Jong Genk - Lierse K. [28-10-2023]
Re: Jong Genk - Lierse K. [28-10-2023]
Grotendeels eens alhoewel op futures geen meeval he met 9 man moeten spelen . En dan gelijk maken dat heeft futures zelf gedaan. Ze kregen tegen 9 man ook weinig klaar. Idem genk gisteren tegen 10 van ons . Maar daar komen we wel goed weg met afgekeurd doelpunt natuurlijk.ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 29, 2023 10:47 amConclusie tot heden, we mogen niet mopperen met de 11 punten die men vergaard heeft! Voor hetzelfde geld was het 3-4 geweest eigenlijk en daar moeten we eerlijk over durven zijn zijn we goed bedeeld geweest. Denk maar uit Dender, Jong Anderlecht, ook gisteren tegen Genk, thuis Patro waar ook alles meezat.. Neen klagen mag men niet. Laat ons hopen dat het blijft meezitten!!!
Net de samenvatting nog eens bekeken. Wat bijkomende conclusies:
- Teunckens keepte weer een erg sterke match, maar ik vraag me af of die 1-0 niet te pakken viel?
- Die rode kaart van Boone: brengt zichzelf daar echt wel nodeloos in de problemen, ook al was die pass niet bepaald top.
- Ik heb liggen sakkeren op Brebels en Van Acker, want ik vind dat een log middenveld dat echt geen grip kreeg op de match. Van Acker ligt echter wel aan de basis van de 1-1 (en uiteraard knalt hij die penalty vlotjes binnen), dus ik vergeef het hem. Brebels wringt die counter eigenlijk ook de nek om (al steekt Kireev die bal niet diep genoeg), maar trapt 'm wel heel keurig binnen?
- Voor 1B trekken die samenvatting echt op bijzonder weinig. Die counter die De Bruyn de nek omwringt was geen kans precies?
Bal in korte hoek dus zou voor Teunckens moeten zijn. Al vind ik dat Brebels ook slecht verdedigd. Die had ook meer kunnen doen.KRKN wrote: ↑Sun Oct 29, 2023 2:43 pmNet de samenvatting nog eens bekeken. Wat bijkomende conclusies:
- Teunckens keepte weer een erg sterke match, maar ik vraag me af of die 1-0 niet te pakken viel?
- Die rode kaart van Boone: brengt zichzelf daar echt wel nodeloos in de problemen, ook al was die pass niet bepaald top.
- Ik heb liggen sakkeren op Brebels en Van Acker, want ik vind dat een log middenveld dat echt geen grip kreeg op de match. Van Acker ligt echter wel aan de basis van de 1-1 (en uiteraard knalt hij die penalty vlotjes binnen), dus ik vergeef het hem. Brebels wringt die counter eigenlijk ook de nek om (al steekt Kireev die bal niet diep genoeg), maar trapt 'm wel heel keurig binnen?
- Voor 1B trekken die samenvatting echt op bijzonder weinig. Die counter die De Bruyn de nek omwringt was geen kans precies?
Niet de eerste keer dat het in zijn korte hoek is, zou brugmans toch ook gezien moeten hebben , mischien het er met jens eens over hebben. Maar voor de rest pakt hij wel goed vind ik.
Ik vind dat JT niet beter is dan De Smet. Jarno heb ik nog niet teveel in de fout zien gaan telkens hij een kans kreeg! Zou wat meer eerlijke kansen verdienen op het lisp maar dat is ieder zijn mening uiteraard.