Deinze - Lierse [19-01-2023]
Re: Deinze - Lierse [19-01-2023]
Ik vind de moed niet meer om er nog veel over te zeggen, alle kritiek wordt toch weggeveegd onder het mom dat LVT voor 100% goed bezig is.
Ik herhaal het nog eens : een dikke naieveling is het, een schande, deze club onwaardig.
Een voorzitter die weigert in spelersmateriaal te investeren is het niet waard om voorzitter te zijn. Punt.
LVT maakt onze club koudweg belachelijk, dit verdienen de supporters niet !
Ik herhaal het nog eens : een dikke naieveling is het, een schande, deze club onwaardig.
Een voorzitter die weigert in spelersmateriaal te investeren is het niet waard om voorzitter te zijn. Punt.
LVT maakt onze club koudweg belachelijk, dit verdienen de supporters niet !
Last edited by Netzer on Fri Jan 19, 2024 10:20 pm, edited 2 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
De herinneringen Janus pakken ze ons nooit meer af, die houden we en koesteren we toch onze laatste adem! Verdomme blij mogen zijn dat we de mooiste periode in de clubgeschiedenis hebben mogen meemaken!!!Janus wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 10:10 pmWe gaan het niet meer meemaken. Daarom stop er gewoon mee.
De voorbije 23 jaar na Mijnheer Van Laer geen enkele voorzitter meer gehad die bekwaam was om een voetbalclub te leiden geen enkele niet wijlen Vets niet Thyskens niet Maged en deze ook niet hoeveel pech kan je als supporter dan hebben denk ik dan...
Een voorzitter die niet investeert, is K. Lierse S.K. niet weerd.
Maak hier maar een tegel van.
Maak hier maar een tegel van.
Formerly known as Lisp-boy
Da's waar. Maar het vermindert de pijn over wat we nu moeten aanschouwen niet. Btw waar was onze kapitein vandaag?ozzy105 wrote: ↑Fri Jan 19, 2024 10:14 pmDe herinneringen Janus pakken ze ons nooit meer af, die houden we en koesteren we toch onze laatste adem! Verdomme blij mogen zijn dat we de mooiste periode in de clubgeschiedenis hebben mogen meemaken!!!
Die stond het na affluiten mee uit te leggen aan ons. De clichés vlogen in het rond. Hopeloos.
een dikke vette 2
Hopelijk komt er heel snel een echte, nieuwe, trainer, want dit is meer van hetzelfde!
Al weken schrijven wij hier dat je met Schouterden en De Bruyn niks kan aanvangen en met wie start hij , juist, bovendien laat hij ze dan ook nog 90 minuten staan. Zo speel je met 9 tegen 11 !
Als ze 3 passen geven zijn er 2 slechte bij met balverlies tot gevolg, verder geen inzet, hoeveel ballen hebben die 2 na de rust nog aangeraakt ???? Al wat die kunnen is zagen en zeuren ! Je kan er beter 2 scholieren in de plaats zetten.
Als GE dit nu nog niet ziet weet ik het ook niet meer. Als ze tegen RFC Seraing er nog in staan ga je gegarandeerd op nieuw de boot in.
Ik hoop echt op een nieuwe coach want zo kan het echt niet verder!
Al weken schrijven wij hier dat je met Schouterden en De Bruyn niks kan aanvangen en met wie start hij , juist, bovendien laat hij ze dan ook nog 90 minuten staan. Zo speel je met 9 tegen 11 !
Als ze 3 passen geven zijn er 2 slechte bij met balverlies tot gevolg, verder geen inzet, hoeveel ballen hebben die 2 na de rust nog aangeraakt ???? Al wat die kunnen is zagen en zeuren ! Je kan er beter 2 scholieren in de plaats zetten.
Als GE dit nu nog niet ziet weet ik het ook niet meer. Als ze tegen RFC Seraing er nog in staan ga je gegarandeerd op nieuw de boot in.
Ik hoop echt op een nieuwe coach want zo kan het echt niet verder!