Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
Op basis van inzet is de wedstrijd gewonnen. Zuiver technisch was Deinze, zelfs met 10 man, een stuk beter.
Als de trainer zijn plannetje elke week zo klopt, en de inzet op dit peil nog vijf wedstrijden kan opgebracht worden zullen we er zeer dicht bij zijn, maar de weg is nog lang en moeilijk.
Man van de wedstrijd is voor mij Buyens. Wat die aan werk verzet heeft, zowel defensief als offensief was super. Hij lijkt wat loom, waar was gisteren alomtegenwoordig.
Als de trainer zijn plannetje elke week zo klopt, en de inzet op dit peil nog vijf wedstrijden kan opgebracht worden zullen we er zeer dicht bij zijn, maar de weg is nog lang en moeilijk.
Man van de wedstrijd is voor mij Buyens. Wat die aan werk verzet heeft, zowel defensief als offensief was super. Hij lijkt wat loom, waar was gisteren alomtegenwoordig.
Quasi helemaal mee eens. Had op voorhand al het idee dat we hier enkel konden winnen als er tactisch ook echt iets degelijk stond. Ik heb geslikt toen ik de opstelling zag, maar alle eer naar Rocky hiervoor. Het stond er. Niet dat we in die eerste helft zo fantastisch goed waren. Zelf niet al teveel kunnen creëeren maar zeker niet naïef naar voor liggen stormen. Ook weinig weggeven.Axassin wrote: ↑Sun May 05, 2019 12:01 amSoms moet je je ongelijk durven toegeven; dus bij deze...We legden Deinze tactisch lam, al vond ik hen zelfs met 10 man vaak voetballend de betere ploeg.
Verdienen voor mij een pluim;
- Delorge; man, dat die niet mocht blijven staan na zijn match in Thes. Verdedigend en aanvallend dik ok
- Ogunjimi; ondanks geen doelpunt voor mij man van de match. Sterke aannames, doortikken, onerzicht, werklust. Chapeau!
- Rausin; houdt de ploeg weer recht met een fantastische reflex op die kopbal na de 3-1. Puntje van kritiek: op hoge ballen blijft het toch bibberen met hem.
- boulaouali; ik vind hem vaak onzichtbaar maar was vandaag toch vaker aanwezig als nummer 10. Goeie goal en veroorzaakt ook de penalty.
- Bernier; man, die breng toch altijd iets wat je in deze reeks écht niet vaak tegenkomt.
Punt van kritiek; sorry, maar ik vind Sols echt een drama. Komt vaak te laat op de bal en speelt abominabel in geef mij maar Maus
On the side; Koen Weuts was aanwezig vandaag.zou blij zijn met een voorstel maat tot op heden niets ontvangen. Die mag van mij altijd komen. Hij begreep ook niet waarom je Wils niet op het middenveld uitspeelt ...
Die eerste goal: héél sterk van Marvin om daar die bal in 1x mee door te geven. Daarin merk je toch het kwaliteitsverschil. Wat Boulaouli daar doet is ook straf; mij leek dat nog een onmogelijke hoek om hem op die snelheid binnen te werken: chapeau.
Nelissen vond ik trouwens ook erg goed. Erg present én met vertrouwen spelend. Man van de match voor mij was toch Yoni: zit zo vaak ertussen en moeilijk van de bal te zetten. We gaan hem nog ongelooflijk hard nodig hebben.
Enig minpuntje: wel wat kaarten gepakt.
Wat.Een.Avond.
Zalige sfeer. Chapeau voor de gasten van de Brigata. Het lisp kolkte, en dat ondanks de toch vrij povere opkomst vond ik. 300 man minder als tegen Heist, das toch verschieten voor wat de belangrijkste match van het seizoen zou moeten zijn. Hopelijk geloven de supporters er na vanavond terug meer in.
Sterk werk van Rocky. Volwassen match, al worden we wel enorm geholpen door die penalty en rode kaart.
Die goal van Lallemand mocht er trouwens ook wel wezen.
Zalige sfeer. Chapeau voor de gasten van de Brigata. Het lisp kolkte, en dat ondanks de toch vrij povere opkomst vond ik. 300 man minder als tegen Heist, das toch verschieten voor wat de belangrijkste match van het seizoen zou moeten zijn. Hopelijk geloven de supporters er na vanavond terug meer in.
Sterk werk van Rocky. Volwassen match, al worden we wel enorm geholpen door die penalty en rode kaart.
Heel erg tevreden. Ik vond ons erg goed spelen; weinig weggegeven. Dit zal in Deinze hard aankomen en die mentale tik speelt hopelijk nog mee in hun komende matchen.
Goeie sfeer ook. Deze lijn doortrekken en het volgende keer thuis opnieuw laten ontploffen. Ik kijk er al naar uit!
Goeie sfeer ook. Deze lijn doortrekken en het volgende keer thuis opnieuw laten ontploffen. Ik kijk er al naar uit!
tja povere opkomst had wel verwacht dat het dit ging zijn veel hun abonnement is voorbij en kiezen voor losse tickets nu. en dan zoch hun gemiddelde halen toch mooi. als we op virton moesten winnen dan gaat er pas meer volk zijn denk ik.Flor wrote: ↑Sun May 05, 2019 12:49 pmWat.Een.Avond.
Het is de moeite om naar de match van de maandag te kijken op rtv. Ook een leuk stukje met Eric van meir trouwens. Hij verwoordt exact mijn gedacht... de scheiding van de supporters was nog een laatste afscheidscadeau van maged samy...
Goed dat hij ook nog eens op het Lisp was.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Helemaal mee eens. Heb ‘m al overladen zien worden met (virtuele) scheldtirades omdat hij zich achter LL zette, maar ik vind het erg leuk om hem ook nog eens op ‘t Lisp te zien.Berrem wrote: ↑Mon May 06, 2019 11:38 pmHet is de moeite om naar de match van de maandag te kijken op rtv. Ook een leuk stukje met Eric van meir trouwens. Hij verwoordt exact mijn gedacht... de scheiding van de supporters was nog een laatste afscheidscadeau van maged samy...
Mooie reportage, bedankt voor de tip!
-
Supporters die hem zo zouden aanpakken (heb het zelf nog niet gezien) ben ik liever kwijt dan rijk.KRKN wrote: ↑Wed May 08, 2019 7:21 amHelemaal mee eens. Heb ‘m al overladen zien worden met (virtuele) scheldtirades omdat hij zich achter LL zette, maar ik vind het erg leuk om hem ook nog eens op ‘t Lisp te zien.Berrem wrote: ↑Mon May 06, 2019 11:38 pmHet is de moeite om naar de match van de maandag te kijken op rtv. Ook een leuk stukje met Eric van meir trouwens. Hij verwoordt exact mijn gedacht... de scheiding van de supporters was nog een laatste afscheidscadeau van maged samy...
Mooie reportage, bedankt voor de tip!
Ik hoom ook dat hij zich nog vaker laten zien. De terugkeer van wat iconen straalt alleen maar positief af op onze club.