K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Ik sta altijd op den Berg. Ik wil ticket kopen mijn plaats is toch geldig tot 30 september maar als ik nummer in tik staat er al iemand op . Raar want is toch mijn plaats . Dan tik ik andere plaats in komt er op gereserveerd. Dit kan toch niet op mijn abbo staat toch nummer .
Ge.moet u nummer niet intikken staat ergens klaar op u account bik registratie ergensCarlke wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 7:37 pmIk sta altijd op den Berg. Ik wil ticket kopen mijn plaats is toch geldig tot 30 september maar als ik nummer in tik staat er al iemand op . Raar want is toch mijn plaats . Dan tik ik andere plaats in komt er op gereserveerd. Dit kan toch niet op mijn abbo staat toch nummer .
Als ik dat doe komt er op stoel niet beschikbaar , zullen morgen nog eens proberen anders stuur ik wel een email naar de club .Jelle1906 wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 8:41 pmGe.moet u nummer niet intikken staat ergens klaar op u account bik registratie ergensCarlke wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 7:37 pmIk sta altijd op den Berg. Ik wil ticket kopen mijn plaats is toch geldig tot 30 september maar als ik nummer in tik staat er al iemand op . Raar want is toch mijn plaats . Dan tik ik andere plaats in komt er op gereserveerd. Dit kan toch niet op mijn abbo staat toch nummer .
Idd, zo ging het bij mij ook vlot. Niks van stoel moeten selecteren, gewoon bevestigen wat er al klaar stond.Jelle1906 wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 8:41 pmGe.moet u nummer niet intikken staat ergens klaar op u account bik registratie ergensCarlke wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 7:37 pmIk sta altijd op den Berg. Ik wil ticket kopen mijn plaats is toch geldig tot 30 september maar als ik nummer in tik staat er al iemand op . Raar want is toch mijn plaats . Dan tik ik andere plaats in komt er op gereserveerd. Dit kan toch niet op mijn abbo staat toch nummer .
Bij mij komt er op stoel niet beschikbaar ! Heb mail gestuurd net .Flor wrote: ↑Thu Sep 21, 2023 7:33 amIdd, zo ging het bij mij ook vlot. Niks van stoel moeten selecteren, gewoon bevestigen wat er al klaar stond.Jelle1906 wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 8:41 pmGe.moet u nummer niet intikken staat ergens klaar op u account bik registratie ergensCarlke wrote: ↑Wed Sep 20, 2023 7:37 pmIk sta altijd op den Berg. Ik wil ticket kopen mijn plaats is toch geldig tot 30 september maar als ik nummer in tik staat er al iemand op . Raar want is toch mijn plaats . Dan tik ik andere plaats in komt er op gereserveerd. Dit kan toch niet op mijn abbo staat toch nummer .
Met 9 inmiddels, en dat aantal gaat vermoedelijk nog stijgen
Inmiddels onder de 500 beschikbare tickets gezakt voor vak N (al gaat dat aantal terug stijgen nadat de aboplekjes terug vrij komen).
Inmiddels onder de 500 beschikbare tickets gezakt voor vak N (al gaat dat aantal terug stijgen nadat de aboplekjes terug vrij komen).
Nog eens poging gedaan maar geeft steeds aan dat mijn plaats gereserveerd is dus geraak niet verder wacht nog steeds op mail van club nog geen antwoord
Carl, koop gewoon een ticket op een andere plek? Ge hebt zo volledig gele stoeltjes (zijn de bezette plekken voor abo houders) en dan hebt ge zo gele stoeltjes zonder gele rand rond, die kunt ge gewoon nu al kopen. Dan zou het moeten lukken.
- Justhomuch
Gisteren 2 tickets gaan halen op't secretariaat, vroegen niet achter mijn abo hoor, kon gewoon voor mezelf en men maat een ticket kopen
Wij komen áltijd terug!