar een trainer is prulleman. Zet gewoon Smolders delorge centraal en doumbia links heeft dat al gedaan.delorge kan ook centraal spelen. Vanderveken tja reeks te hoog.
-
Vergaaneglorie
bwa in LK zit geen: ik wil en zal naar 1B mentaliteit in! dat zag je al aan de inkomende transferts, geen meerwaarde bijna en zoals hier al veel is aangehaal d de abo's gaan zakken, mensen willen naar 1B en voetbal zien en geen pottekestamp!
-
Saki
Begrijp ik maar ik vind het spijtig dat sommige mensen, voel je aub niet aangesproken, na 1 slechte match hun ploeg al afvallen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 9:31 pmbwa in LK zit geen: ik wil en zal naar 1B mentaliteit in! dat zag je al aan de inkomende transferts, geen meerwaarde bijna en zoals hier al veel is aangehaal d de abo's gaan zakken, mensen willen naar 1B en voetbal zien en geen pottekestamp!
Heel ontgoocheld vandaag in de prestatie (wanprestatie) van de ploeg maar nog meer ontgoocheld in de reacties van sommige van onze 'supporters'. Het al of niet kopen van een abo laten afhangen van dit debacle ...triest toch. In goede en kwade dagen toch
Dat vind ik ook hoor eerst schreeuwen dat het over is.dan terug lachen omdat we terug zijn allee toch grotendeels, en nu je ploeg in de steek laten jawatte! Oké het was heel zwak zullen zowel spelers als bestuur ook wel gezien hebben.